alle materialen opgeruimd. |
Reageer | Pagina <1 345 |
Autheur | |
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je beertje is een heel tof beertje geworden
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hoed zou je van binnen kunnen verstevigen met een stuk wc-rol of keukenrol, dus iets haken dat daaromheen past. Met een kleine rand, dan gaat ie niet hangen of met suikerwater verstevigen.
De sluier kun je een netje haken van telkens een stokje en een losse en bovenin een draad doorrijgen en goed aantrekken, met een bloem erop. Precies tussen de oren vastzetten. En een boeketje bloemen voor in haar poot/hand. De bruidegom kun je onder zijn kop los een wit frontje met zwart strikje haken en een losse kraag die je daarover vastnaait. Anders is het zo lastig uitkienen, waar dat komt. Dan kun je zijn pak helemaal zwart of grijs doen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
pff, kan ik dat?? het begint me nu al te duizelen |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hoed kan ook van zwarte karton, maar dat zou ík nou weer niet netjes kunnen maken. En de sluier van een stukje vitrage of tule.
Maar er zou een patroon moeten zijn van een wc-rol-hoedje, alleen was dat voor een hoedenplank voor de auto en toen dat patroon rondging, hadden wij geen auto. En als we wel een auto hebben, haalt Ton de hoedenplank er altijd uit. Want wij hebben geen hoeden, maar wel altijd veel troep. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
mieke 47
Newbie Lid sinds: 04 November 2012 Locatie: belgie Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo
ik ben mieke ik had graag die5 patroontjes gehad van hello kitty mijn adres mariaenpetra@hotmail.com groetjes mieke |
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(1)
|
Mieke... niet heel gepast om om patroontjes te vragen. Mijn tip is om eerst wat rond te lezen voordat je ergens op reageert. Dan zou je ook lezen dat het rondsturen van patronen niet de bedoeling is.
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mieke je kan beter een nieuw topic starten als je op zoek bent naar iets. wij willen je dan graag helpen bij het zoeken naar patroontjes.
|
|
Reageer | Pagina <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |