Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenCurieuzeneuzeke!!!!

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 15:59

Ben nu bezig met breien .... een wit katoenen baby truitje, met blauwe visjes er op, 9 - 12 mnd.

En een paar witte baby slofjes aan het haken, heel fijn werk, lijkt wel leuk te worden.

TONY
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 18:51

Ik moet mr.todd nog in elkaar zetten,maar ben begonnen aan de poes van beatrix potter, een gehaakte.

Ook nog aan de deken bezig ,ik heb nu twee keer 17 blokken gebreid,en alvast begonnen met aan elkaar naaien.

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 19:29
Ik ben met mijn eerste paar sokken bezig, de tweede sok daarvan. Verder brei ik aan de groningse meebreideken en ben nog bezig met de poezenpannenlappen.

Verder heb ik een heel leuk vestje, omslagdoek en tas gezien die ik binnenkort wil gaan proberen. Ik weet even niet waar aan te beginnen ..... ook de leeuw van alan dart vind ik nog steeds geweldig en staat op mijn lijstje .... pff. Het wordt tijd voor vakantie!
Back to Top
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 19:54
ik ben de laatste hand aan het leggen aan de border collie van ad voor mijn kleindochter
groetjes Lenie
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 20:01

Halo,

ik ben nog aan de kerststal bezig, heb Maria en Jozef bijna af, en op de breimachine hangt een zomertruitje (nou ja, de eerste mouw)

groetjes rita

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 20:37

En ik ben een rok aan het haken, kasten aan het opruimen,  de logeerkamer aan het opknappen, gekochte  lange broeken aan het verkorten, en  kaarten aan het maken, kortom ik ben weer veel te veel tegelijk aan  het doen, groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 20:45

Ik ben bezig met sleutel hanger aan het haken van hello kitty 1 heb ik eraf en nu nog 1 aan het haken, ik heb 2 dochters!! en ik wil nog van alles haken....

*aapje voor mijn zoon

* hello kitty

* teckel

Maar eerst de sleutel hangers af en dan nog knikkerzakjes maken voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter en dan hebben voorjaarsvakantie, en gaan we lekker weg.......maar mijn haakwerk gaat mee!

Geniet van elke dag!
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2009 om 20:46

En ikke ben nog aan het sokken breien. Het eerste paar voor mezelf deze keer. De sok heet Salida en is een leuk bewerkelijk patroontje met veel gekruiste steekjes (kabelen zonder kabelnaald). Daarnaast natuurlijk de blokken voor de deken aan het fabriceren en verder hebben we nog een Noddie zonder hoofd die ook wel eens afgemaakt zou mogen worden. Misschien dat er daarnaast nog ergens een half af borduurwerkje ligt maar dan hebben we het wel gehad.

Doe het maar lekker rustig aan met je pootje en geniet maar van je zogenaamde breivakantie. Voor je het weet is alle luxe weer voorbij en moet je er weer volop tegenaan.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
marinda View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 00:29

k ben bezig met het vliegtuig te haken dat ik van tinkerbel heb gehad. (de boeing) deze moet voor 6 april af zijn (dan is mijn neefje jarig) gelukkig vorderd het wel.

ook ligt de angel pig van dc helemaal klaar om in elkaar gezet te worden, maar het vleigtuig had nu ff voorrang

alles kunnen we leren. (hoop ik)
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 08:05
een wit vestje moet nog een rits in, kabeltruitje , babyborn truitje, tuttels aan het naaien en verder druk druk
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Marjolein47533 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 09:02
Ik ben tijdje heel druk geweest en had nergens tijd voor, zelfs niet om te breien. Nu ben ik weer begonnen aan de deken. Het eerste blok voor de 2e keer.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 09:52

Pfffff, waar ben ik niet aan bezig .............

Ik durf het bijna niet te zeggen..maar......ik heb een goed excuus !!!

Ik heb zoveel lijken in mijn kast liggen dat er al iemand mij een massamoordenaar noemde  ...ze had nog gelijk ook ...

Ik brei het liefst met dezelfde wol (zeker per project)  maar de bestelling komt niet toe : wit, rood, vleeskleur, bruin en donkerbeige...Vermits deze kleuren in bijna alle patronen terugkomen, begin ik het ene na het andere, zonder 1 patroontje volledig te kunnen afwerken... 

kuiken en uitje, poes van beatrix potter, 3 gnomes, clowns van jean, kikkerprins, .....allemaal voor 1/2 of 3/4 afgewerkt. Tussendoor ben ik een sprei aan het afwerken, nog een sjaal, 2 truien, en dan heb ik nog een berg borduurwerk liggen (kruisjessteek)...weet je waar ik nu aan denk : ramses shaffy met het liedje 'we zullen doorgaan...'

Nadine

Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 17:23

IK BEN AAN HET BAKKERTJE BEZIG WAT LAATST OP HET FORUM STOND. MIJN EERSTE ENGELSE BREIPATROON. DE ENGELSE HAAKPATRONEN GAAN GOED MAAR HIER MOEST IK NOG EVEN AAN WENNEN. RENATE ZAL INMIDDELS WEL EEN PUNTHOOFD VAN MIJ HEBBEN IK BEN HEM AAN HET AANPASSEN WAT DE KLEUREN BETREFT. HIJ MOET GAAN LIJKEN QUA KLEDING OP MIJN NICHTJE HAAR BAKKERSKLEREN (ZIJ IS BANKERBAKKER EN WORDT IN MEI 23).

GROETJES ANGELA
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 17:27
wat overgebleven tasjes in elkaar aan het zetten, moet alleen nog een randje rond en een bloemetje op...
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 20:30

Als ik de dingen eerst eens afmaakte waar ik ooit aan ben begonnen. Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben hihi.

Ik moet eerst een vest afmaken, daar ben ik nu mee bezig. Dat is voor iemand anders en daar heb ik het afgelopen jaar niet aan gebreid. Mede door de wol, die is nog erg vet en breit daarom zwaar.

All you need is love.

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 20:44
hallo sterkte met je voet,wil ik nog even kwijt.
verder ben ik druk bezig 3e beertje af te werken en nog een en ander af te werken.
vriendin is ook met beertje bezig ,zit wel niet op forum maar doet ook mee.verder gisteren met vriendin aan poppenhuis bezig geweest,zei aan het verven en ik maak van schuurpapier steentjes dit wordt dan een heel mooi muurtje.net echt.
ga zo weer verder met beren,want ze moeten klaar voor dat renate naar corry gaat,neemt ze ze voor mij mee.dan moet ik nog veel dingen af maken wat ik heb laten liggen,dan mag ik weer verder met nieuwe dingen van mezelf,ik hoop dat het lukt.
groetjes stridje,oh ja en nog wat mutsjes voor het goede doel breien,ik heb er aal een aantal.maar nooit genoeg.doei doei
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 21:14
ik ben met een deken aan het haken en anjers
groetjes Thea
Back to Top
giggle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2009 om 22:27

Ik ben al een paar weken niet aan het handwerken. Afgelopen zaterdag hadden we in het verzorgingshuis waar ik werk de Elfstedentocht en dat nam zowel op het werk als thuis veel tijd (voorbereiding) in beslag. Het was trouwens een groot succes.

Ik ben nu een aantal spellen aan het uitwerken, waar geen draad en haaknaald aan te pas komen.

GROETJES JANNIE
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2009 om 11:30

Ik ben ook al een paar weken niet aan het handwerken, moeheid, zwangerschap, misselijkheid, verjaardagen enzovoorts.....en vorige week 'gezellig'samen met mijn jongste dochter griep. Nu voel ik me beter dan de afgelopen drie maanden...DUSSSSSS....ik zal weer eens even kijken wat ik nog heb liggen aan 'lijken' zoals Nadine het noemt, haha, het zijn er niet zo veel, maar ik moet toch maar weer eens flink aan de slag. Beterschap voor de 'invaliden' onder ons!!!

groetjes
Iris
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2009 om 12:09

HOI HOI,

IK BEN EEN DEKEN AAN HET BREIEN,

EEN PAAR DASSEN MET HET ENTRELAC BREIEN(RASTERBREIEN)

EN WANTEN BREI IK OOK NOG MAAR IS.

DAT WAS HET EIGENLIJK,HEB NOG WEL WAT DINGEN LIGGEN OM AF TE MAKEN,HIHIH

GROETJES HESTER
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns