Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenDag mama, dag beertje.....

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2009 om 15:20

Originally posted by naatje naatje wrote:

WAT IS DAT TOCH ALLEMAAL HERKENBAAR.
IK WEET NOG GOED DAT WIM NAAR SCHOOL GING EN HIJ INEENS
ALLES WILDE VERTELLEN AAN JUFFIE.HIJ HAD HET ALTIJD OVER WOEFIES IPV HONDJES.IK HAD AL VAKER GEZEGD DAT HET
HONDJES WAREN MAAR HIJ BLEEF BIJ WOEFIES.
KOMT HIJ OP EEN DAG THUIS EN ZEGT HIJ: WE HEBBEN HELEMAAL GEEN WOEFIES,MAAR HONDJES,DAT ZEGT JUFFIE.
IK DACHT BIJ MEZELF WAAR BEMOEIT ZE ZICH MEE.
VOND HET MOEILIJK OM MIJN KIND "TE DELEN"MET IEMAND ANDERS.

groetjes geesje
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2009 om 19:11

Hier ook al lang geleden maar vergeten doe je dat nooit natuurlijk. Toen mijn dochter voor het eerst naar de peuterspeelaal ging bracht mijn man haar. Ze zei tegen de juffies: " Nu brengt papa mij maar de volgende keer doet mama het mar die heeft nu een zere teen en mag er niet op lopen". NOu ja gek kind toch? Nooit gehuild ook. Zoonlief wel die huilde als ik wegging en dan huilde ik ook maar fietste ik er 10 minuten later even langs dan was ie mooi aan het spelen en geen tranen meer te bekennen.

Dat is ook de fout die de meeste ouders maken, door te blijven hangen in school bij het kind.

Maar goed ze worden erg snel groot, als ze eenmaal naar de basisschool gaan dan is die tijd zo om en gaan ze naar het voortgezet onderwijs en daarna gaat het alleen maar sneller. Ach dat heeft ook zijn leuke dingen toch?

Ik stond als enige moeder altijd te huilen als ze op schoolreis gingen. Vnaf de 2e klas(groep4) gingen ze van maandag tot en met vrijdag, ik vond het vreselijk om ze zo lang te moeten missen. Ander moeders zeiden dan, staat zij weer hoor Was als gekheidje bedoeld natuurlijk en ik kon dat ook wel hebben hoor

All you need is love.

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2009 om 19:15
Allemaal herkenbaar, haha, maar gelukkig went het ook wel weer, hoewel de vakantie voor mij wel weer een feest is.....Maar jammer genoeg voor ons maandag weer voorbij. Onze oudste moet weer naar school. Gelukkig heb ik er nog een thuis van drie, en nu natuurlijk ook nog een van een paar dagen, dus voorlopis heb ik nog wel wat druktemakertjes om mij heen, haha!! Veel succes voor iedereen die hun kindjes weer naar school moeten doen!
groetjes
Iris
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns