Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBen heel stout geweest....

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 22 September 2009 om 22:52

@ Daisy: Ja ik heb inderdaad een 9 inch sokkenrondbreinaald in het buitenland besteld (heb hem nog niet binnen hoor, dus weet nog niet of het iets is ). Kon geen nederlandse site vinden waar hij te koop is. Hier is de link waar ik hem heb besteld http://y2knit.net/index.php?main_page=product_info&cPath =7&products_id=115

@ Catharina: Heb hem inderdaad bij Ribbels gekocht (heb zitten twijfelen tussen de rode en de blauwe ), maar nog nooit in het "echie"  gezien of de wol die ze gebruiken gevoeld. Ben heel benieuwd. Ik denk dat mijn moeder hem (als ze hem eenmaal heeft gezien) ook wel zal willen gaan maken. Ze is helemaal gek van alles wat Deens Design is. Goed te weten dat numero uno van Lana Grossa een mooie vervanger is voor het garen!!! Mooie kleurcombi heb je trouwens uitgekozen!!!!!

Groetjes
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2009 om 10:30
Dank je wel Tinkerbell voor de link, vanavond even een creditcard lenen.
groetjes Daisy
Back to Top
Mupke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2009 om 11:03

Su6es dames, ik ga eerst een google wat continental breien is......Ben benieuwd naar de eind resultaten !!!!!

groetjes Anita

~~ Gif a little of love and you get it back ~~
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2009 om 14:35

Tinkerbel,ik ben eigenlijk benieuwd naar dat garen,kan er niets over vinden.

Weet jij een naam,die kleuren zijn zo mooi.

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2009 om 15:33

@ Daisy: Je kunt de naaldjes daar met paypal betalen en met paypal kun je ook gewoon met je bank- of girorekening betalen (dit weet niet iedereen ). Je moet je alleen eerst even aanmelden (is gratis) bij paypal.nl en dan opgeven dat het via bank of gironummer moet lopen!!!!!

@ Corry: Dat is nou het hele probleem met die kits. Ze verkopen de patronen en de wol jammer genoeg niet apart  dus alleen als kit.......

Groetjes
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2009 om 09:28
Zaterdag kwam ik thuis van de gezellige dag bij Renate en daar stond de kit op de tafel. Waar ik al een beetje bang voor was is ook gebeurd. De kleur op internet is toch wel anders dan in het echt. Ook de foto die ze erbij hebben gedaan heeft een andere kleur (die is wel hetzelfde als op internet)  Dat is dus de reden waarom ik eigenlijk niet zo happig ben op het bestellen van wol via internet. De kwaliteit is prima en heel fijn om te breien (ben al begonnen ) In het echt is de basiskleur meer petrol dan aqua en er zit een kleur groen bij die ik niet mooi vind en waardoor het vest een boswachtersgroene uitstraling zal gaan krijgen ipv een blauwe  dus ik ga zo even naar de wolwinkel om te kijken welke wol en kleur ik ga nemen ipv die groene. Komt wel goed maar de kleurstelling wordt dus toch anders dan dat ik in mijn hoofd had  
Groetjes
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 29 September 2009 om 09:53

he! wat jammer nou,ik heb dat eigenlijk ook.kijk als het voor sokken is,is dat niet erg.maar voor zo,n duur jasje wel.de foto is inderdaad anders.vind die kleur erg mooi,zit ook veel blauw in.maak jij een foto van die wol.kunnen wij het ook zien.ben benieuwd waar je meethuis komt.je gaat zeker naar de beekbergsehallen,ik hoorde dat het daar een paradijs is.

groetjes puck

hoop dat je weer blij terugkomt.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2009 om 10:37
ik heb een beetje dezelfde ervaring met wol bestellen via internet... Maar komt vast goed, tink!  Heb net ook de korte sokkennaald besteld via de link, bedankt!
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2009 om 11:30
he wat jammer nou.. ben heel benieuwd hoe de kleuren er dan in het echt uitzien en wat je als vervanging voor die groen kiest!! veel succes
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 September 2009 om 18:31
Tjee,wat jammer,soms kan het goed mis gaan met de kleur,ben benieuwd wat je erbij kiest.
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 08:19

Hier wat foto's die ik op Ravelry heb gevonden en die de echte kleur aangeven...

is toch wel heel anders dan op het plaatje wat ze meestuurden en wat op internet staat

Ik ging dus juist voor de aqua kleur en niet voor petrol. Twijfel nu heel erg wat te doen.... terugsturen of wel breien terwijl het mijn kleur eigenlijk niet is 

Zou graag jullie advies willen want het is toch een groot project om te maken

Groetjes
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 08:37
als het echt niet je kleur is, zou ik het terugsturen, tink... Ik zou even bedenken of je het vaak zou dragen, en daar doe je het toch voor tenslotte...  Maar ik zie natuurlijk alleen de foto en niet de echte, hé...
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 08:49

ik zou ook heel erg twijfelen,maar als je het niet mooi vindt draag je het ook niet met plezier .En krijg je er een hekel aan.

groetjes puck

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 09:00

Inderdaad veel meer groen dan op hun voorbeeld.  Ik zou hem ook terug sturen, het is toch best wel veel geld en heel zonde van al het werk als je hem misschien niet gaat dragen. Kies je de kleur die je ander keus was.

Ik vind persoonlijk dat groen wel mooi, maar ik ben een echt groen mens.

odette
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 10:34

Als je hem terug mag sturen,zou ik dat doen,anders blijf je toch zitten met een vest wat je niet echt mooi vindt,en wat denk je van iets breien,terwijl de kleur je tegen staat?

Het is best een groot project,helemaal omdat hij in ribbels is,dat duurt zo lekker lang.

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 10:45
Ik neem aan dat je hem sowieso wel terug mag sturen, want je krijgt een  heel andere kleur dan op de foto, dus is het logisch dat je dat niet wilt. Vind dat ook een beetje gek van hun. Was er geen andere kleur die je leuk vond, dat je m kan omwisselen? (Als die dan wel de echte kleur is, ;p)..
Zonde zeg, ze kunnen bij zulke dure projecten toch op zn minst een goede foto plaatsen!
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 11:13

Hoewel inderdaad anders van kleur vind ik hem evengoed prachtig. Maar ook ik heb wel iets met die kleuren.

Ruilen zal wel moeilijk gaan, want je bent al begonnen, toch? Misschien een telefoontje eraan wagen, probleem voorleggen en kijken wat de reactie is.

Ben benieuwd.

Rosemarie

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 11:22
Ach ik denk dat ze alleen even een naald heeft geprobeerd. Ik heb eigenlijk nog nooit gemeten of alle bollen echt het aantal meters zijn wat er op zit dus.. Verder lijkt het mij dat zij degene zijn die de fout hebben gemaakt dus zullen zij er toch wat aan moeten doen?
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 September 2009 om 19:23
Ik zou het terug sturen, het is niet wat je er van verwachtte. Dan gaat het je toch tegen staan.
Succes ermee, ben heel beniewd wat je gaat doen!
Groeten Creaans
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2009 om 00:47

Mooi vest maar ik zou het terugsturen als je de kleur niet mooi vind. Je gaat voor een andere kleur(die van het plaatje) en die heb je niet gekregen. Als je voor blauw kiest wil je geen groen, ik niet tenminste.

Hoop dat je het terug kunt sturen.

Het breien van sokken op een rondbreinaald(of2)wil ik ook nog ens proberen. En continentaal breien is heerlijk, veel minder belastend voor je schouder.

All you need is love.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns