Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbrei advies

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sarahupje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: brei advies
    Posted: 25 Augustus 2010 om 13:11

Goedemiddag, hier ben ik weer met een vraag. Ik wil de kip breien uit het boek dierenknuffels van Marie Claire. In het patroon staat;

Volants; zet 170 steken op en brei 4 nld ribbelsteek. Brei daarna  r.tricotst.  en neem de st. 3 per 3 in de 13e nld. Brei nog 4 nld, afkanten.

Die 3 per 3 steken snap ik even niet. Moet is ze tegelijk breien? Dus van 3 steken 1 steek maken? Of is het een techniek die ik nog niet geleerd heb? Wie weet raad?

Met dank en groet, Sara

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2010 om 16:35

Sorry Sara,

ik heb dat boekje niet, kan je niet helpen

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2010 om 18:56

hOI sARA

IK HEB EVEN IN HET BOEKJE GEKEKEN EN IK ZOU INDERDAAD 3 STEKEN IN EEN KEER BREIEN. DAT WORDT DAN DE BOVENRAND VAN DE KRAAG/RAND OF WAT HET OOK MAAR IS. JE KAN DAT OP HET PLAATJE OOK WEL ZIEN.

SUCCES. HIJ/ZIJ WORDT VAST LEUK. GA HET OOK NOG EENS PROBEREN.

Back to Top
sarahupje View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2010 om 20:35
Dank je wel voor de reacties. Ik ga het dan ook maar zo doen. Tis inderdaad een leuk beessie :-))De zebra heb ik ook gemaakt, is hartstikke leuk geworden, zo ook rosa het konijn. Zo langzamerhand krijg ik een huis vol knuffels. Moet er maar eens een bstemming voor gaan zoeken. Heeft iemand een idéé? Groetjes, Sara
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2010 om 23:47

Originally posted by sarahupje sarahupje wrote:

Zo langzamerhand krijg ik een huis vol knuffels. Moet er maar eens een bstemming voor gaan zoeken. Heeft iemand een idéé? Groetjes, Sara

Chrisje staat 1x per jaar op de kerstmarkt in Putte voor de meisjes uit Sri Lanka (zie haar eerdere verslag, zij is er dit voorjaar weer naartoe geweest). Misschien is dit een idee om je knuffels naar haar te sturen zodat zij geld kan ophalen voor deze meisjes?

Groetjes
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2010 om 10:08
Originally posted by Tinkerbel Tinkerbel wrote:

Originally posted by sarahupje sarahupje wrote:

Zo langzamerhand krijg ik een huis vol knuffels. Moet er maar eens een bstemming voor gaan zoeken. Heeft iemand een idéé? Groetjes, Sara

Chrisje staat 1x per jaar op de kerstmarkt in Putte voor de meisjes uit Sri Lanka (zie haar eerdere verslag, zij is er dit voorjaar weer naartoe geweest). Misschien is dit een idee om je knuffels naar haar te sturen zodat zij geld kan ophalen voor deze meisjes?

bedankt tink, hihi!

is inderdaad een optie, hihi! hier weten we wel raad met leuke knuffels, hoor! de opbrengst gaat naar de carmel school in Sri Lanka, een tehuis voor meisjes waar ze ook naar school kunnen. Maar er zijn zo veel goede doelen, hé! je vindt vast wel iets, en anders stuur je maar een pm'tje...

Back to Top
sarahupje View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2010 om 11:07
Dag Chrisje, dat is een goed doel voor een aantal van mijn knuffels.Ik heb inmiddels twee beren, een kuiken, een roze konijn en een klein groen  konijntje in de 'aanbieding' Mijn laatst gebreide knuffels, zoals de Zebra, de pop en Rosa wil ik nog een paar maanden van genieten, daarna kun je die ook krijgen voor het goede doel Misschien is het handig als ik je een foto stuur zodat je kunt zien of de knuffels wel aan je eisen voldoen? Ik ben tenslotte nog maar een onervaren breister. Als je je emailadres stuurt naar sara48@live.nl dan stuur ik je een foto van de knuffels en kun je kiezen welke je wilt of misschien wel allemaal :-)) Groetjes, Sara
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns