Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

angstig

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: angstig
    Posted: 05 Januari 2012 om 10:17
Ik ben een paar weken niet op het forum geweest omdat het niet zo goed gaat met mijn vader. Half november is hij naar de huisarts gegaan omdat hij zo veel moest hoesten. Het ging maar niet over en de huisarts heeft hem doorgestuurd voor foto's. Nou ja, jullie raden het al, er is longkanker geconstateerd met uitzaaiingen naar de lymfeklieren.
Vijf jaar geleden had mijn vader darmkanker. Hij is bestraald, geopereerd en heeft chemokuren gehad. Hij moest verder met een stoma, maar had verder geen klachten meer. En dan, vlak voor de laatste jaarlijkse controle, blijkt de darmkanker van toen uitgezaaid te zijn in zijn longen.
Een schok, maar de arts gaf hem goede hoop. Hij zou nog maar zo vijf tot zeven goede jaren kunnen hebben. Half december zou de eerste chemo behandeling beginnen. Een week daarvoor kreeg hij hoge koorts. Na een paar dagen aanmodderen gaf de huisarts antibiotica. Maar die hielp niet en mijn vader ging zienderogen achteruit. Tot de huisarts hem uiteindelijk liet opnemen. In het ziekenhuis werd een zware longontsteking geconstateerd.
Hij is nu al aan zijn derde antibioticakuur bezig en deze lijkt nu eindelijk aan te slaan.

Er is niet veel over van mijn vader. Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk zit hij er helemaal doorheen en is een hoopje ellende. Voorheen was hij bijna dagelijks aan het golfen, fietsen en genoot van het leven. Nu zag hij het helemaal niet meer zitten, omdat er wekenlang geen vooruitgang was.
We hebben geprobeerd hem op meer positieve gedachten te brengen, maar we konden maar niet tot hem doordringen. Gelukkig heeft het ziekenhuis dit goed opgepikt en komt er nu regelmatig iemand met hem praten.
Sinds gisteren lijkt ook de longontsteking beter te gaan, eindelijk. Maar hij heeft nog een lange weg te gaan en het zullen kleine stapjes zijn.

Bedankt voor het "luisteren" naar mijn verhaal. Ik moest het even kwijt, het is zo moeilijk hem te zien worstelen......
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:30

pf Monique , heftig verhaal hoor . Tuurlijk dat je dit effe kwijt moet  Ik lees dat de kuur eindelijk aanslaat , mocht wel na zo n periode . En het is ook vanzelfsprekend dat je pa in een dipje zat(zit) . Denk je dat alles ok is en dan moet je weer een andere schok verwerken  De weg zal zeker nog lang zijn voor je pa en voor jullie , maar jullie hebben dit al eens overwonnen dus dit krijgen jullie ook klein

ik wens jullie in ieder geval veel sterkte toe

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:33

Hallo Monique, ,Goed dat je je verhaal van je afschrijft. Het is nogal wat, wat er hand is. Ik kan me voorstellen dat het oh zo moeilijk is om je vader zo mee te maken.

Ik hoop dat de longontsteking nu echt beter word, dat scheelt toch alweer.  Ik kan jou en je familie alleen maar heel veel sterkte toewensen, hoe moeilijk het ook is, ,

groetjes irene.

 

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:34
Sterkte meid, heftige periode weer voor jullie
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:40
Erg ,je zou er de moed bij verliezen,hopelijk komt alles toch nog in orde ,sterkte en probeer een beetje positief te denken
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:58
Ik wens jou en je familie maar vooral je vader sterkte en hopelijk komt het snel weer een beetje in orde.
Groetjes Teunie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 11:34
heel veel sterkte voor jou, je vader en alle naasten.  Ik hoop dat hij weer goed aan kan sterken en de strijd met die rotziekte flink aan kan gaan.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:00
ook namens mij heel veel sterkte voor jou en je familie
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:10
Wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte gewenst!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:10
Wat akelig voor jullie Monique, ik hoop dat met het aanslaan van de medicijnen, de moed ook weer wat terug komt bij je vader.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:12

EEN HERKENBAAR VERHAAL. SCHOONZUS VAN MIJ IS ER OOK ZO ONGEVEER AAN TOE.

HET IS GOED DAT JE HET HIER EVEN VAN JE AFSCHRIJFT. OP DEZE MANIER KUNNEN WE PROBEREN MET JE MEE TE LEVEN.

IK WENS JE VEEL STERKTE EN HOOP DAT JE VADER WEERGAAT OPKNAPPEN.

 

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:13
Monique, ik wens je héél veel sterkte
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:15
veel sterkte

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:33
Wat een moeilijke tijd. Sterkte!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:47

 Je hele leven staat op zijn kop wanneer je ziets te horen krijgt.  

Sterkte.

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:48

Monique,heel veel sterkte voor jullie allemaal.

groetjes Frea

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 13:09
oh wat is dit moeilijk voor jullie, heel veel sterkte!
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 13:13
Sterkte
groetjes nathalie
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 13:42
heel veel sterkte ,
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2010
Status: Offline
Points: 475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 14:31
Sterkte en het is gek maar ik hoor steeds vaker dat bij een longontsteking de eerste antibiotica niet aanslaat.
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns