Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

Reageer Reageer Pagina  <1 121314
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2020 om 19:51

Je was de [ en de ] aan het begin en einde vergeten mee te nemen, Pareltje
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2020 om 19:53
Leuk dat er hulp is ,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2020 om 20:14
Ik was afgelopen dinsdag met dochter lief naar de stad geweest. We hebben zoveel als mogelijk was de drukte vermeden. Winkels waar een rij stond overgeslagen.
Uiteindelijk zijn we op een stil terrasje gaan zitten in een achteraf straatje en hebben daar wat gedronken. Toen snel terug naar ons dorp waar het dan toch echt minder druk is. Ik snap dat mensen graag vakantie willen vieren, maar dat kan toch ook in je eigen provincie. Of in eigen land.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2020 om 20:42
Machtelt,

Dat was ook verschrikkelijk , maar ik hoop dat ze nu alvast beginnen beschermingsmateriaal in te slaan ,want het gebrekdaaraan was de oorzaak .
Ze durven het niet toe te geven .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 38 minuten geleden om 13:22
Dat tekort aan beschermingsmateriaal was gewoon nalatig & gierig van de overheid.

Tijdens de koude oorlog, toen nog gedacht werd dat er een oorlog kon uitbreken, had de overheid in Nederland over het land verspreid schuilplaatsen waar medische middelen en houdbaar voedsel was opgeslagen. Voor het geval dat..

Als de voorraden oud werden, maar nog wel bruikbaar, dan werden ze in dumpwinkels verkocht. In de opslag kwam dan weer nieuwe voorraad, zodat er altijd genoeg was. Dat hadden ze met die beschermingsmiddelen ook moeten doen. Er waren genoeg aanwijzingen dat zo een ziekte er ooit aan zou komen. Er was nu ook een rampenplan, maar daar hebben ze zich niet aan gehouden.

In plaats daarvan logen ze over het risico. Veel mensen denken nog steeds dat je van dit virus alleen een beetje verkouden wordt. Maar hoe langer het duurt, des te meer gevolgen van een besmetting er blijken te zijn. De zogenaamd deskundigen hebben zich slecht geïnformeerd. Ze hebben de bevolking slecht geïnformeerd. Misschien zelfs bewust voorgelogen. En nu geven ze dat niet toe. Gevolg is dat nog steeds veel mensen denken dat beschermingsmiddelen en afstand houden niet nodig  zijn.

Back to Top
Chrissie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 26 minuten geleden om 13:34
Ik heb gehoord dat het jongeren niet zoveel boeit en dat ze gewoon feestjes houden en elkaar besmetten en dan weer oudere mensen besmetten.
Nou, ik ben 19 en dat vind ik asociaal. Als ik ga fietsen ga ik met een grote boog om ieder oudje heen.
Niet alle jongeren zijn onverschillig, hoor!

Mooie dingen waaraan aandacht is besteed - dat doet geen fabriek je na!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 2 hours 6 minuten geleden om 14:54

Dank je wel Chrissie.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 121314
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.055 seconden.
Lang Yarns