boot |
Reageer ![]() |
Autheur | |
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Mei 2011 om 18:34 |
hallo , even een vraagje . Heeft er soms iemand een Nederlandstalig patroon van een boot ?
ik ben net aan de piratenboot bezig , heel mooi pronkstuk , maar Engelstalig ![]() En ik heb geprobeerd om eerst de vertaling te doen , maar het lukt me niet zo goed . dus als iemand een ned patroontje heeft van een boot is die altijd welkom in men busje ![]() bedankt al op voorhand |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
niemanddddddddddddddddddddddd????????????????????????????
![]() ![]() ![]() |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Misschien wil 1 van de hobbydozen je helpen met vertalen? Probeer wat je zelf kunt vertalen, de moeilijke stukken kun je hier plaatsen en daar komt altijd wel reactie op!
|
|
![]() |
|
ik ben nu aan de romp en tot hiertoe lukt dit me wel . ik weet niet of iemand die piratenboot ook al gemaakt heeft , maar ik moet ineens van 16 steken naar 169
![]() ik versta daar onder dat ik dus helemaal rondom vaste moet doen en sluiten met halve vaste . ben ik juist ? want heb enkel vertaler google en die doet soms moeilijk . voor de steken zelf heb ik vertalingen , dus dat gaat wel , maar het zijn de woorden die er soms bijstaan die me zorgen baren ![]() |
|
|
![]() |
|
Finish Off. Start again at Stitch no 53rd at Rnd 93,
of deze daar geraak ik ook niet aan uit Finish Off. Start again at stitch no 130th at Rnd 93, pfffffff die boot geraakt nooi af denk ik ik doe men best hoor maar die th en die rd daar weet ik geen weg mee |
|
|
![]() |
|
Christien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Volgens mij is dat : hecht af. Begin opnieuw in steek 53 van toer 93
Hecht af. Begin opnieuw in steek 130 van toer 93
th en rd zijn de telwoorden (??) wij zeggen 53e en 130e dus: drieënvijftigste steek en honderdertigste steek. Christien |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
working arround this piece including end of the rows. volgens mij betekend dit inderdaad dat je zowel over de 16 steken als over de zijkanten (=begin en einde van de voorgaande toeren) moet gaan haken (dus rondom je gehele werk) klopt het dan je dan aan 169 steken gaat komen? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
ja ik denk dat dit er dan ongeveer 165 moeten zijn , dus dan had ik het bij het juiste end
![]() zo zie ik beter wat en hoe , want anders loopt het in het honderd denk ik . hoe doen jullie dat ? eerst helemaal vertalen of ook stukje per stukje bedankt hoor voor de reactie |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |