Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenandere hobbies?

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 19 April 2009 om 20:26
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

In kledingzaken en schoenwinkels heb ik weinig te zoeken. Dat geeft meestal wrijving met vriendinnen, die wél elke schoenen-en kledingzaak inlopen met mij mokkend in het kielzog.


ACH ARME JIJ IK ZIE JE AL ALS EEN ZIELIG SCHAAPJE MEELOPEN. ZUCHTEND EN MAAR WEER KNIKKEND OMDAT DE ANDER VRAAGT OF HET HAAR ECHT WEL STAAT. (JIJ VIND EIGENLIJK VAN NIET MAAR HET INTERESSEERD JE GEEN MOER MEER, ALS ZE MAAR WAT KOOPT) MARCO EN IK HEBBEN ALTIJD ONZE MOBIELS BIJ ONS. HIJ GAAT NAAR DE MEDIAMARKT, IK NAAR DE PIPOOS. HIJ NAAR DE GAMESHOP, IK NAAR DE DIDI. HIJ KAMT DE CD EN DVD AFDELING VAN DE V&D UIT, IK DE TIJDSCHRIFTEN AFDELING EN DAN VOORAL DE HOBBYBLADEN. MOCHTEN WE ELKAAR KWIJT RAKEN DAN IS DAAR DE REDDENDE ENGEL: DE MOBIEL. OF WE NOG SAMEN WINKELEN? ZEKER WEL. OP HET MOMENT DAT ER GROTE AANKOPEN GEDAAN MOETEN WORDEN ZOEKEN WE ELKAAR WEER OP EN OVERLEGGEN WE..... ENNE ALS EEN VAN BEIDEN KLEDING NODIG HEEFT GAAN WE GEZELLIG SAMEN.



Dat is een goed idee, ik heb een mobieltje uit het stenen tijdperk en Ton heeft er één ter grootte van zijn duimnagel, dus we kunnen ruilen en het allebei op zak hebben. Mag hij naar de stripwinkel, Kuifjes kijken, en ik naar de echte boekwinkel. Tegen die vriendin blijf ik geduldig, hoor, maar ik geniet niet van 20 paar schoenen passen en dan weglopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 07:10
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

In kledingzaken en schoenwinkels heb ik weinig te zoeken. Dat geeft meestal wrijving met vriendinnen, die wél elke schoenen-en kledingzaak inlopen met mij mokkend in het kielzog.


ACH ARME JIJ IK ZIE JE AL ALS EEN ZIELIG SCHAAPJE MEELOPEN. ZUCHTEND EN MAAR WEER KNIKKEND OMDAT DE ANDER VRAAGT OF HET HAAR ECHT WEL STAAT. (JIJ VIND EIGENLIJK VAN NIET MAAR HET INTERESSEERD JE GEEN MOER MEER, ALS ZE MAAR WAT KOOPT) MARCO EN IK HEBBEN ALTIJD ONZE MOBIELS BIJ ONS. HIJ GAAT NAAR DE MEDIAMARKT, IK NAAR DE PIPOOS. HIJ NAAR DE GAMESHOP, IK NAAR DE DIDI. HIJ KAMT DE CD EN DVD AFDELING VAN DE V&D UIT, IK DE TIJDSCHRIFTEN AFDELING EN DAN VOORAL DE HOBBYBLADEN. MOCHTEN WE ELKAAR KWIJT RAKEN DAN IS DAAR DE REDDENDE ENGEL: DE MOBIEL. OF WE NOG SAMEN WINKELEN? ZEKER WEL. OP HET MOMENT DAT ER GROTE AANKOPEN GEDAAN MOETEN WORDEN ZOEKEN WE ELKAAR WEER OP EN OVERLEGGEN WE..... ENNE ALS EEN VAN BEIDEN KLEDING NODIG HEEFT GAAN WE GEZELLIG SAMEN.



Dat is een goed idee, ik heb een mobieltje uit het stenen tijdperk en Ton heeft er één ter grootte van zijn duimnagel, dus we kunnen ruilen en het allebei op zak hebben. Mag hij naar de stripwinkel, Kuifjes kijken, en ik naar de echte boekwinkel. Tegen die vriendin blijf ik geduldig, hoor, maar ik geniet niet van 20 paar schoenen passen en dan weglopen.



hahahaha nou inderdaad! Wolwinkels ok....maar verder heb ik ook een bloedhekel aan winkelen. Heel af en toe offer ik me op voor iemand maar in principe kan iedereen dat best af zonder mij....
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 716
Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 07:37
ik ben ook net zo'n "doos" als jullie lees ik wel. Ik houd ook van lezen, tuinieren, tv kijken (liefst en leuke film). Maar op 't ogenblik ben ik weer aan het vilten geslagen en dan het liefst hele grote projecten.
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 15:06
OH KNITALOT ALS HET LUKT DIE POPJES ONTWERPEN DAN KOOP IK HET PATROON VAN JOU. JE DEELT ALTIJD ZO GUL ALLE PATRONEN! EN ZE ZIJN ALTIJD ZO LEUK DAT IK NU AL WEET DAT ZE SUPER WORDEN. WAT LEUK DAT JE ER AAN DURFT TE BEGINNEN. ZO KNAP!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 18:25
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

OH KNITALOT ALS HET LUKT DIE POPJES ONTWERPEN DAN KOOP IK HET PATROON VAN JOU. JE DEELT ALTIJD ZO GUL ALLE PATRONEN! EN ZE ZIJN ALTIJD ZO LEUK DAT IK NU AL WEET DAT ZE SUPER WORDEN. WAT LEUK DAT JE ER AAN DURFT TE BEGINNEN. ZO KNAP!


oh dat hoeft niet hoor, ik ga er geen geld voor vragen. Degenen die m willen, krijgen m tegen die tijd wel...maar houd je adem nog maar niet in
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 18:41

Goh Knitalot, misschien een brutale vraag, maar wat is vlaggendansen? Ik ken alleen het vaandelzwaaien uit Limburg, is het net zoiets?

Helemaal leuk dat je aan het ontwerpen bent geslagen, zal niet mijn adem inhouden, maar ben wel heel nieuwsgierig.

groetjes Daisy
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 927
Direct Link To This Post Posted: 20 April 2009 om 18:47

HIHI ERG LEUK TE LEZEN ALLEMAAL ;)

 

IK HOUD VAN BEZIG :

WANDELEN MET 2 HONDEN , SOMS ZAPPA (KAKETOE ) OOK MEE .

 

GRAAG OP TAMDUM ( MET HONDEKAR ACHTER VOOR 2 HONDEN )

 

MOZAIEK

 

MOOI FILM, VOORAL ROMANTISCHE EN DRAMA-WARE GEBEURT.

 

EN NATUURLIJK HEERLIJK ZONNEBADEN ;)

 

COMPUTER : BACKGAMMON ,WAAR IK OOK MEEDOEN MET TOERNOOI LIVE IN HELE NEDERLAND.

 

BEZOEKEN ( GEZELLIG !)

 

LEKKERS IN KEUKEN MAKEN , VAN ALLES . BIJ SLECHT WEER .

 

NOG MEER ?

EERLIJK GEZEGT , HEB ALTIJD TE KORT IN 1 DAG,

WANT IK WIL ALLES TEGELIJK , HELAAS MAAR 2 HANDEN EN NIET 10 ....

 

 

 

 

 

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 11:42

oh dat hoeft niet hoor, ik ga er geen geld voor vragen. Degenen die m willen, krijgen m tegen die tijd wel...maar houd je adem nog maar niet in [/QUOTE]

DOE IK OOK NOG NIET HOOR. IK BEN VAN PLAN OM EERST NOG EVEN FLINK TE PUFFEN...... 

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 12:15

[QUOTE=knitalot]pfoeh teveel....Lezen (liefst Engels), musea en theater-bezoek, kunst(-geschiedenis), vertalen (zowel als vast vrijwilligerswerk als losse opdrachten), tekenen en kleuren, vlaggendans (vooral in de kerk), QUOTE]

Vind ik altijd heel apart om te zien dat vlaggen/vlaggedans,
bij ons in de kerk doen ze het niet, in onze vorige wel, het lijkt zo simpel maar is het natuurlijk niet

Back to Top
Haakbreimens View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 07 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 60
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 12:40
ik hou ook heel veel van paardrijden en dan op de manege blijven en dan helpen met opzadelen en voeren ect.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 21 April 2009 om 13:41
Ik vergat nog een belangrijke hobby: over eten praten. Hoe maken jullie tosti's? Ik met tomaat, ui, kruiden of fijngesneden ham.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 07:06
Originally posted by new.houses new.houses wrote:

Goh Knitalot, misschien een brutale vraag, maar wat is vlaggendansen? Ik ken alleen het vaandelzwaaien uit Limburg, is het net zoiets?


Helemaal leuk dat je aan het ontwerpen bent geslagen, zal niet mijn adem inhouden, maar ben wel heel nieuwsgierig.



Nou niet bepaald . Maar niet schrikken als je dan ook antwoord krijgt : Vlaggendans is met vlaggen van ong 50 cm dansen en draaien natuurlijk op worship/aanbiddingsmuziek. De vlaggen worden gebruikt om bepaalde dingen naar God toe uit te beelden, je zet je woorden als het ware kracht bij door vlaggebaren en handgebaren. Zo kun je bij voorbeeld ook bidden met vlaggen. Maar vooral is het dus dansen, maar niet hele wilde dansen hoor. Meer een soort mime met vlaggen maar het idee is dan dat je je op God focust en niet zozeer op wat je met je vlaggen doet
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 07:07
Originally posted by Nellie Nellie wrote:

[QUOTE=knitalot]pfoeh teveel....Lezen (liefst Engels), musea en theater-bezoek, kunst(-geschiedenis), vertalen (zowel als vast vrijwilligerswerk als losse opdrachten), tekenen en kleuren, vlaggendans (vooral in de kerk), QUOTE]


Vind ik altijd heel apart om te zien dat vlaggen/vlaggedans,bij ons in de kerk doen ze het niet, in onze vorige wel, het lijkt zo simpel maar is het natuurlijk niet



en pijnlijk hahahaha, die vlaggen draaien tussen je wijsvinger en middelvinger, dat is best zwaar.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 10:52
Originally posted by knitalot knitalot wrote:

Originally posted by Nellie Nellie wrote:

[QUOTE=knitalot]pfoeh teveel....Lezen (liefst Engels), musea en theater-bezoek, kunst(-geschiedenis), vertalen (zowel als vast vrijwilligerswerk als losse opdrachten), tekenen en kleuren, vlaggendans (vooral in de kerk), QUOTE]


Vind ik altijd heel apart om te zien dat vlaggen/vlaggedans,bij ons in de kerk doen ze het niet, in onze vorige wel, het lijkt zo simpel maar is het natuurlijk niet



en pijnlijk hahahaha, die vlaggen draaien tussen je wijsvinger en middelvinger, dat is best zwaar.

krijg je wel sterke vinger van en dat komt je breien weer ten goede

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 17:38

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik vergat nog een belangrijke hobby: over eten praten. Hoe maken jullie tosti's? Ik met tomaat, ui, kruiden of fijngesneden ham.

 

haha! doe jij het praten, zal ik ze opeten!

Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 18:16

ook errug lekker,
met appelpartjes en daar wat oregano over, jammie...

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 22 April 2009 om 21:44

Leuk om al die hobby,s te lezen.

ik zwem en loop elke week met 3 vriendinnen . lezen deed ik vroeger veel maar tegenwoordig heb ik er geen geduld meer voor.

ik ga ook vrij geregeld met vriendinnen  iets ondernemen .

Fietsen doe ik graag samen met mijn man dat doen we beiden graag.

Auto rijden is ook een hobby van mij, alleen een beetje dure hobby .

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 08:49

Leuk al die andere hobby's, zelf fiets ik graag maar sinds ik hier woon staat de fiets onder het stof. Het is levensgevaarlijk hier te fietsen, je rijd op dezelfde weg als de auto's en die mogen soms  80 maar ook vaak honderd op een smalle weg. Het gebeurd heel vaak dat een fietser word aangereden en vaak met dodelijke afloop, dus wij durven niet te fietsen.

Ik lees ook graag maar om nu hier een boek te kopen in het engels is het geen ontspanning voor mij. Ik puzzel ook graag mijn broer heeft vanuit Nederland een dik puzzelboek voor me meegenomen. En verder bak en kook ik graag, ik heb net een ontbijtkoek gebakken met cocos er in, gewoon maar iets uitproberen, ik laat jullie nog wel even weten of hij lekker was.

Poppen maken vind ik ook leuk, maar dat is alweer een tijdje geleden, maar ik wil er toch wel weer eens aan beginnen.

Groetjes Lidia

Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 09:34
Originally posted by knitalot knitalot wrote:

Originally posted by new.houses new.houses wrote:

Goh Knitalot, misschien een brutale vraag, maar wat is vlaggendansen? Ik ken alleen het vaandelzwaaien uit Limburg, is het net zoiets?


Helemaal leuk dat je aan het ontwerpen bent geslagen, zal niet mijn adem inhouden, maar ben wel heel nieuwsgierig.



Nou niet bepaald . Maar niet schrikken als je dan ook antwoord krijgt : Vlaggendans is met vlaggen van ong 50 cm dansen en draaien natuurlijk op worship/aanbiddingsmuziek. De vlaggen worden gebruikt om bepaalde dingen naar God toe uit te beelden, je zet je woorden als het ware kracht bij door vlaggebaren en handgebaren. Zo kun je bij voorbeeld ook bidden met vlaggen. Maar vooral is het dus dansen, maar niet hele wilde dansen hoor. Meer een soort mime met vlaggen maar het idee is dan dat je je op God focust en niet zozeer op wat je met je vlaggen doet

Ik schrik niet zo snel hoor, maar had duidelijk een heel ander idee bij vlaggendans. Ik kan mij nu er wel iets bij voorstellen na je uitleg, maar echt ik had er zelf nog nooit van gehoord, nooit te oud om te leren dus

groetjes Daisy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 18:46
[QUOTE=Nellie]

ook errug lekker,met appelpartjes en daar wat oregano over, jammie...

[/QUOTE

Nu je het zegt, ik maakte ze vroeger met dunne schijfjes appel en een waasje kaneel. En ik bedenk net dat een beetje banketbakkersroom daarin ook lekker zal zijn. En gebakken banaan in een tosti is vast ook lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns