Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

Reageer Reageer Pagina  <1 242526
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2020 om 18:13
Action en Hema moeten weer dicht .

Volgens een medewerkster van de Action hadden ze toestemming van economische zaken Maar Mona Keyser ontkent .

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2020 om 18:50
sinds ik hier woon ben ik niet zo kerks maar ja, inderdaad een kerkdienst bijwonen is 100x beter dan op tv kijken. juist nu, nu er zoveel mensen eenzaam zijn.
en de katholieke kerk heeft besloten de kerstnachtmis dit jaar te schrappen

enfin, de regels zijn verder aangescherpt, meer winkels blijven dicht
stapje voor stapje....
dit gaat voorbij
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2020 om 18:36
het valt me op hoe vaak per dag ik vraag of de ander wat afstand wil houden, en dan reken ik alle keren dat ik oversteek, door het gras, struiken of over de middenweg mijn route vervolg, niet eens mee.

gisteren stonden twee buren met elkaar te praten, hij in het trapgat, zij 50cm verder. hij ging een stap opzij toen ik naar beneden kwam Confused toen ik even later terugkwam, stonden ze er nog, samen voor de trap dus koos ik voor de lift. toen de deur al bijna helemaal dicht was, drukte zij nog snel op het knopje; ze wilde mee. tja, zei ik, ik wil niet samen in de lift (we hebben een vrij kleine lift) zij wilde er toch in. dan ga ik wel met de trap zei ik maar zij bleef in de deuropening staan. wil je alsjeblieft uit die deuropening gaan, vroeg ik, ik wil eruit en ook graag die anderhalve meter afstand bewaren. een stapje opzij deed ze. een stapje! dan komt de stoom uit mijn oren, sorry Angry
op straat tel ik de stoeptegels, die zijn 30cm per stuk, dus als er 5 of 6 liggen, is de stoep te smal om elkaar te kunnen passeren, vandaar dat ik vaak over het gras ect. loop. mensen die me tegemoet komen....vaak met z'n tweeen naast elkaar blijven lopen of gezellig met het hele gezin...denken er kennelijk niet bij na Unhappy
dit gaat voorbij
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 15:41
Buiten zou ik me daar niet te druk over maken.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 16:07
Ik ook niet ,zolang je elkaar niet raakt .

Maar ik moet zeggen dat iedereen hier behoorlijk afstand houdt .Bij een smalle stoep even tussen een geparkeerde auto gaan staan e.d
De mensen die de Kennemerduinen ingaan lopen di hter opelkaar .

De file naar Zandvoort was er ook weer .

Wat ik gek vind ,dat je straks kilometers moet gaan rijden naar een prikplaats . Heb je geen auto ,dan moet je met z'n allen met het OV .

Ik dacht dat het de bedoeling was niet teveel mensen op de weg te hebben

Krijg je als werkende vrij van je baas als je je oproep brief laat zien ?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 20:07
Ik snap al helemaal niet waarom ik 30 kilometer moet rijden, terwijl er op 10 kilometer al een ziekenhuis staat, mijn idee is dat het veel fijnmaziger 
moet/kan - kunnen ze op dat draaiboek niet een paar huisvrouwen zetten ? 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 20:32
Bij mij staat voor wie goed terbeen is op loopafstand een ziekenhuis .Voor ouderen is er speciaal voor hen een busje gekomen dat door vrijwilligers gereden wordt ,voor niet meer dan 8 personen .naar dat ziekenhuis Het nadeel is dat er niet zoveel parkeerplaatsen ziin Op fietssafxtand is er een enorme sporthal en een ijsbaan .met enorm veel parkeerplaatsen Daar is toen ook geprikt met die Mexicaanse griep van 11 jaar geleden

Dan is er ook nog Zandvoot met zijn circuit en meer dan genoeg parkeerplaatsen .

Wij zouden het wel weten he Lw1463?

Wij zou
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 10:36
Zo is dat - maar het schijnt heel ingewikkeld te moeten en het plan van aanpak is waarschijnlijk gedrukt in een boek met goud op snee.
Mij is het ook een raadsel waarom ze niet meteen het ziekenhuispersoneel & huisartsen meegenomen hebben.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 242526
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.072 seconden.
Lang Yarns