Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bericht van de dochter van Joke (Josl)

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 20:12
hoi gite

nu het wat beter gaat mag je niet forceren hoor eerst
volledig opknapen en dan weer sporten je lichaam heeft nu
zijn rust nodig het heeft geweldig energie van je
gevraagd
de laatste weken en dat recupereer je gewoon niet zo vlug

dus een goede raad luister naar je lichaam en dan gaat
het wel

groetjes christine
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 20:17

Hoi Christine,

Ik luister absoluut goed naar mijn lichaam, anders ga ik zo onderuit, heeft niemand wat aan..

Net bed verschonen was al een hele uitputtingsslag.

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 20:30
Bed verschonen vind ik eerlijk gezegt altijd een uitputtingsslag. Het is dat 's avond er in kruipen zo'n heerlijke voldoening geeft. Daarvoor zou je weer elke dag je bed willen verschonen. Maar het afhalen, uitwassen en opmaken vind ik altijd weer een hele toer. Fijn dat je weer opknapt en weer kan genieten van het eten. Succes met sporten vrijdag.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 21:48

Heb vandaag heerlijk in de tuin gewerkt. De voortuin is weer zo goed als winterklaar. Snoeiwerk gedaan, blad geruimd, schoongemaakt. Aardig wat uurtjes werk geweest maar krijg er altijd een heerlijk ontspannen gevoel van. Hoofd is dan helemaal leeg, verstand op 0. Genieten van een mooi spinnenweb, een snel verstoppend muisje de kinderen die rondjes rond het huis fietsen. Was fijn!

x Gite

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 21:52

Wat heerlijk Gite,dat je zulke dagen hebt dat je je hoofd leeg kan maken.Fijn voor je.

P.S. wat een prachtige foto van je moeder.

groetjes Frea.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 21:52
Oeps, dat moet hier ook nog allemaal gebeuren, maar daar moet ik nog eerst moed voor vinden. Gelukkig heeft mijn zoon afgelopen zaterdag al wel iets gesnoeid maar er moet nog wel het één en ander gebeuren . Fijn dat het je ruimte geeft en lekker ontspant. Dat is iets wat je nu net nodig hebt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 21:59

Bedankt voor het compliment Frea. Gewoon, zoals ze was, altijd stralend!

Leonie, hier is het ook nog lang niet klaar hoor! Heb ook nog een zij- en achtertuin aan te pakken, daar ligt nog heel veel werk op me te wachten. Gaat nog heel wat uurtjes ontspanning en een leeg koppie opleveren. Heerlijk met blote handen in de aarde, stukje voor stukje, ik heb geen haast. Maar als ik in de tuin bezig ben dan is de klok ineens snel wat uurtjes verder. Superlekker, zeker met dit weer, graad of 5 en het liefst nog een heel klein beetje zon zo nu en dan.

x Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 22:15
Het is hier zo mistig als het maar kan zijn en alle bladeren zijn nat, dus vegen is niet echt handig nu. Normaal gesproken snoeit mijn man alles, maar dat kan nu niet. De druif is de afdeling van mijn vader, maar dat moet ook nog gebeuren. Gelukkig heb ik alleen een achtertuin, maar onder de carport ligt ook nog een hele vracht bladeren die opgeveegd moeten worden. Maar dat doe ik ergens deze week nog wel een keertje 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 22:17
Bladeren hark ik altijd zoveel mogelijk met de bladhark voor het gras, ook op straat en uit de borders, werkt perfect ook met nat blad. Enne, niet haasten hoor, er komt nog veel meer blad bij steeds!
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 23:33

Gite, heb jouw moeder niet persoonlijk gekend, wel veel tips van haar gehad.Je verhaal heeft mij diep ontroerd, jouw moeder was een prachtmens, maar Gite, dat prachtige mens heeft een heel gevoelige, warme dochter met het hart op de goede plaats op de wereld gezet.

Wat zij voor jullie betekend heeft pakt niemand jullie af.Mooie herinneringen dat komt dan bovendrijven, je hoofd is net een wattendoos, het plekje geven zoals de mensen dat kunnen zeggen. Ja, het zal wel, maar iets een plekje geven als je oud geworden bent is heel wat anders dan dit. Het leven is soms niet eerlijk.

Ik hoop dat het goed met jullie mag gaan. Ik ga de kaars uitblazen die ik aangedaan had, denkende aan je moeder en andere dierbaren die mij ontvallen zijn dit jaar.

Lieve groet

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 09:25

Lief Labeldoekje, dank je wel voor je lieve berichtje!

Idd er gaan te veel mensen veel te vroeg, het leven is niet eerlijk, nee totaal niet. Om voor mezelf te spreken verloor ik mijn eerste partner aan een auto-ongeval op 24 jarige leeftijd, onze 2e zoon Corstiaan* is tijdens de zwangerschap overleden en levenloos geboren, de ene na de andere 30-er, 40-er en 50-er in onze vrienden en kennissenkring overlijdt aan kanker, nu 2 weken geleden mijn moeder, pas 63.

Degene die daarboven op de afdeling planning zit is er met zijn hoofd al jaren niet bij hoor!

Adem in, adem uit en keep on smiling maar het valt niet altijd mee, dat klopt...

x Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 09:30
Jij hebt je pakketje ook wel meegekregen zeg. En ik ben het wel een beetje met je eens hoor, daarboven op de planning hebben ze lang niet altijd alles op orde, dat merk ik ook wel
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 11:21
Veel sterkte Gite en een heel mooie foto van jouw moeder ,ik heb ze spijtig genoeg niet in levende lijve mogen ontmoeten maar altijd klaar voor raad en daad op het forum
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 21:33

Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Probeer eens duindoornelixer van Weleda Gite. Dat helpt ons altijd goed tijdens herstelperioden.

 

Ik heb hem gekocht hoor en ben er mee begonnen, bedankt voor de tip!

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 21:38

Vandaag zijn mijn zusje, mijn tante en ik begonnen aan het doorlopen van Mama's kast. Heftig. Gegierd vh lachen maar ook tranen en veel herinneringen. Lieve mooie Mama...

Stapje voor stapje... Moeilijk maar mijn vader wilde het graag. Denk ook wel dat het goed is. Mijn kwartje is ook echt nog niet gevallen, verre van... Voor mij kan ze nog elk moment zo weer binnen stappen. sh*t, mis haar zo!

xx Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 21:41

 Gite,heel veel sterkte met z'n allen met dit karweitje.

groetjes Frea.

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 21:50
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

 Gite,heel veel sterkte met z'n allen met dit karweitje.

groetjes Frea.

 

Thx!

Komen nog veeeeeeel meer van deze "karweitjes"... Volgende week kast deel 2, dan de kamer van Mama. Aan de ene kant heel veel mooie herinneringen aan de andere kant de confrontatie met het feit dat ze er écht niet meer is, ze niet zomaar meer binnenstapt...

We doen alles met zijn allen, dat is ook fijn om met elkaar met Mama bezig te zijn.

x

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 22:14
Ach meisje toch. Fijn dat er ook zoveel goeie herinneringen komen. Het zijn van die klusjes waar je enorm tegenop ziet, maar ze moeten gebeuren. Sterkte ermee
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 22:17

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Ach meisje toch. Fijn dat er ook zoveel goeie herinneringen komen. Het zijn van die klusjes waar je enorm tegenop ziet, maar ze moeten gebeuren. Sterkte ermee

Zeg dat wel, het zijn geen heel fijne klusjes.

Mijn moeder was gewoon een heel positief mens, dat scheelt een berg, aan alles zit wel een mooi of grappig verhaal.

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 07:36

Hallo Gite,

Wat fijn en krachtig dat je hier wat van je laat horen. Ik hoop dat je hier een fijn plekje kunt vinden net als je moeder dat altijd had.

Ik heb regelmatig mail contact gehad met je moeder en de pannenlappen die ik van haar kreeg toen wij gingen trouwen zullen een mooie herinnering zijn aan een lieve behulpzame vrouw.

Gite, pas goed op je zelf en doe rustig aan. Alles komt zodra de tijd er rijp voor is.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns