Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

1/6: YESSSSSSSSSS 4,3 KG KWIJT!!!

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 09:36
UPDATE 1/6: Inmiddels ben ik 4,3 kg afgevallen!!! Thumbs Up
Ik heb mijn eerste afspraak bij de diabetesverpleegkundige gehad. Heel veel informatie gekregen en ik ben van 1 x 500mg Metformine op 2 x 1000mg Metformine gezet en ik neem 1 x per dag een cholesteroltablet (dit is preventief).
Ik heb een glucosemeter aangeschaft en ben begonnen met mijn waardes te meten.
Al met al voel ik me beter dan ik me in jaaaaren gevoeld heb Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 09:41
Hè wat fijn, Jips. Ik moet vandaag naar de dietiste, maar ik heb deze maand veel gezondigd. Ik zal zondag beginnen mijn leven te beteren.

Ik voel me trouwens wel goed, stukken beter dan vorig jaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 10:09
Je kunt het hoor Magtelt, gewoon weer beginnen. Ik ben echt heel streng voor mezelf en het gaat me goed af. Kan ook op visite dingen goed laten staan Big smile
 
Ik zie het ook niet als straf voor mezelf, de knop is gewoon om gegaan Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 10:11
Als je je toch beter voelt, weet je tenminste waarvoor je het doet.
Hebben jullie morgen allebei een "vrije "dag?
Mijn man zegt altijd: "Het moet wel een beetje leuk blijven" en neemt een heerlijk stuk gebak (niet dagelijks hoor!)
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 10:19
Goed zeg!
Echt super knap!!!
Hoop dat ik het ook zo kan volhouden als jou!
Ben nu sinds 3 dagen bezig en wel 1,5 kilo afgevallen.
Maar nu nog doorzetten om de andere kilo's erook af te krijgen!Smile
Vind het doorzetten alleen altijd erg moeilijk want vind alles zo lekkerConfusedEmbarrassed
Maar hoop het deze keer net als jou vol te houden!!
 
Succes met alle kilo's die je nog wilt afvallen!
En natuurlijk ook voor de andere afvallende hobbydoosjes!!!
Heel veel succes!!!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 10:45
PartyPartyPartyPartyHandshake
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 10:49
Geweldig Jips helemaal SUPER. ga zo door je weet waar je het voor doet.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 10:53
Goed gedaan!!!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 10:57
We zijn trots op je
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 11:07
Dank jullie wel meiden! Dat doet goed Hug
 
hobby4you: ik heb mijn eetpatroon aangepast. Je kunt wel aan allerlei dieetrommel gaan, maar als je dan weer "gewoon" gaat eten, ben je al het effect kwijt Unhappy
 
Ik eet bijv. de helft warm van wat ik anders at en vul de rest aan met sla. Ontbijt en lunch 2 donkere boterhammen met mager beleg (magere smeerkaas, sandwichspread, enz) en tussendoor 2 maria biscuitjes en wat fruit. Bij de aardappelen maak ik van 2 gewone appels, kaneel en een zoetje voor mezelf appelmoes.
Ik ben natuurlijk constant bezig met hoeveel koolhydraten, suikers en slechte vetten er in producten zitten.
 
Ik merk dat mijn lichaam en maag zich aanpast. Ik kan bijv. op zaterdagavond niet meer ongegeneerd mijn groot bord friet met 2 snacks op. Dat lukt gewoon niet meer. Ik heb daarvan een klein portie frietjes gemaakt, 1 fricandel en een lekkere berg sla. Maar dat geeft niks als je ziet wat het resultaat is Wink
 
Je bent al goed op weg. Leg de lat niet te hoog voor jezelf, 1,5 kg in 3 dagen, WOWIE. Ik zit op een pond per week.
Probeer je eten aan te passen, maar zorg wel dat je geen honger hebt, dan ga je snaaien en snoepen en dat moet niet.
Verder de knop om en streng zijn voor jezelf. Maak ook zo'n ticker als ik heb in je handtekening en zoek steun bij ons net als ik doe, dat doet je goed.
 
Je kunt het! Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 11:24
Jipske ik ben trots op u zenne Thumbs UpClap
het is zo zoals ge zegt , u maag past u gewoon aan . Ik spreek van ondervinding . Ik eet ook "normaal " maaaaaar de porties worden alsmaar kleiner en kleiner . En het is niet dat ik dan meer honger heb hoor .
ik eet s morgens 3 sneetjes bioform brood ( is donker maar zwaar brood 7cm op 4 ongeveer en heel dun brood ) met mager beleg
om 10u ongeveer stuk fruit
om 12 weer een stuk fruit en soms yoghurtje
om 17u 3 kleine aard + groenten en een lekker stukje vlees (wat ik op een bakvel bak)
en dan om 21u eet ik 4 parovitta's (dun toastje) met beleg ertussen )
 
ge moogt u ook niet alles ontzeggen want dan gaat het een keertje helemaal mis lopen . En ik ben nu vanaf jan tot nu al 19kg kwijt . ik beweeg ook veel meer dan daarvoor ( ga fietsen en wandelen )
en het gaat me ook allemaal zoveeeeeeel beter af dan vroeger .
Wij zijn goed bezig Jipske en we doen ook zo verder
 
als er iets is wat je wil weten dan hoor ik je wel
fijn weekend
Linda
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 11:40
Clap Clap Clap Clap Clap Clap Clap
Een grande chapot voor u Linda! WOW.
Ik fiets ook iedere dag. Mijn auto is blij dat we morgen naar Magtelt gaan, want die staat maar te staan bij huis LOL
 
We zijn geweldig bezig en door steun te zoeken bij elkaar komen we er wel!
Als er behoefte aan is, wil ik best een apart "afvallers" topic openen?
Roept u maar........................
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 11:45
Ik ben ook begonnen met gewoon mijn eetpatroon aanpassen!
En dat gaat me gelukkig ook goed af!
Mag van mezelf 3 tussendoortjes tegen 10 , 15, 20 uur
En dan is dat fruit of een verandwoord tussendoortje!
En heel veel drinken!! Drink anders gewoon veel te weinig!!
Dus nu is de wc mijn vaste kamaraad moet erg vaak plassenConfusedEmbarrassedLOL
Maar hebben we er wel voor over!!!
 
En een apart topic zou grappig zijn!!
 
Jips, ik weet niet hoe ik zo'n afvalbalk bij mijn handtekening moet plaatsen!
Vind het wel een goed idee!!!
 
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 11:56
Wat een topprestaties lees ik hier.
2 jaar geleden heb ik ook gestaan waar jullie nu zijn. Met een aangepast eetschema en meer sporten heb ik er 11 kilo afgekregen.
 
Ik heb dat anderhalf jaar vol gehouden, nu snoep ik weer wat meer en beweeg ik minder. (niet helemaal uit mezelf, maar heb er zoveel minder tijd voor helaas) wat resulteert in een paar kilo erbij.
Af en toe jezelf iets lekkers kunnen, mag.
Heb je een feestje of iets met meer eten, mag je er best wat van hebben. Ik compenseerde het de dag ervoor en/of erna.
 
Succes dames, jullie zijn al erg goed bezig!
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 11:57
Knap hoor.ClapThumbs Up
Als ik dit zo lees moet ik ook maar weer eens beginnen.

Succes met het gelijn!!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 12:04
Knap hoor!Thumbs Up

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 12:47
Hoi Jessica
 
Wat goed van je ga zo door.Thumbs Up
 
groetjes Joke
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 12:56
helemaal goed bezig!!!
naast 1x inde week Zumba Loop ik nu hard ik probeer 2x in de week
ik ben inmiddels 1 kilo kwijt
ook ik eet minder en probeer meer te drinken en minder te snoepen
 
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 13:01
Ai, er was vanmiddag bij mij een kilo erbij. MAARRR mijn vochtgehalte was vooruitgegaan, mijn cholesterolgehalte en buikvet waren afgenomen en mijn spiermassa was verbeterd. En ik voel me kiplekker. Spieren zijn zwaarder dan vet, dus al met al waren de dietiste en ik tevreden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 13:22
Knap hoor allemaal en volhouden meiden ik heb van af gediet in me leven en nu sinds afgelopen januari heb ik dus een maag sleeve en is er nu 27 kg af.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns