Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bericht van de dochter van Joke (Josl)

 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:14

Ik ben zo blij met al jullie lieve reacties over mijn moeder. Het bevestigd voor mij alleen maar meer en meer mijn gevoel wat een bijzondere vrouw ze was.

Knufs, Gite

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:15
Ach lieve Gite en familie, inderdaad, wát een ontroerend monument plaats je op ons forum voor je lieve moeder..ik ben er van overtuigd dat haar genen ook in jou zitten, vooral de lieve, hartelijke en meelevende genen....de zin van de navelstreng ontroerde me nog het meest...en die zal nooit doorgesneden worden, daar verandert haar dood niets aan...ze blijft in JOU en jullie doorleven ook al hadden jullie haar nog graag minstens 30jaar langer hier willen houden, kan me dat zó goed indenken.....sterkte nu de stilte komt en vooral het gemis..kom af en toe hier langs om wat moederwarmte te halen, als je wilt!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:23

Ik heb Joke nooit mogen lezen, daarvoor ben ik nog maar te kort op dit forum.  Maar als ik zo de reakties lees, dan kan ik me niet van de gedachte ontdoen dat het een lieve hartverwarmende vrouw moet zijn geweest.

Ook de ode die jij aan je mama geeft, bevestigd dit gevoel.

Ik hoop dan ook, dat je dit grote verlies een plaatsje kan geven en dat je steeds met een glimlach aan je lieve mama mag blijven herinnerd worden in de kleine dingen van het leven.

Het gaat je goed, en laat die navelstreng maar nooit helemaal door geknipt worden.  Laat je mama in jouw en je naasten verder leven.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:33

Ik zal hier absoluut terugkomen, jullie voelen als een warme deken. Ik weet zeker dat mijn moeder het heel fijn vindt dat ik hier een bericht voor jullie geplaatst heb, en wat zal ze blij zijn op jullie reacties naar mij toe. Ik begrijp nu precies waarom mijn moeder zich hier zo thuisvoelde en ze zo ontzettend genoot van alles wat ze deed.

Voor mij ook een beetje "thuiskomen".

xx

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 19:40

Gite r

ook ik kende jou moeder alleen van de berichtjs van dit forum

heb haar nooit persoonlijk ontmoet

wat fijn dat ook jij je net als jou moeder hier thuisvoelt

dit is ook een erg leuk gezellig en hartelijk forum

 

heel veel sterkte de komende tijd

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 20:13
nou lieve gite,dan wil ik je van harte welkom heten op onze forum.ik hoop dat je er  nog heel lang hier lid wil blijven en vergeten doen wij mama joke niet ook ik ken haar alleen van het forum,
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 20:30

Fijn om wat van je te lezen. Om te lezen hoe jullie het hebben ervaren. Zoals je je ma omschrijft zo heb ik haar ook leren kennen op de hobbydoosdagen. Onvoorstelbaar dat ze er dan ineens niet meer is. Voel je welkom hier op het forum. Zo kan jij de herinnering aan je ma levend houden. Al zal dat toch al wel vanzelf gaan. Als we dan ineens in een oud topic haar naam weer tegenkomen zullen we altijd met warmte aan haar terug denken.

Wat haar hobbykamer betreft: doe het heel rustig aan, wanneer jullie er allemaal aan toe zijn. Is een van jullie nog niet zo ver, laat het dan rustig staan. Hobbyspullen vergaan niet. En wie weet hoe heerlijk het is om af en toe haar kamertje binnen te lopen en de herinneringen aan haar op te halen. Heel veel sterkte!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 20:42
Ik kende je moeder alleen van het forum

Ik denk dat ze een lieven en warme vrouw was die jullie
heel erg zullen missen
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Kom gerust langs als je je verhaal kwijt wil

groetjes vlijtig liesje

vlijtig liesje 4961
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 21:12

Hallo Birgite,

Dank voor je berichtje, helaas ken ik Joke ook alleen van het Forum, Ik hoopte haar te ontmoeten als ik terug zou zij uit Australia op een hobbydoos dag, maar helaas dat heeft niet zo mogen zijn. Ik wist altijd precies wanneer die hobbydoos dagen er waren, dan las ik daar alles over en ook de foto's, die sloeg ik dan op, dus ik heb nog wel een foto van je moeder.

Ik wens jullie verder heel veel sterkte toe.

Liefs, Lidia

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 21:58

Halo Birgitte

bedankt voor het berichtje

ik heb je mama ook niet persoonlikjk gekend, alleen van het forum en met patronen te ruilen

 ik wens jullie héél veel sterkte

groetjes en een dikke knuffel

Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 13 Mei 2011
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 796
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 22:08
Beste Gite

Wat erg allemaal voor jou en de fam .
Het was ontroerend om alles telezen wat je over je moeder heb geschreven,wat zullen jullie haar missen ,ik wens jou en de fam heel veel sterkte toe in de komende tijd

Hartelijke groet van Geerke
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 22:41
Beste Birgite!

Een hartverwarmend verhaal heb je geschreven over je moeder, wie ze voor jou was en over haar ziekte. Al ken ik haar niet van het forum (ik ben nog niet zo lang lid) weet ik wel wat het is om een moeder te verliezen. Heel veel Sterkte gewenst en ook dat je je hier thuis mag voelen onder mensen die haar lief gehad hebben.

Lieve groet,
Kamilla
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 22:44
Bedankt voor je mooie brief. Ik heb je moeder niet persoonlijk gekend, wel een aantal keer via de mail contact gehad. Ze kwam op mij als een hele warme vrouw over en als ik jouw berichtje zo lees, ben jij net zo. Ik wil je een heel warm welkom heten hier op het forum en we willen je allemaal heel graag uitnodigen om ook deel van onze club uit te maken. Het is hier inderdaad een warm bad, waar we allemaal met genegenheid aan je moeder terugdenken.
Toch voor de komende tijd ook heel veel kracht en sterkte gewenst, ook al weet je dat ze nu geen pijn meer heeft, het gemis blijft
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 23:14
Elke keer als ik jullie lieve berichten lees krijg
ik een brok in mijn keel.Birgite ,super dat je hier
op de hobbydoos langskomt.Dank je wel voor je lieve
woorden en je mooie gebaar op fb.je lijkt echt op je
mams.Ze was ook heel trots op jullie.Heb zoveel verhalen
over jullie gehoord en dan sprak ze met zoveel liefde.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 09:04
Ik heb je moeder helaas nooit ontmoet. Maar als ik jou woorden lees, weet ik dat je moeder een hele lieve vrouw was. Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen.
Ik wens jullie heel veel sterkte.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Harma01 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harma01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 09:04

Ik ben nog maar net lid van dit gezellige forum en heb jouw moeder dan ook niet gekend.

Wat een ontroerend en warm verhaal heb je geschreven,heb het met kippenvel zitten lezen.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

Lieve groet,Harma

Groetjes,Harma
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 10:44

Hallo Birgite

Ook ik ken je moeder alleen van het forum ze viel mij op door de energie en vrolijkheid waarmee ze haar berichtjes schreef.

heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 10:53
Wat heb je dit prachtig opgeschreven!

Heel veel sterkte de komende tijd! En neem de tijd om de herinneringen een plaatsje te geven.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 11:08

Lieve allemaal,

Blijf het enorm fijn vinden zo veel lieve berichtjes voor mijn Mama te lezen. Ze leeft niet alleen verder in mijn hart maar in de harten van zo velen....!

Lieve mooie Mama, wat ben je toch een bijzonder mens geweest, in onze herinnering blijft je lach en je energie voortbestaan...

Als alles weer wat rustiger is zal ik mijn hobbytiks ook weer gaan oppakken, ik weet jullie lieverds dan allemaal te vinden voor tips en adviezen of gewoon een gezellig praatje!

Knufs, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2011 om 11:42

Hallo Gite

Ik ken je moeder alleen van het forum en ik vond dat ze een hele lieve warme dame was ,spijtig dat ik haar nooit ontmoet heb .Veel sterkte voor de ganse familie en ik hoop dat wij jou hier nog veel mogen tegenkomen al is het maar voor een babbel

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns