Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

alle materialen opgeruimd.

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: alle materialen opgeruimd.
    Posted: 10 Februari 2009 om 23:27

vanmiddag heb ik alle handwerkmaterialen op een bult gegooid. In hoeverre ik dat kan dan en ligt nu ver weg in de kast. Geloof dat het niets voor mij is, wordt er momenteel alleen maar gefrustreerd van. Al was het gezellig hier te zijn, het is niet mijn plekje en niet mijn ding.

bedankt voor alle lieve reacties, renate in het bijzonder.

veel hobbyplezier, beterschap waar nodig etc.

groetjes

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2009 om 23:29

O ja, het bleek dat diegene die de beertjes zou versturen ze nog steeds thuis in de gang had staan.

die komen er natuurlijk nog wel aan.

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roos39 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2009 om 23:45
Och Kathy, wat zonde. Je kunt toch ook even een time out nemen?!
Je heb toch in een kleine 3 maanden 214 reacties geplaatst, dus een actieve deelnemer. Jammer,

Ik hoop dat je, als de frustratie een beetje gezakt is, weer een keertje langskomt.

Rosemarie
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 08:02

Hallo Kathy,

Ach wat jammer... maar ja wie weet kom je op een dag hier weer eens terecht... en misschien liggen je interesses op een ander vlak. In elk geval héél véél groetjes en veel plezier bij alles wat je doet !!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 08:27

 

Spijtig voor je!!!!!

Mischien gewoon es een tijdje links laten liggen maar doe je spulletjes best niet weg...mischien komt de zin terug en lukt alles dan wat beter.

Of vind je wat anders dat je leuk vind om te doen!

Dit is hobbydoos...dus alles wat met hobby te maken heeft!

Of mischien enkel om te praten...is toch ook fun dus hobby!!!!!

Dus ik zeg geen vaarwel maar gewoon...succes!!!!!!!Perle!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 09:00

Jammer Kathy,kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk is nu een goede weg te vinden,maar misschien komt de zin weer terug en zien wij je weer eens.

In ieder geval veel sterkte,ik hoop dat je weer zin krijgt.

De beertjes zie ik wel verschijnen.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 09:24

Halo Kathy

Zoals gezegd, best niks weggooien, laat alles even rusten, en wie weet, krijg je toch nog de hobbykriebels terug

Laar er een tijdje over gaan, en misschien horen we je hier wel terg

groetjes rita

 en succes met hetgeen je verder doet

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 09:55
Ik snap het niet De frustraties ?

Gelukkig hoef ik veel niet te snappen. Ik wens je veel plezier in jouw eigen weg met alles en speciaal je hobbyweg.

Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 10:01

Hallo Kathy,

Jammer dat het je ding niet is. Misschien komt de zin om te handwerken nog wel eens terug? En anders kan je misschien toch nog heel af en toe iets van je laten horen ?

Groetjes Daisy

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 10:37
misschien effe de boel wat laten rusten, en niets weggooien, de zin om te handwerken komt misschien wel terug, voor de rest wens ik je nog het allerbeste en kom af en toe toch nog eens piepen
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 10:41

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes.

Wie weet pak ik het nog weer eens op, want moet toch wat he. Hier wat liggen niets doen is ook niet fijn en heb zeker met heeeeeeeel veel plezier de beertjes gemaakt, maar het lukt me moeizaam om daarna de draad verder op te pakken.

Ik kom niet uit de patroontjes, maar heb ook niet de swoeng die ik had tijdens het maken van de beertjes. Van te voren lukte het ook niet zo maar ja toen had ik ook geen hulp en steun van jullie

Wie weet schreef ik dit berichtje gisteren ook wel een beetje vanuit een opwelling in een sombere bui, maar ik vind het momenteel moelijk om draad vast te houden en te kijken naar wat ik wel kan i.p.v niet. Al  vanaf dat er hier ijs ligt, wil ik gewoon eruit, wil ik sporten en verder lijkt niets leuk en lijk ik niets te kunnen.

En van dat haken wordt ik dan alleen maar zenuwachtig en gefrustreerd en echt wat leuks maken en iets afmaken wat ik eigenlijk nodig zou hebben lukt niet.

Terwijl ik dacht iets van een vervanging van het sporten te hebben gevonden, want ik kan toch niet zitten nietsen. Maar de laatste dagen ik weet niet waarom biggelen de tranen over mijn wangen als ik hier op het forum neus.

nou wat een lang verhaal val ik jullie mee lastig nu en het is misschien wel niet eens duidelijk.

sorry

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 10:44
je hoeft je niet te excuseren, soms doet het goed om iets van je af te schrijven, en hier vind je altijd wel een luisterend oor, ik duim voor jou dat het de goede kant mag opgaan en dat je weldra weer aan het sporten kan
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 11:08

je zit dus nu in een flinke dip,laat het maar even gaan en blijf zoeken naar vervanging voor het sporten,er komt vast en zeker iets op je weg wat je wel kan,en bij het handwerken kunnen wij met z',n allen toch helpen?

Makkelijk praten voor mij,maar ik begrijp heel goed hoe het is om iets niet te kunnen,als je open blijft staan voor nieuwe dingen komt het vast goed,ook al gaat het nu niet,er komt  een tijd dat het wat beter gaat,en dan kan je misschien met hulp weer wat doen.

En je verhaal is niet lang,denk dat we allemaal wel begrijpen hoe moeilijk dit is voor je,het is niet niks wat je doormaakt,je hebt daar tijd voor nodig.Kijken naar wat je niet meer kan,is heel begrijpelijk,en dan helemaal als er dingen niet lukken.

Schrijf het maar van je af,hier is altijd wel iemand die luisterd naar je.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 11:16
Kathy, je hoeft niet te handwerken om hier op het forum mee te praten. Open maar een ander onderwerp of blijf op deze. Het is ook moeilijk om uit een patroon te komen, als je hoofd naar andere problemen staat. Mocht je het weer willen oppakken, waarom dan niet met die beertjes, die je wel goed kan? Dan wordt je Kathy, de berenmaakster. Ik zie hier ook vaak dingen voorbijkomen, die ik nooit zo mooi zal kunnen maken, nou èn, ik kan weer andere dingen, katknuffelen, daar ben ik een ster in.

Overigens is er ook de Dolle Mina site om over van alles en nog wat te praten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 11:24

Hallo Kathy,

Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je verhaal en voor je tranen... iedereen beseft wel hoe moeilijk het is om een geijkte levenswijze plots te 'moeten' veranderen. Weet je nu heb je het héél moeilijk, maar eens komt er een dag dat je weer iets vindt wat je wel héél graag doet... en intussen blijf je hier maar gezellig op het forum meebabbelen. En als het eens niet gaat zijn er hier vele handen om je weer uit de put te halen !!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 12:11

Rita zegt:

Hallo Kathy,

Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je verhaal en voor je tranen... iedereen beseft wel hoe moeilijk het is om een geijkte levenswijze plots te 'moeten' veranderen. Weet je nu heb je het héél moeilijk, maar eens komt er een dag dat je weer iets vindt wat je wel héél graag doet... en intussen blijf je hier maar gezellig op het forum meebabbelen. En als het eens niet gaat zijn er hier vele handen om je weer uit de put te halen !!



__________________
Groetjes,
Rita.
Daar sluit ik mij ook volledig bij aan ,dat komt wel terug hoor en gezellig blijven mee babbelen

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 13:48

...Hallo Kathy, ook ik sluit mij bij alle bovenstaande berichtjes aan........     

Ik zit nu al 2 mndn. in een flinke dip,

en deze week  --3 dagen- - ben ik op een normale tijd uit bed gekomen, en hiervan 2x een uurtje wezen zwemmen........

groetjes geesje
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer odette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 14:01

Handwerken moet ontspannend zijn als je er neurveus van wordt is dat niet goed. Misschien wil je te graag 'moeilijke' dingen maken.  Anders met de knifty knitter aan de gang dat is niet moeilijk en geeft snel een leuk resultaat. Misschien door de alsmaar repaterende handeling rustgevend.
Anders inderdaad even een time-out van het handwerken. Misschien heb je over een tijdje wel zin in handwerken. Veel sterkte in iedergeval met wat je ook gaan doen.

En je valt helemaal niemand lastig met je verhaal (die het niet willen lezen slaan het maar over) , we leven allemaal met je mee. Je hebt het nu natuurlijk ook niet makkelijk.

odette
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 14:48
HOI KATHY,WAT TRIEST OM DIT TE LEZEN,IK LEEF MET JE MEE.
HOOP DAT JE UIT JE DIP KOMT EN BLIJF IN IEDER GEVAL GEWOON GEZELLIG MEE BABBELEN.
HET IS JAMMER DAT ER NIEMAND BIJ JOU IN DE BUURT IS
OM JE AF EN TOE TE HELPEN MET HET HAKEN/BREIEN.

IK VIND JE IN IEDER GEVAL EEN HELE DAPPERE MEID EN HOOP
DAT JE AF EN TOE NOG WAT VAN JE LAAT HOREN.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 15:47

alles wat echt telt, is al gezegd hierboven: we zijn er voor je, ook als je van dat haken nu even genoeg hebt!!! gewoon even een dikke knuf van mij, ik zou willen dat je wat dichter bij woonde... dan kwam ik hem zelf brengen!

en af en toe eens goed van je af komen schrijven, hier!!!!!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.359 seconden.
Lang Yarns