Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bericht van de dochter van Joke (Josl)

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2011 om 01:47

soms kun je beter alleen maar geven, want is een pag te klein voor alles wat ik eigenlijk wilde zeggen

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2011 om 10:14
ik zit hier achet mijnpc te huilen wat een geweldige lieve mama had jij en wat was ze een lieve vrouw ik heb haar nooit onmoet maar alleen al de berichtejes hier  .heel veel sterkte  voor iedereen die het nodig heeft.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2011 om 14:45

...Hoi Gite, dankjewel voor je lieve  berichtje...........ik zal haar zeker niet vlug vergeten...................

..op 25 juli schreef ik.......nooit geen garen meer kopen........heb van mijn overbuuf 5 zakken garen gekregen..................

...2 minuten nadat mijn berichtje verscheen reageerde je lieve mama hierop met ;...

Bofkont!! veel plezier met de wolletjes    en wij houden het in de gaten hoor...

nooit meer garen kopen....

groetjes geesje
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2011 om 19:27
Gite, wat leuk dat je ook bij ons wil komen.
Wat voor hobby's doe jij?

Ja, we hebben allemaal onze herinneringen aan haar,
het was een lieve, fijne vrouw!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2011 om 20:33
Met een brok in m'n keel zit ik al de lieve reacties op de berichtjes van Gite zelf te lezen.

Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
Alles is immers al gezegd.

De dochter blijkt net zo'n kanjer te zijn als haar moeder was.
Zij gaat er mee door, heel flink en sterkte hoor.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 13:40
Gita, je bent al net zo,n lieverd als je moeder
was, neem rustig de tijd meis.
Wij ontvangen je hier allen met open armen.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 22:56

Lieve Gite, veel echt heel veel sterkte de komende tijd.

Ik weet wat je doormaakt, maar ook ik ben hier blijven hangen nadat mijn lieve mams is overleden. het zijn een echt stel lieverds hier....

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 09:26
Marjolein,

Hoe gaat het nu met jou? voor jou ook een
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 11:01

Lieve Allemaal,

Ik heb een flinke griep te pakken, hang boven de pot en hoge koorts. Eerst zoonlief van 9 2 weken geleden, dochterlief van 6 vorige week en nu mocht ik er aan geloven, joepieeee, NOT! Maar ach, alles beter dan toen Mama me nodig had natuurlijk, dat absoluut.

Er komen zo veel warme, lieve en grappige verhalen over mijn moeder naar boven dat ik er mss wel een boekje van wil gaan maken. Ik heb dat plan ook al een tijdje gehad toen ze nog niet ziek was, wilde ook het leven van Opa en Oma er in meenemen en haar Opa en Oma, het is er helaas nooit van gekomen. Ik had boeken gekocht waarin ze haar herinneringen op kon schrijven, die boeken zijn leeg gebleven.

Ik hobby als ik de rust er voor vind graag, ben net als mijn moeder deed bezig met glaskralen, stenen, sierraden e.d. maar ook met fimo e.d. (kleine frutsels) Er ligt zo veel maar het komt er maar niet van. Wil het haken wel gaan leren, dat deed ze zo graag en daar vond ze haar rust in.

Verder ben ik verslaafd aan het maken van cupcakes, er staat een kast vol in de keuken met allerlei tools en producten. Ik doe dat graag met vriendinnen of met de kinderen of in combi, leuk om te doen en nog lekker ook!

@Marjolein Lieve Marjolein, ik heb je een PB'tje gestuurd.

Mama is vandaag al weer 2 weken geleden overleden, wat een rollercoaster...

Mis je Mam maar met alle herinneringen van bevriende lieve hobbydoosjes blijf je zeker stralen als je altijd deed! x Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 16:16
Gite, heel veel beterschap gewenst.

Als je wilt leren haken, heb ik een goed leerboekje in 6 mails voor je, vraag het maat als je er aan toe bent.

Kun je die invulboeken niet al een beetje zelf invullen en bij de familie rondvragen wie wat nog weet?

Zelfs als je niet echt bezig bent, is het soms rustgevend en troostend om temidden van je hobbyspulletjes te zitten en ernaar te kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2011 om 16:56

Thx Machtelt, lief van je! I'll remember it!

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 13:17
lieve Gitte wat een mooi bericht heb je geplaats ik heb haar een keer ontmoet en vond haar een erg lieve vrouw ik wens jullie heel veel sterkte en voor jou beterschap
groetjes Thea
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 13:30

Voel me sinds vanmorgen een heel stuk beter, slikken doet minder pijn en ook de koorts is een heel eind gezakt. Nu weer zorgen dat ik nieuwe energie krijg. Voorzichtig weer wat gaan eten en wat gaan doen en dan weer fanatiek 4x per week naar de sportschool. Can't wait! Voel me er een stuk happier van als ik dat weer kan.

Ben een beetje een Zumba-addict, vind dat heerlijk. Zeker om je hoofd echt helemaal leeg te krijgen een aanrader voor iedereen (ook voor de oudere dames en heren onder ons). De leeftijd varieert bij ons van 35 tot 75 en iedereen geniet!

 Gite

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 13:36
Probeer eens duindoornelixer van Weleda Gite. Dat helpt ons altijd goed tijdens herstelperioden.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 15:15

Ga ik morgen gelijk halen Naemi, bedankt voor de tip!

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 15:35
Fijn dat het alweer wat de goede kant op gaat. Overigens, een prachtige foto van je moeder. Ik heb haar nooit in het echie ontmoet, maar ik heb wel een paar mailtjes van haar gehad
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 15:43

Thx Leonie!

Het mooie aan haar was dat ze altijd straalde, het was gewoon een heel blij mens, dat zie je ook weer terug op de foto.

x Gite

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 19:04
Fijn dat je weer opknapt.
Volgens mij heb je het volgehouden zolang het moest, en nu de kinderen er ook weer bovenop zijn, heb je (eigenlijk niet natuurlijk) tijd om ziek te worden.
Daar zitten griepvirussen op te wachten.
Vandaar dat ik blij ben, dat je weer op de been bent.
Groetjes
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 19:25

Dank je wel Pippie! Lief...

Ik had dat idee idd ook, toen het kon viel ik letterlijk om. Weet ook niet hoe we het allemaal gedaan hebben hoor vanaf het moment dat Mama ziek werd, een soort overlevingsstand met bijbehorende energieboost ofzo.

Heb vanavond weer gegeten. Draadjesvlees en (kleine) spruitjes, Mama's favoriete eten. Miste alleen haar verse nootmuskaatrasp, die had ik niet in huis. Was heerlijk! Geen koorts meer, niet meer overgegeven vandaag. Weer op de been genoeg om de dagelijkse dingen weer op te pakken. Nog even niet sporten, doe ik vrijdag weer voor het eerst dan denk ik.

x Gite

 

 

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 19:38

Lieve Gite,

Erg laat, maar ik wil jullie nog condoleren met het verlies van jullie moeder, oma en vrouw.

Een vrouw met humor en haar praatje klaar. Ze was er voor iedereen.
Ook ik heb haar een paar keer mogen ontmoeten tijdens hobbydagen. Naar de hobbydag van Renate nog een stukje met haar samengereisd in de trein. Ze heeft toen een hartje gehaakt die ik kon gebruiken voor een trui voor een buurtkindje. Dit hartje heb ik nooit gebruikt en heeft nu een plekje in mijn vitrine.

Een warme vrouw.
Ook al is ze er niet meer, ze is er altijd. Ze zal altijd bij jullie zijn.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns