breiplank |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
vlijtige mier
Newbie Lid sinds: 18 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
Posted: 20 November 2006 om 15:36 |
Ik heb het gewoon nog een keer geprobeerd Ik heb van je begrepen dat je het wel goed binnen hebt gehad.
Groeten Miranda |
|
Groeten Miranda
|
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 21 November 2006 om 15:19 |
Ja ik heb het inderdaad goed binnen gehad.
Heel erg bedankt |
|
Groetjes Teunie
|
|
klamadi
Hobbywonder Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
Posted: 23 Maart 2008 om 19:56 |
ik lees net het bericht ik ben net weer bezig met mijn breiplank en het boek is nog te bestellen het heet breien op het breiraam van Simonne Lens isbn nummer 90-71948-01-3 |
|
groetjes
KLAZIEN |
|
creanja
Newbie Lid sinds: 14 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Posted: 14 April 2008 om 14:11 |
[QUOTE=klamadi]
ik lees net het bericht ik ben net weer bezig met mijn breiplank en het boek is nog te bestellen het heet breien op het breiraam van Simonne Lens isbn nummer 90-71948-01-3 [/QUOTE] waar is het dan te koop, of te bestellen, ik kon het op internet niet vinden? gr anja |
|
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Posted: 14 April 2008 om 14:35 |
Gewoon met het ISBN nummer naam en schrijver naar de boekhandel is het handigst. Die kunnen waarschijnlijk zo voor je nazoeken of het er nog is. Veel succes ermee. |
|
MissWithBird
Duizendpoot Lid sinds: 08 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 132 |
Posted: 14 April 2008 om 18:57 |
hoi allemaal.. die breiplank lijkt verdacht veel op de knifty knitter. ik zit hier al een tijdje naar te kijken om daar aan te beginnen.. ondertussen heb ik al een boekje in huis gehaald van José Kaats. wacht ik pak hem er even bij.. naam uitgerver: Cantecleer hobbytopper ik hoop dat jullie hier nog wat aan hebben. succes ermee. ben benieuwd naar jullie werkjes die jullie ermee gaan maken groetjes |
|
ontdekken is een lust in ieders leven Je bent zoals je bent |
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 14 April 2008 om 20:43 |
ik heb geen patroon maar wel een aantal verschillende technieken, dus wie belang heeft.
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
|
monica
Duizendpoot Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
Posted: 18 Mei 2008 om 07:21 |
tineke zou je mij die technieken door willen sturen alvast bedankt
|
|
groetjes janny
|
|
marliellen
Newbie Lid sinds: 02 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
Posted: 16 Oktober 2008 om 15:52 |
Heb hier als surfend al wel leuke ideetjes opgedaan. Zo kwam ik hier dus de breiplank tegen. Mijn dochter van 8 heeft moeite met gewoon breien dus die breiplank leek me wel wat voor haar. Dus mijn man heeft er de afgelopen dagen even snel 1 in elkaar gezet. Hij ziet er ongeveer zo uit: In plaats van spijkes heeft hij zilver- en goudkleurige splitpennen (deze, bij bouwmarkt kopen?) gebruikt die om en om staan zodat ze goed kunnen zien hoe ze de draad moeten laten lopen. Inmiddels heeft mijn oudste dochter van 11 de plank "ingepikt" en die zit nu lekker de breien en t.v. te kijken gelijk. Er moet dus nog een tweede plankje komen. Zag hier ook nog een leuk idee, meer voor op school, in het groot punniken, gemaakt van PVC koppelingen (loodgieters spullen) wat houten stokjes en een lijmpistool. http://www.craftypod.com/?p=156 Groetjes, Ellen |
|
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 16 Oktober 2008 om 15:58 |
Zo zie je maar wat je al niet zelf kan maken als je een beetje handig bent. Die breiplank is echt mooi geworden. Ik heb zelf een tijdje terug voor mijn kind zo een kniftykitter gekocht, was best wel prijzig als ik zo zie hoe mooi die zelfgemaakt is. Maar goed hij was tien hier bij Renske in de aanbieding. Die grote punnik is ook enig...Heb je die ook al nagemaakt?? Jouw dochters hoeven zich in de herftvakantie niet te vervelen (dan moet er natuurlijk wel een tweede plankje bijkomen ) |
|
marliellen
Newbie Lid sinds: 02 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
Posted: 16 Oktober 2008 om 16:12 |
De grote punnik heb ik niet nagemaakt. Maar ik vond het gewoon een leuk idee voor op scholen; goedkoop te maken en het is weer eens iets anders om te doen. Zelfs leuk om de kinderen (hogere groepen) zelf de buizen te laten maken en dan te laten punikken. Misschien krijg ik mijn man ook nog zover om een grote ronde van hout of mdf te maken. Groetjes, Ellen |
|
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 16 Oktober 2008 om 16:19 |
Punniken blijft leuk volgens mij vind iedereen dat leuk om te doen. Helemaal als ze er dan eerst zelf eentje gemaakt hebben.
|
|
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Posted: 16 Oktober 2008 om 20:38 |
Ik kwam laatst dus zo'n grote punnik of zeer kleine knifty tegen bij de big bazar in zo'n hobbydoosje waar ze ook punniks in verkopen. Zal wel geen hoogstaande kwaliteit zijn maar inclusief wat wolletjes koste het ding 1,99. Toch leuk om te prutsen. |
|
Groetjes,
Dorine |
|
breivrouwtje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
Posted: 19 Januari 2009 om 17:47 |
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet opzetten op een breiplank?Ben de hele middag al aan het prutsen ben zelfs op de site van knifty knitter geweest maar snap er niks van Groetjes Hilda |
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 19 Januari 2009 om 19:28 |
als je mij in een pm je emailadres meld stuur ik je wat
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
|
resi
Groupie Lid sinds: 11 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 78 |
Posted: 24 Januari 2009 om 20:45 |
Hoi allemaal, Zo'n breiplank heet tegenwoordig knifty knitter, kun je zelfs hier bij de Hobbydoos kopen. Wat zeker aan te bevelen is de twee knifty boeken met verschillende patronen tot aan sokken toe, en echt voor een leuke prijs. Zo'n zelfgemaakte brieplankje is helemaal perfect, want de knifty is hoofdzakelijk voor dikkere wol, met zo'n plankje kun je ook met fijne wol aan de slag. Groetjes en veel succes Resi |
|
Gaan voor een uitdaging
wat dacht je van de uitdaging in jezelf? |
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 24 Januari 2009 om 21:37 |
Wie heeft voor mij die patronen die hier voorbij zijn gekomen voor het breiplankje, ik heb de Knifty al een paar jaar in huis maar ben nog niet verder gekomen dan 2 sjaals
|
|
All you need is love.
|
|
*Ina*
Duizendpoot Lid sinds: 19 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 381 |
Posted: 20 Juli 2009 om 20:49 |
deze is al oud maar heb een vraag aan marliellen over de 2 de plank hoe veel ruimte heb jij tussen de splitpennen? ik wil aan mijn man vragen of hij ook zo eentje voor mij wil maken, want dit lijkt me heel erg mooi en ik heb last van artrose aan mijn handen en dit lijkt me leuk om te doen en denk dat het ook wel gaat lukken kun je me wat advies geven van hoe en wat mijn man hem moet maken?? ik hoop dat je me een beetje kan helpen alvast bedankt |
|
Groetjes Ina
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 20 Juli 2009 om 23:43 |
Als ik de foto bekijk denk ik dat er een halve cm tussen de splitpennen zit. Er ligt een lineaal bovenin daarop kun je het ongeveer wel zien. Ik denk dat het wel handig is voor jou met een breiplank idd. Ik ben benieuwd. Laat je het ons nog weten?
|
|
All you need is love.
|
|
*Ina*
Duizendpoot Lid sinds: 19 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 381 |
Posted: 21 Juli 2009 om 10:08 |
dank je meia ja dat dachten wij ook al maar moet het wel zeker weten anders ben ik bang dat het niet goed gaat heb er totaal geen verstand van hoor maar lijkt me super om te gaan doen
|
|
Groetjes Ina
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |