benieuwd naar haaknaalden |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik houd het lekker bij de Clovers.
@ Jips: is mams toch de oorzaak ;) |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
gewoon de ouderwetse in allerlei kleuren en maten vind die met de handvaatje maar vervelend Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb geen flauw idee, toen ik begon te haken heb ik bij m'n moeder wat haaknaalden gesnaaid, maar ik heb geen idee welke dat zijn. Aan het plaatje te zien, in elk geval geen clovers. De kleur is grijs, een soort aluminium denk ik, lichtgewicht. Die vind ik het lekkerst haken. Ik heb ook eens een bij de Wibra gekocht, die haakt ook prima maar ik heb het idee dat de dikte niet hetzelfde meet als bij de haaknaalden die ik heb. Ik heb ook een hele dunne nr. 1,5, lijkt op het materiaal van de Wibra, maar die vind ik niet fijn haken. Dat ligt denk ik meer aan de dikte dan aan het materiaal. Maar als ik dat zo lees wil ik misschien wel eens een clover proberen. |
|
![]() |
|
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Ja heb ik ook heel ierie maar door de dikkere vorm toch nog wel een lekkere naald ik twijfel nog of ik toch nog een keer een addi swing zal aan schaffen ik ben niet super blij met mijn clover |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Ik heb als 8 jarige een set haaknaalden gekregen van mijn moeder. Daar haak ik nu nog steeds mee. Ik vind ze super fijn haken. Ik heb ze in de maten 2 tot en met 5 van het merk Perlac.
![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Misschien moet ik ook maar eens betere haaknaalden gaan aanschaffen...
Ik heb vorig jaar een goedkoop setje van aluminium gekocht, omdat mn moeder haar eigen set weer terugwilde... Nu ik allemaal positieve verhalen lees over naalden waarmee je geen kramp in je vingers krijgt... ![]() |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
wendy1978 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 08 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 114 |
Clover haaknaalden zijn mijn favoriet geen zere verkrampte vingers meer en geen dove vingers meer. Heerlijk haken zonder pijn |
|
![]() |
|
maantje85 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 17 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 28 |
ik heb zelf paar maanden terug van klover de 2 sets gekocht
zitten er 3 in een koker, erg makkelijk om ze bij elkaar te houden en ze liggen echt lekker in de hand. ben nu aan het kijken om meer maten bij te kopen van klover vind het alleen jammer dat die maar in 1 kleur zijn en ze zien er een beetje vies geel/bruin uit maar goed als ze lekker haken mag dat de pret natuurlijk niet drukken. |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
wat grappig............. veel beginnende haaksters beginnen met de prym..... "de gewone alu naalden" en doe je iets langer haken stappen veel over op de clovers. Ik vind de addi wel erg fijn hoor maar niet echt gezellig voor mijn portomonnee...... ik ben nu clovers aan het sparen wie weet dat ik nog een keer de addi ga sparen. Wel erg grappig in mijn omgeving heb ik ook al meer mensen aangestoken aan het haken en aan de clovers!
Chantal |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Ik heb ooit een hele set van mijn moeder gekregen en gaandeweg ben ik toch overgestapt op de clover haaknaalden en die bevallen mij heel goed. Ik haak eigenlijk alleen nog met de andere naalden als ik de maat niet heb in clovernaalden |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Als dat bij mij het geval is, bestel ik eerst een nieuwe Clover haaknaald. Erg eigenlijk. Moet er binnenkort maar eens een ander hoesje voor gaan maken. Het hoesje dat ik nu heb, passen ze niet meer allemaal in. Ben eigenlijk ook een aantal naalden kwijt. Ook heel slim. |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
ik gebruik de prym soft grip en ben daar heel tevreden
over, heb ook wat gewone dunne. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
ik gebruik penverdikkers van foam, bij de thuiszorgwinkel
gekocht en ik maak ze vast met een beetje plakband, zo zijn ze iedere keer te gebruiken op elke naald en het werkt prima |
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Dames............ er zijn heeeeeeele fijne haaknaalden van knit pro.......... hoe wie wat waar te koop weet ik niet ik heb ze bij een vrouwtje op de markt hier in papendrecht erg lief voor je portomonnee... € 2,45 per stuk lekker in de hand en een fijne punt aanradertje!!! |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Ik ben over op Clover :)
Ik moest wel even wennen aan het feit dat 'ie korter is dan de haaknaalden die ik eerder gebruikte. Maar sinds ik nr 3 van sinterklaas heb gekregen heb ik ook al nr 4 besteld en nu ga ik ook maar nr 2 bestellen aangezien mijn andere nr2 (met ook een erg fijne handgreep) kapot is gegaan. |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Wat een geweldig topic.
Ik denk dat ik ook maar eens achter clover haaknaalden ga zoeken
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Ik vind de clover haaknaalden toch ook wel errug fijn (:
|
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Clover haaknaalden vind ik helemaal super. Wil niet meer anders.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb inmiddels een clover-achtige haaknaald, en ik vind hem wel fijn haken, maar er zit een heel groot nadeel aan, nl. dat er geen toerenteller op kan vanwege de verdikking. Laatst las ik een tip van iemand, die had hoesjes als verdikking over de gewone haaknaalden gedaan, die kwamen van potloden bij de Action. Dat heb ik ook gedaan en ik moet zeggen dat ik het heel fijn vind werken.
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Ik gebruik de Clover soft grip en de Knit pro.
Beiden bevallen goed, van de 'gewone' krijg ik kramp!! Heb nog een met een geheel dik handvat en kan daar ook niets mee= weggegooid geld, jammer! was redelijk aan de prijs.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |