boos |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou het zo leuk vinden als ze achterstallig waren ,of iets anders verkeerd deden ze dan ook een boete kregen .
Ik kreeg gisteren voor de 3e keer een brief over het corona inenten Een keer de oproep ,en nu voor de 2e keer een herinnering . Zou je bij de derde keer een beloning krijgen ,als je toch komt ? Voor de goede orde ,ik ben op 16 April voor de 1e keer geprikt en de 2e zou 2 Juli zijn .Ik heb geprobeerd te bellen ,maar ik kreeg als antwoord dat ik alles op internet kon vinden,dat het nu vreselijk druk was en verder bleef het stil . |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zelf een cliënt die ook meerdere hulpmiddelen had geleend. Maar ook daar kwam net voor dat de drie maanden om waren de brief binnen. Gelukkig heeft de familie alles terug gebracht en met een ergotherapeut overleg gehad en samen met de ergo is er bij WMO een aanvraag ingediend en nu mag ze het blijven lenen zolang het nodig is, en in haar geval zal dat tot de rest van haar leven zijn. Is wel altijd een gedoe met die uitleenpunten. Ze verdienen dik geld omdat de meeste dit niet weten en dan maar gaan betalen. Je kan ook via een ander uitleen gaan lenen dan krijg je weer drie maanden gratis.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een half uur bij de dierenarts zitten wachten, omdat de dierenarts dacht dat ik op een andere vestiging een afspraak had.
Had ik korting moeten vragen ? Ik zie mezelf al een half uur te laat komen. Ze gaf het afspraken systeem de schuld, ze dacht dat onze jager een afspraak op de andere vestiging had, zelf zou ik het logischer vinden dat de dierenartsin zelf zou weten waar ze haar dienst moet draaien . . . ipv dat ze gaat kijken waar de patient een afspraak heeft. Met andere woorden ik vond de smoes flinterdun en daarnaast vond ik haar ook niet echt aardig overkomen, tsja. Hopen dat ik de volgende keer weer een ander heb, die me wel aanstaat.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Af en toe word je dol van zulke mensen .
Ze leggen de schuld altijd bij een ander . Dat afsprakensysteem ,werkt toch niet op eigenhoutje ? Fouten maken kan iedereen ,maar biedt dan je verontschuldigingen aan ,daar wordt je beslist niet minder van . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zat er niemand aan de receptie? Daarom willen wij geen katten meer, dat gedoe met dierenartspraktijken, de smoezen en het vele testen voor niks, wat wel een hoop geld kost. En luisteren ho maar, al ken je je eigen kat het beste. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De dame van de receptie zei dat de dierenarts eraan kwam en gebruikte de tijd om de ramen te zemen. We dachten eigenlijk dat het
zo lang duurde omdat de weg opgebroken was. En ze verontschuldigde zich ook, maar toch - het viel bij mij niet zo goed.
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
was was er aan de hand dat je naar de dierenarts moest Iew? dat vind ik eigenlijk nog interessanter. wie was of is er ziek?
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
De kat kreeg haar jaarlijkse enting en ik moest eens vragen of ik niet iets meer voor haar kon doen. Ze heeft niesziekte, maar de dierenartsin zei
dat is een herpes virus en dat gaat dus nooit helemaal weg. Je kunt alleen zorgen voor een maximale weerstand, meer niet. Dus goegelen wij visolie voor de kat
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
zit visolie niet gewoon in vis? geef je dat beestje af en toe een lekker stuk makreel, zij blij...
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of een sardientje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Zalmolie is te koop in net zulke flesjes als handzeep.
Ik ben altijd zo bang voot graten . Ik heb zelf eens een graat in mijn keel gehad ,vreselijk . |
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn kat vindt de omega3 capsules van de Aldi lekker en dat is volgens de dierenarts ook heel goed voor katten.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel leerzaam allemaal.Ik heb mijn trippelstoel al sinds 1982 in huis. en heb ondertussen al drie keer een nieuwe gehad. gewoon in bruikleen.
|
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem ,ik denk dat ik mijn trippelstoel ook zeker zolang inhuis heb en ook mijn sta - op stoel en mijn tens apparaat .
Het zal wel iets met wetgeving te maken hebben . Het krijgen van een geleidehond is destijds naar de ziektekosten verzekering gegaan . |
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
lw1463 Hoe is het met de kat?
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ze is zoals altijd, lekker tukken na een nacht vol nachtelijke avonturen.
|
|
Cocos
Post Options
Thanks(0)
|
Dus ze voelt zich niet ziek.
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, ze is ok - maar ik heb zo'n medelijden met haar. Omdat ze altijd zo moet niezen en snotteren. Zelf rol ik ook niet in zelfmedelijden
omdat ik zo moet niezen van de hooikoorts en zij blijkbaar ook niet.
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn man heeft er ook vreselijk last van ,maar ik hoor hem er ook nooit over .
Ik geloof dat ik er meer last van heb . |
|
Cocos
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het zelf ook, maar niet heel erg, vind ik zelf.
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |