dikke dame |
Reageer ![]() |
Pagina <1 3456> |
Autheur | |
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Andrea....
![]() ik ben nu bezig met de dunne Tilda, even iets voor mijzelf maken ![]() ![]() ![]() dus ook de dikke erbij......
![]() ![]() ![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Patroon is onderweg Geesje.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Dank je wel.......
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Oke, ik ben haar aan het haken en het wordt wel aardig geloof ik.
Alleen krijgt ze geen dikke kont, tenminste niet zoals ik dacht. Ze is wel breed, maar een platte buik en kont. Misschien door het garen dat ik gebruik. De enige gezichtskleur die ik had liggen moest met nld. 2.5 dus heb ik voor de kleding zeeman soft en supersoft gebruikt, beiden even dik als de gezichtskleur. Mevrouw is wel 35 centimer, kan een cm bij komen als haar haren en hoedje af zijn. Ze is nog niet klaar, heb al wel een foto tot nu toe, maar krijg 'm weer eens niet geplaatst. Morgen maar eens vragen aan mijn dochter wat ik nu weer verkeerd doe, hihi Anyway, het is leuk om te maken, ik ben nog geen problemen tegengekomen. Wel wil ik komende zomer gaan proberen het patroon wat aan te passen zodat ze niet alleen breed is maar ook een dikke kont heeft. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik ben zoooo benieuwd naar de foto!
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
kan je het bij de billen niet extra opvullen en dan een beetje kneden zodat het wat ronder en dikker wordt, ik weet niet hoor want ik ben er nog niet mee bezig, maar misschien is het een idee
|
|
![]() |
|
nixen ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Wat goed van jullie, Knap gedaan hoor. Zou ik ook het patroontje mogen ontvangen ?
Super bedankt.
Groetjes
|
|
![]() |
|
Dat is mij niet echt gelukt. Ik haak niet echt vast maar toch is er weinig tot geen speelruimte voor extra vulling.
Als ik 'm zo bekijk zou je aan het begin (na de 2e toer of zo) 4 steken kunnen meerderen aan de achterkant, en dan waar de tweede donkere rij begint... even het patroon erbij pakken... toer 13 wordt dat dan, 4 steken minderen. Maar het kan natuurlijk ook aan het garen liggen. Mijn ervaring is dat de soft weinig soepelheid geeft, net als katoen zou doen. De grote bollen garen van Zeeman en Wibra daarintegen zijn een stuk soepeler en beter te kneden. Ik ga binnenkort op zoek naar garen voor de gezichtskleur in dezelfde dikte als het garen van Zeeman of Wibra en dan maak ik haar nog een keer volgens hetzelfde patroon. Misschien kan dat straks, ik moet toch nog boodschappen doen, hihi. Maar goed, wat ik wilde zeggen: misschien geeft ander garen een ander 'figuur'. Ze mag van mij ook best iets groter worden. |
|
![]() |
|
Jessie2845 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2013 Status: Offline Points: 67 |
Ik vind het zo supergoed, dat jullie dit kunnen. Ik heb zelfs nog steeds moeite met Engelse patronen vertalen.
Zou ik het patroontje ook mogen ontvangen a.j.b.? Groetjes, Jessie
|
|
![]() |
|
Komt er aan Margaret
![]() |
|
![]() |
|
Je hebt mail Jessie
![]() |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Hoi Lori, DANKJEWEL voor het sturen van het patroon van de "dikke dame"...
![]() ![]() ![]() Tilda is af , nu nog haar kleding........
![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Hoi Lori, ik ben ook enorm benieuwd en ook of er nog eventuele aanpassingen moeten aan het patroon. Heb je 'm trouwens al per post ontvangen?
Als je het kan mag je de foto ook wel naar mij toemailen zodat ik 'm op het forum zet?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nixen ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Lori, bedankt voor het doorsturen van deze dame.
Groetjes
|
|
![]() |
|
Esther, ja de postbode is net geweest. Geweldig dat ik nu ook een papieren patroontje heb voor in de map, dank je wel.
Tot nu toe geen fouten ontdekt. Ik moet de armen en het hoedje nog maken. Kom ik wat tegen zal ik het natuurlijk vermelden. En die foto... hij moet nu toch echt ergens op de pc rondzwerven, in elk geval niet in mijn afbeeldingen, downloads of documenten ![]() Ik ga zo met goede moed weer opnieuw zoeken. Dat ding moet toch ergens zijn. Als ik 'm heb en het plaatsen lukt niet dan stuur ik 'm naar jou. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Ze wordt wel heel erg leuk !
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Je gaat goed!!!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8335 |
Ik zit hier met open mond te lezen, geweldig fijn dat er toch nog heeeeeeeeel veeeeel mensen zijn die iets voor een ander willen doen.
fantasties Dames bedankt. en als je zin hebt zou je dan het patroon ook naar mij willen sturen ? Groetjes bloem |
|
![]() |
|
Bloem, zet even je mailadres bij het vlindertje in je profiel (Windows Live Messenger). Dan kan ik het je toesturen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 3456> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |