Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boeken bestellen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2011 om 17:43
Ik heb even gekeken op de niposite en ze hebben voorlopig geen nieuwe respondenten nodig.

Nooit geweten dat ik een respondent ben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 09:25
Klinkt wel chic,Magteld....
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 11:10
Ik vul enquetes in bij pollland (met 3 l-en) en bij 'ik zie het zo'.  Van de laatste krijg ik weinig uitnodigingen omdat ik zelf vaak te laat ben en de datum al verstreken is. Hoe meer je invult hoe meer uitnodigingen je krijgt. Bij Pollland ben ik wel op tijd en daar heb ik pas twee bonnen van bol van een 10-tje uit laten betalen. Maar dan ben ik wel vanaf 2009 bezig. Ik zal ook eens bij jullie sites gaan kijken. Want het is inderdaad saai. Maar soms ook wel leuk. Vooral als je je mening over reclames mag geven en je later ziet dat een reclame net iets anders geworden is. Dat komt dan mede door mijn reactie. En je verdiend er net dat beetje extra van. Inderdaad voor mijn handwerkverslaving.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2011 om 13:10
Ik heb me aangemeld bij invotes. Nog geen uitnodiging voor het een of ander gehad, maarja, dat zal vast wel komen.

Als je even googled op betaalde emails dan krijg je ergens een overzicht van iemand die zich voor iets van 40 van die dingen heeft aangemeld. Dat leverde hem al ruim 180 euro aan aanmeldbonus op. Kijk, dat loont de moeite... Als ik nou de hele dag thuis was, zou ik overal aan mee doen. Voor nu houdt ik het dus maar even bij euroclix, moneymiljonair en nu dan invotes.

En ik doe ook wel vaak mee aan van die terugbetaalacties. Heb laatst ook die nieuwe versie van de crystal clear gratis geproefd. Kreeg ik later een mail of ik hen kon vertellen hoe het smaakt: naar wc-verfrisser. 1 glaasje gedronken, de rest is de afvoer ingegaan.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns