Ambitieus project - de Ragnarök Dragon |
Reageer | Pagina <1234 5> |
Autheur | |
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben benieuwd hoe hij eruit zal zien bij jou. Lijkt me vast wel mooi worden. Spannend hoe groot hij zal zijn....... Ach maak je toch hierna gewoon nog een paarse met jouw tempo moet dat lukken..... |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
O ik zou er aan beginnen GELIJK als het nederlands was
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pippie heeft het mooi verwoord vind ik en daar sluit ik me maar bij aan.
Je belooft om ons op de hoogte te houden dus daar kijken we dan maar naar uit. Nogmaals, veel succes ermee. Groetjes, Tineke01 |
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het patroon is heel simpel rechttoe rechtaan hoor ; lijstje met haaktermen erbij volstaat ruimschoots. Voor het in elkaar zetten zijn er sowieso geen instructies, ook niet in het Duits of Engels, dus daar zit hem het probleem, NIET in het haakpatroon zelf. |
|
ab63
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
Post Options
Thanks(0)
|
wauw super Marleen. Heb hem meteen in mijn favo's opgeslagen.
Renate is dit niks om voor Wim te maken?? |
|
GROETJES ANGELA
|
|
sassa
Hobbyguru Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Post Options
Thanks(0)
|
tjee wat een project, ben zeer benieuwd naar je eindresultaat, maar ik ben er zeker van dat deze ook huiveringwekkend mooi zal zijn
|
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
|
|
breivrouwtje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe kom ik aan dit patroon?Door een mail te sturen of zo?
|
|
groetjes hilda
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou het patroon ook wel willen als het zo makkelijk is ondanks de taal
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt inderdaad via de site / blog een mailtje sturen naar de maakster, en die stuurt dan het patroon. Vrij snel ook nog. Pas op ; het is wel veertig (!) pagina's.
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
kan het niet vragen want beheers de taal niet
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
breivrouwtje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat probleem heb ik dus ook
|
|
groetjes hilda
|
|
Roos39
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow, wat een project. Ik ga dit draadje volgen hoor, en
dat duurt echt geen jaar... Ongelooflijk wat een amigurumi artist. En jij pakt daar natuurlijk direct het grootste project uit. Wel leuk dat picasa album met al die draken. Krijg je echt inspiratie van. Die paarse is inderdaad heel apart, maar ze zijn allemaal wel heel erg mooi. Heel veel succes, en niet teveel op t forum he, zodat je door kunt met schub nummer zoveel..... Groetjes Rosemarie |
|
L33ntje
Post Options
Thanks(0)
|
Kleine update - nog geen foto's, ik zal morgen eens kijken of ik er wat kan maken.
Ik heb nu de kop, de bovenkaak, de nek, het lijf en de staart (pffff) af, en de staart ook al aan het lijf gezet. Volgende zijn de ogen en de rest van de mond, zodat het iets meer op een draak en iets minder op een eend met een lange staart gaat lijken (hoop ik). Hij wordt inderdaad wel groot, maar niet zo groot als ik vreesde. Er gaan echter wel ettelijke kilo's vulling in, dus het lijf en de staat heb ik grotendeels opgevuld met reepjes oude sokken (knip knip knip knip knip), zodat ik hopelijk met vijf zakken fiberfill toekan EN hij niet topzwaar kan worden (vleugels !!) . |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gewoon netjes in het Engels gevraagd of ik het patroon mocht hebben/delen. zoiets als: I like your work very much. May I ask for this pattern. Kind regards. En met een vertaalschema bij de hand kom je een heel eind. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar je draak!!!! Ik heb de kroko tas bijna af dus daar zie jij (en de rest van het forum haha) weer de foto's van.
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
zal wel aan mij liggen snap echt niet hoe ik aan het patroon kom p.c idioot corrie he?
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
inge.v
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je een pm gestuurd. Gewoon een patroontje kiezen, daarna mailtje sturen om het patroon te vragen. |
|
|
|
L33ntje
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas nog geen foto's want ik ben vandaag de hele dag met de meiden op sjouw geweest (het is tenslotte vakantie) en we zijn onder andere belandt bij een grote kringloopwinkel in Goor., Wawollie (Twents voor wat wil je).
Daar ben ik naast een heleboel andere overbodige rommel (uiteraard, je kent dat wel) aangelopen tegen een hele vuilniszak vol ongesponnen wol voor 2.50. Uiteraard te droog en te oud om nog te kunnen spinnen volgens mij (plus dat ik helemaal niet KAN spinnen) , maar het is natuurlijk wel uitstekend mooi vulmateriaal. Het is een bruin-gemeleerde vacht en een hoop plukwol, dus voor het opvullen van mijn draak hoef ik me geen zorgen meer te maken ;-) Ook nog een hele dikke klos wol gekocht (waar ik wel dríe draken uit kan halen volgens mij) en van mijn moeder later ook nog een vuilniszak vol wol gekregen die te saai of te dik is voor haar babybornkleertjes. Gelukkig heb ik tegenwoordig een beetje de ruimte voor al die spullen....maar dat wordt dus WEER doorhaken. |
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Marleen, Gaat het lukken? Ik ben supernieuwsgierig naar je foto's. |
|
Iris74
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooh, Marleen, wat een superuitdaging!!! Ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden!!!
|
|
groetjes Iris ************** |
|
Reageer | Pagina <1234 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |