Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 33343536>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 14:41
Als ik bloggers lees is het ook allemaal HOERA.
Ik zie straks weer de nieuwe lockdown aankomen.
Doe nog steeds voorzichtig.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 14:41
Hebben jullie overigens allemaal een vaccinatiebewijs gekregen?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 15:13
Ik heb een kaartje gekregen met naam geboorte datum

Datum van inenten 2x en de vloeistof waarmee ik geent ben .

Ik zie mij voorlopig niet de grens overgaan en zover ik weet heb ik in Nederland nergens een bewijs van inenting nodig .
Zover ik weet is het ook niet verplicht ,buiten de feesten om.

Laten we eerst de horde vakantie gangers die terugkomen maar eens afwachten . Straks gaan de scholen weer dicht .

Laten ze eerst maar eens gaan zorgen dat het allemaal werkt.
Ik ben bij de huisarts ingeent ,daar is het verder nog niet eens in orde
Laats vroegen ze op de TV aan een huisarts of hij wel op het goede knopje had gedrukt .

Hij was nogal gepiekeerd .Wat dachtje ,als ik dat niet doe word ik ook niet betaald ,was zijn antwoord .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2021 om 19:08
Ik kreeg de 2 vaccinaties in een vaccinatiestation. De eerste keer vond ik alle prima verlopen. Ik kreeg direct een uitdraai van de vaccingegevens mee en een papier met informatie over het melden van bijwerkingen. De tweede keer kreeg ik helemaal niets. Nul gegevens. Ook anderen kregen die dag niks. Alleen wie een vaccinatieboekje bij zich had kreeg daarin een stempel. Heel raar.

Ik heb de GGD geschreven en gebeld en toen kreeg ik een uitdraai per post. Daarop staan beide vaccinaties vermeld met de batchnummers. Ik vind het wel belangrijk om te weten waarmee ik ben gevaccineerd. En raar dat het niet meteen werd meegegeven die tweede keer.

Ik denk dat we inderdaad besmette vakantiegangers zullen krijgen. Net als na de eerste lock-down.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2021 om 19:21
Niet alleen vakantiegangers ,maar ook de feest vierders.


Hoe heb jij de GGD   geschreven ? Per mail?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2021 om 19:24
In Groningen hebben enkele mensen het verkeerde vaccin gekregen las ik .

Daar kwamen ze later pas achter .
Het gaat weer lekker .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2021 om 19:45
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Niet alleen vakantiegangers ,maar ook de feest vierders.


Hoe heb jij de GGD   geschreven ? Per mail?

Ja.
Het email adres heb ik via Google gevonden.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2021 om 19:51
Er is al een uitbraak in een kroeg geweest. Hoeveel mensen in totaal besmet zijn dat zijn ze nog aan het uitzoeken.

In de commentaren onder youtube filmpjes lees ik dat mensen met het vaccinatiebewijs van een ander ook overal in komen. Maar daar schrijven mensen vaak onzin op. Opschepperij en scheldpartijen lijken er nog het meest geplaatst te worden.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2021 om 09:56
Ik lees zulke filmpjes niet ,ik maak me alleen kwaad om de stommiteiten van de regering .

Vanmorgen hoorde ik weer dat er een jongen was die zich keurig had laten testen , negatief .

Fijn wezen feesten ,is hem van harte gegund, krijgt hij bericht dat er een fout is gemaakt ,hij is positief . Bekenden kan hij de boodschap overbrengen ,maar met hoeveel onbekenden is hij in contact geweest ?Probeer dat maar eens te achterhalen . En ga zomaar door .

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2021 om 19:45
Ik ben ook boos over dat soort stommiteiten, Mutti.
Vanaf het begin stapelen ze fout op fout. Het begon al met ontkennen dat die ziekte gevaarlijk was. Het laten doorgaan van carnaval, voetbal wedstrijden met volle stadions waar besmette mensen tussen zaten. Fout op fout en dat gaat zo maar door.
Ze noemen zich deskundig, maar hun fouten kosten mensenlevens.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2021 om 08:52
Nu was er weer een nieuwe persconferentie en bepaalde evenementen mogen niet, die eerst blijkbaar wel hadden gemogen. Ik zal wel een raar geheugen hebben, maar ik dacht echt dat op de vorige gezegd was, dat je wel binnen mocht feesten of zo, maar dat de anderhalve meter moest worden gehandhaafd OF dat je anders een mondkapje op moest. En dan zie je beelden van feestende jongeren, vlakbij elkaar, zwetend en zingend. Dat verhaal van die jongen die eerst negatief getest was en later positief, klopt ook niet helemaal. Hij beweerde met jan en alleman geknuffeld te hebben. Op anderhalve meter of met mondkapje? Volgens mij dacht het merendeel van de mensen, dat Corona voorbij is en dat alles weer mag. En dat heb ik echt heel anders gehoord bij de vorige persconferentie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2021 om 11:32
Machtelt, ik ben het volkomen met je eens .

Ik moet steeds aan mijn moeder denken, die vaak zei " mensen horen vaak wat ze WILLEN horen wat er gezegd wordt .

Volgens mij klopt het testen ook niet ,ik wil er geen oordeel over geven of het eerlijk gaat ,maar hoe is het mogelijk ,dat je met een kamergenoot negatief getest bent en bij een weekend festival naar binnen mag . en na het weekend positief bent .



Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 11:39
Ik heb een ingevuld geel boekje gekregen en een uitdraai met mijn gegevens. Omdat ik dicht bij de grens woon leek een geel boekje mij handig.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 11:54
Heb jij dat gekregen , hier moet je ze kopen , maar dan moet je terugkomen voor een stempel .

Maar volgens degene die er zat ,had het geen enkele zin .
Maar nu las ik dat je ze straks ook in de boekhandel kan kopen .

Ik geloof dat het in Belgie is , hebben ze een corona patient aangetroffen met de twee varianten ..

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 13:03
Wij kregen een brief met daarin een soort van gekleurd bewijsje en dat heb ik op fotopapier geprint en die print zit in mijn tasje en in Tons knip.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 13:28
Ik bedoel dat ik mijn gele boekje bij me had en dat ik het "terug gekregen had" met stempels. Mij leek het handig omdat Duitsland het 
gele boekje erkend en als je hier van koers raakt ben je opeens in Duitsland.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 14:45
Ik heb geen geel boekje , ook nooit nodig gehad .

Ik denk dat het geen kwaad kan ,maar ik had geen zin om daar weer voor een priklokatie terug te gaan .

Ik kan het kaartje nog altijd laten printen ,zoals Machtelt gedaan heeft ..
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2021 om 09:57
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik heb geen geel boekje , ook nooit nodig gehad .

Ik denk dat het geen kwaad kan ,maar ik had geen zin om daar weer voor een priklokatie terug te gaan .

Ik kan het kaartje nog altijd laten printen ,zoals Machtelt gedaan heeft ..

Ik heb van heel vroeger nog mijn inentingenboekje gevonden (donker oranje van kleur) en heb dat meegenomen toen ik geprikt moest worden. Hier heb ik een stempel en een sticker ingekregen. Verder kun je, als je aangegeven hebt dat zij het mochten doorgeven aan de huisarts, het eventueel daar opvragen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2021 om 10:45
Ik ben door de huisarts geprikt 2x Astra Zeneca .

Va morgen stond in de krant ,dat een student ,2x geprikt met Astra Zeneca wachttijd in acht genomen d.w.z 1e keer 12 weken 2e keer 2 weken na een avondje de stad ingeweest te zijn knap ziek is geworden .

Hij zou vandaag met vakantie gaan .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 14:20
Dinsdag moet ik voor mijn tweede spuit is van April geleden,Astra ,ben beetje bang want de eerste goed ziek geweest in de nacht hoge koorts,mijn kleinkinderen en kinderen hebben allen hun prik gehad en ik pas dinsdag dat is toch niet normaal
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 33343536>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns