|
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | ||
perlefientje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 259 |
![]() |
|
Heel erg bedankt knitalot En magtelt, die paar dagen kan ik het wel nog uithouden hoor. Heb ondertussen "haken voor kleine boefjes" besteld bij de boekenwinkel van mijn oom, is ook erg handig Petra, dat zijn inderdaad hele mooie dekens, die site kende ik nog niet, heel erg bedankt. |
||
">
![]() Honden denken dat ze een mens zijn,katten dat ze God zijn |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
|
Ton heeft nog even in zijn boekwinkeltjes online zitten zoeken, maar het is echt heus niet te krijgen of ze vragen er goudgeld voor plus iets van 6 euro verzendkosten, terwijl het makkelijk door de brievenbus kan. Maar er is een natuurwet die zegt, dat als je iets echt heel graag wilt hebben, dan krijg je het eens. Dat zag ik met Breikunst uit het Hoge Noorden, dat heeft een jaartje geduurd, maar het staat nu in mijn boekenkast. Telkens als ik een bescheiden bod deed, sprong iemand daar met een tientje overheen, dat was niet leuk.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
perle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
![]() |
|
Hallo,Magtelt Allereerst!!!!!!!!!!!!!08u10 Vanmorgen! Ding-dong!!!!!!Postman! En wat had hij mee? Aha!!!!!!!!!Een superknap boek opgestuurd door één der fijnste madammen van hobbydoos!!!!!!! Hele dikke merci voor het lenen en opsturen van het boek! Hij is gewoon super!!!!!!!!!!!Er staan zoveel mooie dingen in!En alles zo mooi gepresenteerd ! Ooit lukt het me inderdaad om dit boek in handen te krijgen.Vast wel.Maar nu eerst inscannen! Vele ,vele,groetjes!Dank je en een fijne dag nog! (Perlefientje is gaan werken!!!Maar vanavond komt ze vast nog es langs hobbydoos) |
||
![]() |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
|
O wat een lieve postman hebben jullie. Wij hebben wel een lief dametje, maar die komt meestal na vijven 's middags, soms is de krant eerder.
Die fijne dag gaat helemaal lukken, de zon schijnt, dit keer zonder regen, en het waait frisjes. Echt een dag om te strijken en de caviakooi schoon te maken. En dan de tuin in, kijken wat voor schade er is toegebracht door al die nattigheid. |
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
|
http://www.bol.com/nl/p/boeken/bijzondere-breisels-voor-boef jes/1001004004703696/index.html |
||
All you need is love.
![]() |
||
![]() |
||
perle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
![]() |
|
Hallo,Meia. Lief dat je helpt kijken!!!! Maar dit boek hebben we .Het is de andere (de titel lijkt sterk op elkaar) Niet bijzondere breisels voor boefjes maar breien voor kleine boefjes.Die is het dat we zoeken. Momenteel hebben we het boekje van Magtelt Het derde boekje (haakboekje) van de zelfde serie hebben we besteld bij mijn broerlief en gisteren kregen we een mailtje dat het reeds in de winkel ligt bij hem.Dus daar moeten we vandaag dus dringend om! Dank en groetjes,Perle! |
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ton heeft nog even in zijn speciale boekwinkels online gezocht, maar het is echt nergens te koop. Dus als het dan op Marktplaats opduikt, zal het wel superduur zijn.
|
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
perlefientje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 259 |
![]() |
|
Hallo magtelt en al de rest Héééééééééééééééééél erg bedankt voor het boek hoor!!!!!!!!! Iedereen, heel erg bedankt om te helpen zoeken naar het boek en het deken |
||
">
![]() Honden denken dat ze een mens zijn,katten dat ze God zijn |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |