Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beestjes haken, bij koffietijd max

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 16:43

Originally posted by Sarabi09 Sarabi09 wrote:

Is er behoefte aan een gehaakte bikini patroon?

Het was meer een beetje met een gekke bek , maar wel lief van je. Ik zou alleen niet zo gauw een gehaakte bikini dragen. Ik trek alleen een bikini aan als ik ga zwemmen en ik verwacht daar nogal wat problemen mee met een gehaakte versie.

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 20:20
venaille gefeliciteerd met je neefje
Anne-Marie
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 09:18

Heb even gekeken naar koffieMAX maar vond het erg summier.

In een 'heerlijk ouderwetse setting' willen ze haken promoten. Kan vast veel beter.

Blijft overeind dat de beide dames leuke dingen maken.

Marlies

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:26

Heb ook gekeken, maar vond het tegenvallen. Je zag nauwelijks iets van het haken.

Zou Christel dat olifantje echt in 45 min. klaar hebben gekregen?

Groetjes, Lida

Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 11:39

Kan me haast niet voorstellen dat dat binnen 45 min gehaakt, gevuld en afgewerkt is.

Vond het een beetje tegenvallen maar het muziekdoosschaapje was wel heel erg leuk!!!

Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 12:57

Ik vond het ook een "groot" project om in 45 minuten te haken, maar vergeet niet dat deze dames dagelijks waarschijnlijk alleen nog maar tijd aan haken besteden. Ja en dan ga je natuurlijk ook steeds sneller haken... Die gelukspoppetjes ben ik per stuk ook wel een halve avond zoet mee... Maar waarschijnijk hebben ze het patroon gewoon in hun hoofd zitten en hoeven ze niet steeds te kijken of opnieuw tellen...

De boekjes verkopen zo goed, dat ze misschien wel een huishoudster hebben en niet meer "gewoon" hoeven te werken... Denk je eens in hoeveel tijd je dan overhoudt om te haken... Dat zou ik ook wel willen.

Veel liefs van Marieke
Back to Top
Ursula75 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ursula75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 13:17

Vond het ook wel snel zo'n olifantje in 3 kwartier.

Maar het was wel een schatje, zou ze daar nog een patroon van maken

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 14:33

ik vond de setting ook niet erg leuk

kreeg het toch weer een oudbollig karakter

en de knuffels stonden er  inderdaad rommelig bij je kon net vanalles weinig zien!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 14:35
Wat had ik graag daar in het echt geweest om alles te bekijken!
Zag wel veel bekende dingen hangen/liggen zo snel als ik kon kijken....
En dan die brutale Mirna,pakt zomaar iets weg om te schenken aan
iemand anders,lekker brutaal
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 01:47
Ze willen het haken op de kaart zetten door te zeggen dat het helemaal hot en van nu is, waarom dan in zo'n afschuwelijk decor, gastie wat een oubollige toestand, ze hadden dit allemaal veel beter kunnen etaleren. Nu was alles weggestopt in een rommelig hoekje met een rommelige tafel en spulletjes die met een zwarte draad vastgemaakt waren aan een vensterluik. Als ze het haken zonodig naar voren willen halen besteed er dan ook aandacht aan zodat het oogt naar iets van nu en niet na de jaren 50.Vond het een beetje sneu voor die meiden. En 45 min voor dat olifantje wilt er bij mij niet in, ze zal wel voorbereidend werk hebben gedaan (gelijk heeft ze)
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 14:50
Door te doen alsof het in 45 min klaar is raken mensen die er veel langer overdoen gefrustreerd. Bovendien denkt men nu zeker dat handwerk niets hoeft te kosten. Het is immers zo klaar. Voor die meiden vind ik het niet sneu, ze wisten immers hoeveel tijd en ruimte ze kregen. Op deze manier hadden ze er gewoon niet aan mee moeten werken. Groetjes, Lida.
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 13:30

hier het patroon van koffietijd max

http://amigurumis.hyves.nl/blog

groetjes grietje
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 14:05
Originally posted by griet griet wrote:

hier het patroon van koffietijd max

http://amigurumis.hyves.nl/blog

Voor degenen die geen hyves hebben... Ik heb hem opgeslagen op mijn computer in een pdf bestand. Als je hem wilt geef je maar een gil!

Veel liefs van Marieke
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 15:00
Ik zit niet op hyves, zou ik het patroon ook mogen ontvangen.
Alvast bedankt.
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 15:03

Ik heb ook geen hyves, maar kan het patroontje gewoon bekijken.

Je hebt dus geen hyves account nodig

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:07
Ach heerlijk kneuterig in een schommelstoel en beide dames mochten misschien wel 5 zinnen zeggen 
Ik miste alleen een schort en de pan met aardappelen die nog geschild moesten worden

Venaille... Ik gil even PDF is makkelijker dan het patroon zo van de site te halen (hoe maak je daar een pdf van?) Dank je wel vast!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:11
Zit net het patroon te bekijken, 3 kwartier, m'n neus, kan ik me niet voorstellen! Nu nog even de uitzending terugkijken.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:15
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

PDF is makkelijker dan het patroon zo van de site te halen (hoe maak je daar een pdf van?) Dank je wel vast!

PDF jes kan je maken met het gratis Cute PDF Writer, fluitje van een cent, je laad de afbeeldingen in Word, klik op afdrukken, zoek de juiste printer erbij, in dit geval Cute PDF Writer, je afbeeldingen worden niet echt afgedrukt maar er wordt een pdf gemaakt.
Ik wil het ook wel even doen hoor als je er niet uit kan komen.

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:19

Originally posted by Claire Claire wrote:

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

PDF is makkelijker dan het patroon zo van de site te halen (hoe maak je daar een pdf van?) Dank je wel vast!

PDF jes kan je maken met het gratis Cute PDF Writer, fluitje van een cent, je laad de afbeeldingen in Word, klik op afdrukken, zoek de juiste printer erbij, in dit geval Cute PDF Writer, je afbeeldingen worden niet echt afgedrukt maar er wordt een pdf gemaakt.
Ik wil het ook wel even doen hoor als je er niet uit kan komen.

Of nog simpeler:

Ik kopieeer het en plak het dan in Word. Opslaan als, onder het regeltje bestandsnaam invoeren staat bestandstype kiezen en daar kies je dan voor PDF. En daarin kies ik dan voor minimale grootte, anders krijg je zulke grote bestanden.
Dan hoef je ook geen speciaal programma te downloaden.

Veel liefs van Marieke
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:25
Ik heb al een PDF gemaakt hoor dus wie het olifantje wil die geef maar een gil.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns