Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dikke dame

Reageer Reageer Pagina  <1 3456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 15:10
Hoi  Andrea....Hug..mag ik ook de beschrijving en afbeelding ---pdf----????

ik ben nu bezig met de dunne Tilda, even iets voor mijzelf maken   LOLLOLLOL
dus ook de dikke erbij......LOLLOLLOL
groetjes geesje
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 16:13
Patroon is onderweg Geesje.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 16:29
Dank je wel.......

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 10:16
Oke, ik ben haar aan het haken en het wordt wel aardig geloof ik.
Alleen krijgt ze geen dikke kont, tenminste niet zoals ik dacht.
Ze is wel breed, maar een platte buik en kont.
Misschien door het garen dat ik gebruik. De enige gezichtskleur die ik had liggen moest met nld. 2.5 dus heb ik voor de kleding zeeman soft en supersoft gebruikt, beiden even dik als de gezichtskleur.
Mevrouw is wel 35 centimer, kan een cm bij komen als haar haren en hoedje af zijn.
Ze is nog niet klaar, heb al wel een foto tot nu toe, maar krijg 'm weer eens niet geplaatst. Morgen maar eens vragen aan mijn dochter wat ik nu weer verkeerd doe, hihi

Anyway, het is leuk om te maken, ik ben nog geen problemen tegengekomen.
Wel wil ik komende zomer gaan proberen het patroon wat aan te passen zodat ze niet alleen breed is maar ook een dikke kont heeft.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 10:40
Ik ben zoooo benieuwd naar de foto!
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:06
kan je het bij de billen niet extra opvullen en dan een beetje kneden zodat het wat ronder en dikker wordt, ik weet niet hoor want ik ben er nog niet mee bezig, maar misschien is het een idee
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:16
Wat goed van jullie, Knap gedaan hoor. Zou ik ook het patroontje mogen ontvangen ?
Super bedankt.

Groetjes
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:31
Dat is mij niet echt gelukt. Ik haak niet echt vast maar toch is er weinig tot geen speelruimte voor extra vulling.
Als ik 'm zo bekijk zou je aan het begin (na de 2e toer of zo) 4 steken kunnen meerderen aan de achterkant, en dan waar de tweede donkere rij begint... even het patroon erbij pakken... toer 13 wordt dat dan, 4 steken minderen.
Maar het kan natuurlijk ook aan het garen liggen. Mijn ervaring is dat de soft weinig soepelheid geeft, net als katoen zou doen. De grote bollen garen van Zeeman en Wibra daarintegen zijn een stuk soepeler en beter te kneden.

Ik ga binnenkort op zoek naar garen voor de gezichtskleur in dezelfde dikte als het garen van Zeeman of Wibra en dan maak ik haar nog een keer volgens hetzelfde patroon. Misschien kan dat straks, ik moet toch nog boodschappen doen, hihi. Maar goed, wat ik wilde zeggen: misschien geeft ander garen een ander 'figuur'. Ze mag van mij ook best iets groter worden.

Back to Top
Jessie2845 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jessie2845 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:31
Ik vind het zo supergoed, dat jullie dit kunnen. Ik heb zelfs nog steeds moeite met Engelse patronen vertalen.
Zou ik het patroontje ook mogen ontvangen a.j.b.?

Groetjes, Jessie
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:32
Komt er aan Margaret

Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:43
Je hebt mail Jessie
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 12:25
Hoi Lori, DANKJEWEL voor het sturen van het patroon van de "dikke dame"...ClapClapClap
Tilda is af , nu nog haar kleding........Smile
groetjes geesje
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 12:34
Hoi Lori, ik ben ook enorm benieuwd en ook of er nog eventuele aanpassingen moeten aan het patroon. Heb je 'm trouwens al per post ontvangen?

Als je het kan mag je de foto ook wel naar mij toemailen zodat ik 'm op het forum zet?
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 13:17
Lori, bedankt voor het doorsturen van deze dame.

Groetjes
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 14:35
Esther, ja de postbode is net geweest. Geweldig dat ik nu ook een papieren patroontje heb voor in de map, dank je wel.

Tot nu toe geen fouten ontdekt. Ik moet de armen en het hoedje nog maken.
Kom ik wat tegen zal ik het natuurlijk vermelden.

En die foto... hij moet nu toch echt ergens op de pc rondzwerven, in elk geval niet in mijn afbeeldingen, downloads of documenten
Ik ga zo met goede moed weer opnieuw zoeken. Dat ding moet toch ergens zijn. Als ik 'm heb en het plaatsen lukt niet dan stuur ik 'm naar jou.

Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 15:14
Hehe, toch gevonden.

Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 15:27
Ze wordt wel heel erg leuk !
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 15:40
Je gaat goed!!!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 17:49
Ik zit hier met open mond te lezen, geweldig fijn dat er toch nog heeeeeeeeel veeeeel mensen zijn die iets voor een ander willen doen.
fantasties   Dames bedankt. en als je zin hebt zou je dan het patroon ook naar mij willen sturen ?

Groetjes   bloem

Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 18:45
Bloem, zet even je mailadres bij het vlindertje in je profiel (Windows Live Messenger). Dan kan ik het je toesturen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns