Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De draad weer oppakken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 16:10
nog gecondoleerd
en alles komt wel weer op z n pootjes terecht. de zin om te
handwerken komt wel weer als je lekker rustig aan doet om
alles te verwerken, dan komt de zin vanzelf weer
quality=
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2011 om 20:34
Hoi Tinkerbel,
Eerst nog gecondoleerd met 't verlies van je vader. Toen ik net jouw berichtje zat te lezen, bedacht ik opeens dat we elkaar in december al eens een p.m.metje stuurden en mekaar sterkte en beterschap wensten, met jouw vader en mijn moeder.
Vreemd genoeg is het er daarna niet meer van gekomen.
Waarschijnlijk allebei te druk geweest met onze eigen problemen. Mijn moeder is inmiddels ook overleden.
Zo is het leven, dit hoort er ook bij.
Net als jij doet, zal ik over een tijdje de draad weer op moeten pakken. Nu nog even te druk met ouderlijk huis leeg maken en alles wat daarbij komt kijken.
Daarna komen de handwerkkriebels vanzelf wel terug.
Groet, Tineke01
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 22:10
Hoi Tink,wat fijn om weer iets van je te lezen.
Gecondoleerd met je vader.Wat fijn dat jullie zo met zijn allen afscheid hebben kunnen nemen van jullie vader/man.Ik begrijp dat dat een hechte band maakt.

Heerlijk dat jullie even hebben kunnen uitwaaien in het zonnetje.Hopelijk komt je leventje nu weer in een iets rustiger vaarwater,is wel beter voor jou persoontje.
Al die zorgen op je smalle schouders kan je nekken,maar je bent sterk en komt er wel. Dikke knuf.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2011 om 09:55

Lieve Tinkerbel,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. Fijn dat jullie met z'n allen op een mooie manier hebben kunnen afscheid nemen.

Hopelijk kan je nu na een deugddoende  vakantie opnieuw de draad opnemen. Neem rustig je tijd om alles te verwerken en een plaatsje te geven in je leven.

Veel sterkte !

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 19:08
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Lieve Tinkerbel,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. Fijn dat jullie met z'n allen op een mooie manier hebben kunnen afscheid nemen.

Hopelijk kan je nu na een deugddoende  vakantie opnieuw de draad opnemen. Neem rustig je tijd om alles te verwerken en een plaatsje te geven in je leven.

Veel sterkte !

ook van mij
groetjes Thea
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 13:33
Hoi Tinkerbel, welkom terug na een zorgelijke en droevige tijd. Gecondoleerd met je vader,fijn dat jullie met z'n allen op een mooie manier hebben kunnen afscheid nemen.

Fijn dat je de draad weer gaat oppakken.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 13:59
gecondoleerd met het verlies van je vader Tinkelbell

JE WEET PAS WAT JE MIST ALS HET ER NIET MEER IS

deze wijze raad kwam nooit bij me op tot het moment ook mijn vader en moeder overleden waren . Is waarheid als een koe
anders is alles altijd zo zelfsprekend.

verdriet maakt plaats voor mooie herinneringen

groetjes linda
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns