Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenweight watchers hier?

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
stempelaar View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 144
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 13:46
Haha, we hebben natuurlijk ook wel een hobby waarbij alleen de vingers/handen bewegen! Dan komen er al snel wat kilootjes aan. Zo ook bij, ook nog een zittend beroep en drie kinderen geworpen. Maar in juni jl. was ik het meer dan zat en heb ik mezelf bevolen dat ik terug naar af moest (dwz voor alle zwangerschappen) en heb me bij de dietiste gemeld. En, jawel hoor, in drie maanden is er nu 25 kilo af met Prodiemd (maaltijdvervangers, eiwitdieet) en ben ik op mijn streefgewicht. Op zichzelf was het niet eens zo zwaar, de knop moet alleen wel om en nu geniet ik ervan om de salades die ik eet te variëren. De komende twee jaar zijn natuurlijk wel essentieel ... maar ik kan het iedereen aanraden.
stempelaar
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2010 om 14:14
dat is heftig.
25 kilo.....
knap hoor.
nu maar hopen dat het er niet bij komt.
succes met het houden op gewicht
Back to Top
Marjola View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 25
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2010 om 08:17

Knap hoor 25 kilo eraf! Ik ben momenteel ook weer bezig met het proteine dieet. Vorig jaar ben ik daar 22 kilo mee afgevallen, maar er zitten er nu weer een paar aan en die wil ik eraf voor de kerst. Maar het valt me nu niet mee. Mijn schildklier doet het niet meer en mijn bloedwaardes zijn momenteel niet goed. Heb al wel bloed laten prikken en vanmiddag heb ik een telefonische afspraak met mijn huisarts ivm de afwijkende bloedwaarden.

Groetjes Els

Els
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2010 om 09:33

Mijn Piet wilde er iets vanaf en is deze maand al 4 kilo kwijt

Ik help hem haal geen snoep en koekjes meer in huis want elk trommeltje was voor hem.

Hij eet veel groente en weinig aardappels maar wel zijn gehakt balletje

Ik eet geen vlees al jaren niet meer

30 plus kaas ( heerlijke kaas) gevonden bij een kaasboertje

Vis eten wij regelmatig en dat eten wij dan gebakken in kokosolie met een beetje spaggeti en groente ( roerbakken)

Wij zijn s,avonds weer warm gaan eten en tussen de middag brood.

S,morgens neemt hij 2 beschuitjes en tussen de middag 2 boterhammen inplaats van 4

Tussendoor een cracker en soms fruit en s,avonds een appel

Gaat heel goed

Hij gaat 3 x p week naar se sportschool en doen wij een boodschap dan lopen wij als we niet veel nodig hebben

En hij drinkt in het weekend niet zijn zo geliefde pilsje, nu er 4 vanaf zijn wil hij dit weekend wel 1 pilsje nemen whahahahaha

IK VIND HEM EEN KANJER HOOR

ben zelf ook 1 kilootje kwijt

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2010 om 10:54
Weight Watchers vind ik, persoonlijke mening dus, helemaal top!

Géén dieet of reepjes-sapjes-shakes-poeder troepies, maar een verandering in eetgewoonten!
Jaren geleden groeide ik in krap een jaar tijd, (door omstandigheden de hersens niet meer op de rit en gaan stress-eten/knuffel-eten zodat je je weer even goed voelt) van maat 42 naar maat 56!! 136 kg ... ik krijg het nog benauwd als ik er aan terug denk
Ik sportte nog wel volop maar ... ik kreeg pijn met trappenlopen, daar ging bij mij het alarmbelletje af!
Na allerlei domme eentonige middelen en dieten uit drogisterijen enz. op mezelf te uitgeprobeerd te hebben was ik er helemaal klaar mee. Op naar de Weight Watchers samen met een minder zwaarlijvige vriendin.
Binnen anderhalf jaar ben ik ruim 70 kg kwijt geraakt!
Ik heb toen samen met een aantal dames een ontzettend leuke modeshow georganiseerd dmv kleding die we bewaard hadden van toen we begonnen en daaronder de kleding die we daarna konden dragen. Hilarisch gewoon daar kan je nog steeds met een big smile op terugkijken.
Omdat ik zwaar werk deed destijds was dat lage gewicht voor mijn lijf iets teveel van het goede, kreeg regelmatig flauwtes en voelde me niet echt toppie. Toch maar weer wat kilootjes (bewust dus) eraan gegeten tot 72 kg en dat was voor mij een supergoed gewicht wat ik dan ook jarenlang zonder enige moeite tot mijn CVA heb gewogen.
Helaas daarna en mede daardoor een overwegend zittend leven gekregen waardoor ik nu 89 kg weeg en ik niets meer afval. Alleen helemaal niets meer eten leidt nog tot gewichtverlies (helaas een slechte ervaring na een verpleeghuisopname na een ernstig ongeluk) maar dat vind ik toch wat minder gezond, niet dan?
Ik ben nu tevreden zoals ik ben, kom geen gram aan, val geen gram af en geniet zoveel mogelijk van alles om me heen, sport nog fanatiek zij het aangepast, rolstoelbadminton, en ga er nog regelmatig op uit

Lang verhaal maar hiermee wil ik iedereen een warm hart toedragen en heel veel succes wensen met hun gewicht wat te kunnen reduceren, hou het wel leefbaar en maak er geen obsessie van, de kwaliteit van leven is ook belangrijk om je goed te voelen!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2010 om 13:59
heerlijk om hier je verhaal te kunnen doen toch?
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2010 om 09:36
Hm, drie dagen achter elkaar een feestje, denk dat mijn weegschaal maandag gaat zuchten
Groeten Jacqueline
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2010 om 09:46

nou, wat een verhalen en kilo's afgevallen, zeg! ik ben wel onder de indruk van jullie inzet!

ach jacqueline, heb dit weekend een jarige dochter, hihi!

maar ben nog steeds zeer tevreden over dit "dieet", dat eigenlijk gewoon gezonder eten is, heb ook helemaal geen honger of zo... Gisteren manlief met de twee dames naar de pizzeria en ik bleef thuis aan mijn eigen gezonde bordje.. Ongezellig?? nee hoor, Valt wel mee, ze vonden het wel eens een keertje stoer zo met hun drietjes!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2010 om 09:51
Pppphhhhhhhhhh gisteren gewogen en nog 200 gram er bij van vorig weekend te gaan eten blijf rond de 82 kilo wegen ,maar ja dat zijn de dafalgan die ik neem mijn vocht blijft er bij
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2010 om 10:50

Ik ga de topic weer omhoog halen,want ik doe mee!

Ben nu aan mijn 3e week WW begonnen,en 2,2 kwijt.

Ik ben tevreden,mag niet klagen...

 

Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2010 om 12:09

ik ben ook aan de WW! in 5 weken 7 kilo!!! Wil er nog zeker 7 vanaf dus nog eventjes doorbikkelen en sta de afgelopen anderhalve week stil :( maar komt goed ik zet door!!!

Nadeel alleen van afvallen is dat 7 kilo echt zichtbaar is..en niemand ..collega's niet vriendinnen niet geven je ook maar een compliment!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2010 om 12:17

Piet is ook al 7 kilo kwijt en mooi zoals hij nu is.

succes allemaal

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2010 om 13:13
Originally posted by Brei-meisje Brei-meisje wrote:

ik ben ook aan de WW! in 5 weken 7 kilo!!! Wil er nog zeker 7 vanaf dus nog eventjes doorbikkelen en sta de afgelopen anderhalve week stil :( maar komt goed ik zet door!!!

Nadeel alleen van afvallen is dat 7 kilo echt zichtbaar is..en niemand ..collega's niet vriendinnen niet geven je ook maar een compliment!

proficiat, en ook voor piet, corrie!!!

hier zes er af, dus ik ben er bijna...

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2010 om 16:09
In januari was ik begonnen met ww0nline en het ging goed. Tegen de zomer ben ik gestopt omdat ik goed afviel maar ook omdat ik wel wist hoe te eten. Dat ging goed tot ook bij ons het noodlot toeslag met ziekte in familie etc. De klad zat er behoorlijk in en snoep en gezonde maaltijden, haastig tussendoor maakt dat ik zo weer aan kwam. Nu dus maar opnieuw aangemeld maar ik merk dat ik nog niet stabiel genoeg ben, een tegenslag en het eten gaat weer mis. Maar ik doe mijn best. Deze week is verpest maar vandaag ging het weer OK dus nu volhouden!!!
Trouwens daar is mijn naam ook mineke.j
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2010 om 17:16

Nooit de WW gedaan wel herbalife en ook veel mee afgevallen, het zit er nu weer aan ik zou eigenlijk wat moeten doen, maar heb er de fut gewoon niet voor momenteel. Wat wel grappig is dat je hier in de supermarkt gewoon de maaltijden van de WW kan kopen, misschien dat ik dat eens ga proberen.

Wij hebben hier ook lite en easy, heel erg goed en niet echt duur, is zoiets niet bij jullie. Je besteld via Internet al je eten, ze hebben ontbijt lunch en avond eten, maar je kunt ook alleen avondeten nemen en dan voor ontbijt en lunch zelf iets eenvoudigs eten. Ik heb het een tijdje gedaan, maar in ons dorp bezorgen ze niet, ik liet het dus bij een vriendin in een ander dorp brengen. Ik had gevraagd of ze even wilde bellen als ze het hadden neergezet, maar dat hebben ze 1 keer gedaan, daarna brengt weer een ander en die heeft geen zin om te bellen. Dus ik moest er wel weer mee stoppen want anders staat mijn eten de hele dag in de hitte in de zomer.

Ik zal eens kijken in de supermarkten wat ze zoal hebben van de WW, ik laat jullie weten of ik er dan ook mee begin, ik ga geen lid worden want het is me echt een beetje te duur.

Groetjes, Lidia

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2010 om 17:20
Ik doe ook herbalife Lidia;maar vermits ik aan de pillen zit en een spuit heb gehad in de knie met cortisone blijf ik hangen met mijn gewicht
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 13 November 2010 om 01:34

Vandaag op jaarlijkse controle geweest bij de dokter; en ieder jaar hoor ik het opnieuw ik moet afvallen. Maar ik heb het er zo moeilijk mee.

WW lijkt me leuk, maar ik heb geen tijd en zin om iedere week een avond uit huis te gaan om een hoop eten te kopen. Omdat ik ook werk heb ik geen tijd om twee verschillende maaltijden te bereiden en mijn gezin moet natuurlijk ook nog eten.

Wie volgt er WW on line, en is dit vol te houden ?

Eigenlijk kook en eet ik gezond, fruit, groenten, vlees en brood of aardappelen met weinig of geen vestoffen en sausen. maar mijn porties zijn te groot en dan teveel ongezonde tussendoortjes zoals wafels koekjes, chocolade chips enz enz.

Ik heb zo een tien jaar geleden een dieet gevolgd en weet wel hoe het moet toen ben ik 18 kg afgevallen wel over 10 maanden. Maar toen was er steeds dat honger gevoel, steeds opletten geen taart, friet en nog zoveel meer. Nu moet er 20 a 25 kg  vanaf en ik heb gewoonweg niet de moed om meer dan een jaar dieet te volgen en me steeds alles te ontzeggen.

Voor mezelf voel ik me goed, heb alleen wat hinder met dingen die laag bij de grond moeten gebeuren en ben sneller buiten adem. Ik heb me al lang neergelegd dat ik geen 60 kg meer weeg zoals 20 jaar geleden. Maar mijn huisarts zegt maar steeds dat ik diabetis ga krijgen, dat ik ader en hartziektes ga krijgen, dat ik problemen met mijn beenderen. Maar tot nu toe zijn mijn bloedwaarden OK.

Mijn dilema is nu moet ik dieeten omdat een ander het zegt, maar ik voel me goed en als ik honger heb en alle lekkere dingen moet laten voel ik me niet goed in mijn vel en ben ik chagerijnig.

Waar vind ik de moed om eraan te beginnen en ook door te zetten ?????

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Direct Link To This Post Posted: 13 November 2010 om 08:56
Ik doe online en het loopt prima. maar omdat er geen controle is, geen bijeenkomst of zo is er ook niemand die je tips geeft, aanmoedigd etc. Je moet de motivatie dus wel uit jezelf halen maar het programma werkt wel!!!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 13 November 2010 om 16:22
Breimuis, dat heb ik ook, elk kwartaal bloeddruk en suiker controle en dan weer dat gezanik als ik van de weegschaal stap. Ik zie de dietiste nog maar eens per jaar, daar had ik geen zin meer in. Ik had een tijdje om de andere dag vlees gegeten, dat scheelt bakboter, dacht ik en ik was keurig kilootjes aan het afvallen. Begint die diëtiste erover hoe slecht dat is, omdat ik dan niet genoeg vitamine AD naar binnen krijg. Terwijl ik margarine met AD op de boterham eet én extra vitaminepillen slik, het hele jaar door. Toen was ik het hele gezeur beu en heb ik gezegd dat ik geen zin meer in diëten heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns