Beestjes haken, bij koffietijd max |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | ||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Het was meer een beetje met een gekke bek |
||
![]() |
||
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
|
venaille gefeliciteerd met je neefje
|
||
Anne-Marie
|
||
![]() |
||
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
|
Heb even gekeken naar koffieMAX maar vond het erg summier. In een 'heerlijk ouderwetse setting' willen ze haken promoten. Kan vast veel beter. Blijft overeind dat de beide dames leuke dingen maken.
Marlies |
||
![]() |
||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
|
Heb ook gekeken, maar vond het tegenvallen. Je zag nauwelijks iets van het haken. Zou Christel dat olifantje echt in 45 min. klaar hebben gekregen? Groetjes, Lida |
||
![]() |
||
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
|
Kan me haast niet voorstellen dat dat binnen 45 min gehaakt, gevuld en afgewerkt is. Vond het een beetje tegenvallen maar het muziekdoosschaapje was wel heel erg leuk!!! |
||
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
||
![]() |
||
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
|
Ik vond het ook een "groot" project om in 45 minuten te haken, maar vergeet niet dat deze dames dagelijks waarschijnlijk alleen nog maar tijd aan haken besteden. Ja en dan ga je natuurlijk ook steeds sneller haken... Die gelukspoppetjes ben ik per stuk ook wel een halve avond zoet mee... Maar waarschijnijk hebben ze het patroon gewoon in hun hoofd zitten en hoeven ze niet steeds te kijken of opnieuw tellen... De boekjes verkopen zo goed, dat ze misschien wel een huishoudster hebben en niet meer "gewoon" hoeven te werken... Denk je eens in hoeveel tijd je dan overhoudt om te haken... Dat zou ik ook wel willen. |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
Ursula75 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 245 |
|
Vond het ook wel snel zo'n olifantje in 3 kwartier. Maar het was wel een schatje, zou ze daar nog een patroon van maken |
||
![]() |
||
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
|
ik vond de setting ook niet erg leuk kreeg het toch weer een oudbollig karakter en de knuffels stonden er inderdaad rommelig bij je kon net vanalles weinig zien!! |
||
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
||
![]() |
||
Wilma00 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
|
Wat had ik graag daar in het echt geweest om alles te bekijken!
Zag wel veel bekende dingen hangen/liggen zo snel als ik kon kijken.... En dan die brutale Mirna,pakt zomaar iets weg om te schenken aan iemand anders,lekker brutaal ![]() |
||
![]() |
||
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
|
Ze willen het haken op de kaart zetten door te zeggen dat het helemaal hot en van nu is, waarom dan in zo'n afschuwelijk decor, gastie wat een oubollige toestand, ze hadden dit allemaal veel beter kunnen etaleren. Nu was alles weggestopt in een rommelig hoekje met een rommelige tafel en spulletjes die met een zwarte draad vastgemaakt waren aan een vensterluik. Als ze het haken zonodig naar voren willen halen besteed er dan ook aandacht aan zodat het oogt naar iets van nu en niet na de jaren 50.Vond het een beetje sneu voor die meiden. En 45 min voor dat olifantje wilt er bij mij niet in, ze zal wel voorbereidend werk hebben gedaan (gelijk heeft ze)
|
||
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
||
![]() |
||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
|
Door te doen alsof het in 45 min klaar is raken mensen die er veel langer overdoen gefrustreerd. Bovendien denkt men nu zeker dat handwerk niets hoeft te kosten. Het is immers zo klaar. Voor die meiden vind ik het niet sneu, ze wisten immers hoeveel tijd en ruimte ze kregen. Op deze manier hadden ze er gewoon niet aan mee moeten werken. Groetjes, Lida.
|
||
![]() |
||
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
|
hier het patroon van koffietijd max |
||
![]() |
||
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
|
Voor degenen die geen hyves hebben... Ik heb hem opgeslagen op mijn computer in een pdf bestand. Als je hem wilt geef je maar een gil! |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
|
Ik zit niet op hyves, zou ik het patroon ook mogen ontvangen.
Alvast bedankt. |
||
![]() |
||
![]() |
||
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
|
Ik heb ook geen hyves, maar kan het patroontje gewoon bekijken. Je hebt dus geen hyves account nodig |
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|
Ach heerlijk kneuterig in een schommelstoel en beide dames mochten misschien wel 5 zinnen zeggen
![]() Ik miste alleen een schort en de pan met aardappelen die nog geschild moesten worden ![]() Venaille... Ik gil even ![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Zit net het patroon te bekijken, 3 kwartier, m'n neus, kan ik me niet voorstellen! Nu nog even de uitzending terugkijken.
|
||
![]() |
||
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
|
PDF jes kan je maken met het gratis Cute PDF Writer, fluitje van een cent, je laad de afbeeldingen in Word, klik op afdrukken, zoek de juiste printer erbij, in dit geval Cute PDF Writer, je afbeeldingen worden niet echt afgedrukt maar er wordt een pdf gemaakt. Ik wil het ook wel even doen hoor als je er niet uit kan komen. |
||
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
||
![]() |
||
|
Of nog simpeler: Ik kopieeer het en plak het dan in Word. Opslaan als, onder het regeltje bestandsnaam invoeren staat bestandstype kiezen en daar kies je dan voor PDF. En daarin kies ik dan voor minimale grootte, anders krijg je zulke grote bestanden. |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
![]() |
||
|
Ik heb al een PDF gemaakt hoor dus wie het olifantje wil die geef maar een gil.
|
||
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |