Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat eten jullie vanavond?

 Reageer Reageer Pagina  123 11>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat eten jullie vanavond?
    Posted: 08 November 2011 om 11:09
Ik ben altijd wel heel nieuwsgierig wat er bij anderen op tafel komt. Vandaar dit topic.

Ik zal zelf het startschot geven:

Wij eten vanavond gebakken aardappels, met andijvie (gekookt of rauw, dat hangt er vanaf wat je het lekkerste vind) met een gekruid filetlapje.

Toetje doen we niet aan, want na de training is daar nog weinig behoefte aan.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:12
eeeeeeuh, ff denken wat ik op het menu had staan voor vanaaf....denk dat we het eea aan groente roerbakken,heb nog wat prei,spitskool en andijvie,gekookte aardappelen en er liggen rundervinken in de koelkast te ontdooien......gaat wel smaken!!
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:13

geen idee nog, wel een goed moment om daar eens over na te denken.

waar heb ik zin in?

wat is zo klaar?

wat heb ik in huis?

ik weet het echt niet, heb zin in pizza, maar mijn dochters mogen dat niet ivm Koemelk allergie.

dan moet ik ze zelf maken maar mijn oven is heel bijzonder

lastig hoor

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:30
Ik weet het Wij eten spaghetti
Mijn kleinkinderen komen eten en die zijn daar dol op
Met veel kaas
Lekker hoor!!!!   
vlijtig liesje 4961
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:34

we eten curry met bloemkool met lekkere pappadums erbij.

kinderen lusten geen curry dus die krijgen bloemkool met een aardappeltje

groetjes Karina
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:44

Wij eten vanavond gemakkelijk.

Ik moet mijn man om 17.00 uur ophalen van zijn werk en de oudste moet naar zijn trommelles om 18.30 dus weinig tijd om te koken.

Ik ga dus vanmiddag als de kleine op bed ligt en de grote 2 naar school zijn alvast een pan spagetie maken zodat ik het alleen even hoef op te warmen.

even twee komkommers raspen en die erbij voor wat vitamientjes.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:44

Ik ga zo meteen koken want wij eten warm tussen de middag. wij krijgen:

Kippensoep, is over van gisteren,

Rode kool, verleden week een hele kool gemaakt en in porties in de diepvries gestopt, met aardappelen en balkenbrei. (Of is dat met lange ij?) 

Mijn man neemt een toetje en ik niet.

 Groetjes, Lida

Back to Top
demi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 203
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer demi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:59

Wij eten ardeens gebraad met wortelstoemp.

lekker in zo'n herfstweertje!

groetjes

Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:07

ik ga een roerbak schotel maken met italiaanse roerbak groenten, bakje champions ( dat vin dik zoo lekker), kipfile stukjes flesje saus en rijst.\

hmmmm nu al zin in.

liefs Annette
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:43
Originally posted by demi demi wrote:

Wij eten ardeens gebraad met wortelstoemp.

lekker in zo'n herfstweertje!

groetjes

 

Klinkt heerlijk, maar wat is het?

Wij eten vanavond spruitjes met gekookte aardappelen en een karbonaadje, restje stoofpeertjes van zondag erbij. Vanillevla/chocoladevla/fruityoghurt toe

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:45
Wij eten pasta met zelfgemaakte tomaten-groentensaus.
Back to Top
demi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 203
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer demi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:56
Originally posted by Jips Jips wrote:

Originally posted by demi demi wrote:

Wij eten ardeens gebraad met wortelstoemp.

lekker in zo'n herfstweertje!

groetjes

 

Klinkt heerlijk, maar wat is het?

Wij eten vanavond spruitjes met gekookte aardappelen en een karbonaadje, restje stoofpeertjes van zondag erbij. Vanillevla/chocoladevla/fruityoghurt toe

Ardeens gebraad is varkensfilet dat gerookt is, (gerookt vlees is typisch voor de belgische ardennen)

Wortelstoemp zijn aardappels en wortels samen koken , met een ajuin erbij.

En dan pureren.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:57
Bloemkool met worst en aardappelen
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 13:52
Bloemkool (met een papje, anders hoeft hij het niet) en een kipschnitzel en aardappeltjes en griekse yoghurt (van de lidl, en die is lekker joh) met eigengemaakte bramensap toe
lydia wijsbroek
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 14:18
Wij eten vanavond boerenkool met worst, het wordt de eerste keer dit najaar, maar zeker niet de laatste.
Groet,

Yobsje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 14:37

hm lekker allemaal

wij eten straks puree aardappelen met kip

versgemaakte appelmoes

rauw witloof met hardgekookte eitjes onder en mayo

 

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 15:40
Broccoli, een karbonaatje en gekookte aardappeltjes. Voor toe yoghurt met een schep boer'n youghurt met bosvruchten
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 15:46
WIJ ETEN ZOALS MEER ZUSJES.BLOEMKOOL,AARDAPPELEN EN EEN KARBONADE ERBIJ,GEEN TOETJE WANT IK MOET NA HET ETEN NOG WERKEN,
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 16:13
wij eten vanavond prei met ham en kaas en een karbonade, geen aardappelen geen toetje, dat mag ( nog) niet van Ome Frank.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 16:16
Vanmiddag heb ik groene erwten in de week gezet. Die moeten straks een uur koken en daar komt wilde rijst bij, tofu en wat roebakgroente zoals prei en wortel uit de tuin. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns