Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ambitieus project - de Ragnarök Dragon

 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer odette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2010 om 09:07

Ben benieuwd hoe hij eruit zal zien bij jou. Lijkt me vast wel mooi worden. Spannend hoe groot hij zal zijn.......

Ach maak je toch hierna gewoon nog een paarse met jouw tempo moet dat lukken.....

odette
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2010 om 16:54
O ik zou er aan beginnen  GELIJK als het nederlands was
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2010 om 17:11
Pippie heeft het mooi verwoord vind ik en daar sluit ik me maar bij aan.
Je belooft om ons op de hoogte te houden dus daar kijken we dan maar naar uit. Nogmaals, veel succes ermee.

Groetjes, Tineke01
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2010 om 18:34
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

O ik zou er aan beginnen  GELIJK als het nederlands was


Het patroon is heel simpel rechttoe rechtaan hoor ; lijstje met haaktermen erbij volstaat ruimschoots. Voor het in elkaar zetten zijn er sowieso geen instructies, ook niet in het Duits of Engels, dus daar zit hem het probleem, NIET in het haakpatroon zelf.
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ab63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2010 om 18:57

wauw super Marleen. Heb hem meteen in mijn favo's opgeslagen.

 

Renate is dit niks om voor Wim te maken??

GROETJES ANGELA
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2010 om 21:12
tjee wat een project, ben zeer benieuwd naar je eindresultaat, maar ik ben er zeker van dat deze ook huiveringwekkend mooi zal zijn
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
breivrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 253
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breivrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2010 om 22:15
Hoe kom ik aan dit patroon?Door een mail te sturen of zo?
groetjes hilda
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2010 om 10:18

Ik zou het patroon ook wel willen als het zo makkelijk is ondanks de taal

 

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2010 om 12:01
Je kunt inderdaad via de site / blog een mailtje sturen naar de maakster, en die stuurt dan het patroon. Vrij snel ook nog. Pas op ; het is wel veertig (!) pagina's.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2010 om 22:55
kan het niet vragen want beheers de taal niet
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
breivrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 253
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breivrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2010 om 22:58

dat probleem heb ik dus ook

 

groetjes hilda
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roos39 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2010 om 11:33
Wow, wat een project. Ik ga dit draadje volgen hoor, en
dat duurt echt geen jaar... Ongelooflijk wat een
amigurumi artist. En jij pakt daar natuurlijk direct het
grootste project uit.

Wel leuk dat picasa album met al die draken. Krijg je
echt inspiratie van. Die paarse is inderdaad heel apart,
maar ze zijn allemaal wel heel erg mooi.

Heel veel succes, en niet teveel op t forum he, zodat je
door kunt met schub nummer zoveel.....

Groetjes Rosemarie
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2010 om 23:08
Kleine update - nog geen foto's, ik zal morgen eens kijken of ik er wat kan maken.

Ik heb nu de kop, de bovenkaak, de nek, het lijf en de staart (pffff) af, en de staart ook al aan het lijf gezet.

Volgende zijn de ogen en de rest van de mond, zodat het iets meer op een draak en iets minder op een eend met een lange staart gaat lijken (hoop ik).

Hij wordt inderdaad wel groot, maar niet zo groot als ik vreesde. Er gaan echter wel ettelijke kilo's vulling in, dus het lijf en de staat heb ik grotendeels opgevuld met reepjes oude sokken (knip knip knip knip knip), zodat ik hopelijk met vijf zakken fiberfill toekan EN hij niet topzwaar kan worden (vleugels !!) .


Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2010 om 02:14
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

kan het niet vragen want beheers de taal niet


Ik heb gewoon netjes in het Engels gevraagd of ik het patroon mocht hebben/delen.

zoiets als:

I like your work very much. May I ask for this pattern.

Kind regards.

En met een vertaalschema bij de hand kom je een heel eind.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2010 om 02:15
Ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar je draak!!!! Ik heb de kroko tas bijna af dus daar zie jij (en de rest van het forum haha) weer de foto's van.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2010 om 11:27
zal wel aan mij liggen snap echt niet hoe ik aan het patroon kom p.c idioot corrie he?
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2010 om 12:41
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

zal wel aan mij liggen snap echt niet hoe ik aan het patroon kom p.c idioot corrie he?

Heb je een pm gestuurd.
Gewoon een patroontje kiezen, daarna mailtje sturen om het patroon te vragen.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2010 om 22:00
Helaas nog geen foto's want ik ben vandaag de hele dag met de meiden op sjouw geweest (het is tenslotte vakantie) en we zijn onder andere belandt bij een grote kringloopwinkel in Goor., Wawollie (Twents voor wat wil je).
Daar ben ik naast een heleboel andere overbodige rommel (uiteraard, je kent dat wel) aangelopen tegen een hele vuilniszak vol ongesponnen wol voor 2.50.

Uiteraard te droog en te oud om nog te kunnen spinnen volgens mij (plus dat ik helemaal niet KAN spinnen) , maar het is natuurlijk wel uitstekend mooi vulmateriaal. Het is een bruin-gemeleerde vacht en een hoop plukwol, dus voor het opvullen van mijn draak hoef ik me geen zorgen meer te maken ;-)

Ook nog een hele dikke klos wol gekocht (waar ik wel dríe draken uit kan halen volgens mij) en van mijn moeder later ook nog een vuilniszak vol wol gekregen die te saai of te dik is voor haar babybornkleertjes. Gelukkig heb ik tegenwoordig een beetje de ruimte voor al die spullen....maar dat wordt dus WEER doorhaken.
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2010 om 09:33

Hoi Marleen,

Gaat het lukken? Ik ben supernieuwsgierig naar je foto's.

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2010 om 19:51
Oooh, Marleen, wat een superuitdaging!!! Ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden!!!
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns