Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBeroepen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Onderwerp: Beroepen
    Posted: 12 Juni 2007 om 15:33
wat doet iedereen eigenlijk in het dagelijks leven? Ik werk voor een deurwaarder en daarnaast heb ik een bijbaantje als vertaalster (vrijwilligerswerk). Ook probeer ik Spaans te leren maar heb een beetje tijdgebrek naast huishouden en hobbies...
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 16:38

Ik ben huisvrouw, en wisselend 1, 2 of 3 dagen in de week gastouder (oppas voor een meisje van 1 jaar).

Tja dat huishouden daar gaat altijd veel tijd in zitten .

odette
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 18:47

Hoi,

Ik werk bij de stichting Lentis (voorheen GGz, Geestelijke Gezonheidszorg) als superuser (tja de benaming heb ik gelukkig zelf niet bedacht, maar zie het maar als een soort vraagbaak op administratief gebied en troubleshouter). Ik begin 's ochtends om 07.00 uur, zodat ik 's middags mijn jongen van school kan halen. Met mooi weer gaat hij in het zwembadje, zodat moeders tijd heeft voor het knutselen (huishouden doe ik minimaal).

Groetjes, Carla

 

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 19:08

Ik ben huisvrouw,doordat mijn lijf mij regelmatig in de steek laat kan ik niet werken en ook geen vrijwilligerswerk doen,ben vroeger wel heel actief op school van de kinderen geweest en ben thuis de klussenvrouw in plaats van man,schilderenvan binnen en buiten,dat kan je zelf regelen,Mijn man is nu met pensioen en neemt veel huishoudtaken nu over zodat ik weer wat energie heb voor mijn hobby's en dat is niet alleen breien en haken.

 

Groetjes Corry

Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 19:30
ik ben wijkverzorgende in de thuiszorg voor enkele uren per week.
groetjes tine
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 19:47

ik was secretaresse maar ben gestopt met werken omdat onze jongste dochter een "zorgenkindje" is... Doe nu vrijwilligerswerk, vooral voor Sri lanka.

 

Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 20:07

Ik ben huisvrouw en vrijwilligster bij;De Zonnebloem''wat heel dankbaar werk is.

Verder pas ik regelmatig op mijn kleindochters.

                                      Groetjes Marina

Back to Top
Jola View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 20:44
Na vijftien jaar voor de kinderen en het huishouden te hebben gezorgd ben ik weer gaan werken.
Ik werk nu bij Medifort.Daar moet ik de operatie schorten en lakens controleren of het wel goed is gewassen en of er geen gaatjes in zitten.
Dan wordt alles gevouwen en ingepakt.
Daarvoor heb ik tien jaar als vrijwilligster gewerkt bij de gymvereniging.Daar gaf ik les aan kinderen en ouders van 1½ tot 2½ jaar.En gaf ik les aan kinderen vanaf 2½ tot 4 jaar.Wat heel leuk was om te doen.
Nu geef ik alleen nog les aan ouderen dames vanaf 50 jaar 1x per week 's-avonds.
Uiteindelijk heb ik besloten om weer te gaan werken zodat ik financieel wat minder afhankelijk ben van mijn man.
Groetjes,
Jolanda

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 20:53
ik ben huisvrouw en crea/hulp/ taal-o-theekmoeder op school en ik doe vrijwilligerswerk bij stichting Leonardo da vinci dat is een gallerij/atelier voor kunstenaars met een beperking. en ik doe vrijwilligerswerk bij de nederlandse obesitas vereniging.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 21:25
Ik ben alpha hulp en huisvrouw
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 21:34

Ik werk twee dagen per week bij een adminstratiekantoor. Helaas zijn we (met kantoor) per 1 januari verhuisd naar een dorp 7 km verder. Daarvoor was het kantoor vanaf 1994 (zolang werk ik er ook) op 5 minuten loopafstand van mijn huis. En de oppas woont er tegenover. Nu is het een heel gedoe. Eerst naar de oppas om de jongste weg te brengen. Dan naar school met de middelste (de oudste gaat alleen). En dan op mijn fietsje naar het werk. Ongeveer 20 minuten. Ik ben dus 's avonds ook veel later thuis. Ook omdat ik nu dus pas om 09.00 uur begin ipv half negen. Flink balen

Christien

Oh, en op die andere dagen doe ik zo weinig mogelijk in huis (soms een beetje te weinig, zijn de handdoeken op of zo). En ik doe zoveel mogelijk leuke dingen. Naaien, haken, forumpjes lezen  buiten zijn met de kinderen, lezen, of gewoon niks doen.

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2007 om 22:49

IK BEN HUISVROUW MAAR DOOR DE ZIEKTE VAN WEGENER EN FIBROMIALGIE KAN IK VERDER NIET VEEL MEER .VROEGER TOEN DE KINDEREN OP SCHOOL ZATEN WAS IK VRIJWILLIGSTER OP SCHOOL EN HEB IK HANDBALTRAINING -GEGEVEN, VOOR HET HUISHOUDELIJK WERK HEB IK NU HULP EN HELPT MIJN MAN ALLEEN NU EVEN NIET WANT HIJ IS AAN ZIJN HEUP GEOPEREERD,

MAAR HET GAAT GAAT GEWELDIG GOED MET HEM HIJ HEEFT AL NIET VEEL HULP MEER NODIG ALLEEN NOG BIJ HET AANTREKKEN VAN ZIJN ELASTIEKE KOUS EN SCHOENEN EN HET HALEN EN BRENGEN NAAR THERAPIE EN CONTROLES WANT HIJ MAG NOG GEEN AUTO RIJDEN

GROETJES THEA

groetjes Thea
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 01:01

ik werk 28 uur per week als bediende en ben aankoopassistente, in een bedrijf in mijn dorp (7 min met de auto of een dik kwartier fietsen). Ik heb een uurregeling waarom ik door vele wordt benijd werk juist ongeveer de schooluren van mijn kinderen. Vertrek samen met hun en ben een half uurtje vroeger thuis alleen op woensdag een half uurtje later.  Dan volgt het huishouden dat echt niet mijn hobby is en waar ik dus ook niet meer tijd aan besteed dan nodig en s'avond handwerken en pc 

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 08:15
Hallo allemaal
Ik ben buschauffeuse in Utrecht. Dit doe ik voor halve dagen. De rest van de dag doe ik de dingen in het huishouden en verder pruts ik lekker met mijn hobby's.
Lisa ik heb je een poosje gemist waar was je???
Groetjes Teunie
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 08:22
Ik ben nog student, studeer psychologie. Volgend jaar ga ik mijn laatste jaar in wat betekent 2.5 dag in de week stage lopen en de rest van de tijd aan mijn scriptie werken. Daarnaast heb ik om de studie te bekostigen een weekendbaantje bij de Hema op de gebaksafdeling en ik doe vrijwilligerswerk op een kinderboerderij
Groetjes van Lieke

Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 10:40

Ik werk full time in de haven en doe dit in ploegendienst. Daarnaast sport ik regelmatig en doe het huishouden. Als er dan nog tijd over blijft haak of brei ik en soms neem ik het mee naar mijn werk, voor als het rustig is. De eerste keren keken ze gek op maar nu niet meer.


Back to Top
Polly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 420
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 14:44

Ik ben werkzoekende, met beperkingen. Ik zie mezelf eigenlijk meer als toekomistige huisvrouw. Ben ouderwets, wil gewoon een knus huisje,  met tuintje en beestjes (en kindertjes).

Ik doe 1x in de twee weken vrijwilligerswerk, op een huiskamer met dementerende ouderen. Geeft veel voldoening.

Groetjes, Yvonne
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 17:07
Ik zit in de WAO. Doe twee keer per week vrijwilligerswerk bij de activiteitenbegeleiding in het verpleegtehuis, heel gezellig. Heb een hele dierentuin om te verzorgen (hond, 5 kippen, 2 hanen, 6 konijnen) en handwerk. Naast natuurlijk huishoudelijke klussen die ook moeten gebeuren.
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 18:03
hallo teunie,

ik was een tijdje echt superdruk. Ik werk dus fulltime, daarnaast vrijwilligerswerk + een huishouden. En dan nog 6 miljoen hobbies
Dus was het forum even een beetje uit het oog verloren. Maar miste het toch, dus ben weer aan het inhalen...
hoe is het met jou??
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2007 om 18:54
Ik ben huisvrouw en thuistuinier. Toen de kinderen kleiner waren was ik heel aktief op school en daarbij moest ik mijn dyslectische dochter intensief begeleiden want daar werd nog niks aan gedaan op haar school Later ben ik oppas geweest voor een gezin met drie kinderen, een baby, peuter en kleuter. En nu ben ik de dierenoppas van de buurt, konijnen, cavia's, katten, vissen en vogels. Ik heb een tijdje op mijn kleinzoon gepast, maar dat beviel zijn moeder slecht en is op ruzie uitgelopen, zodat ik nu mijn zoon, kleinzoon én mijn dochter, die met hun sympathiseert, nooit meer zie. Wel pas ik soms op op baby's, die hier in de straat bij een oppasmoeder zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns