Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotendrama !!

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elsje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 177
Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2009 om 17:31
bah verschrikkelijk. ik moet er niet aan denken *zelf ook 2 kindjes in de opvang*
wel anders maar toch.
en dan je blijft achter als kind of familie van een kind of zoals ik eerder las als familie vam de dader
in een woord afschuwelijk
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2009 om 19:45
ik ben er helemaal stil van,vindt het zo vreselijk,dat dit kon gebeuren,zometeen durven ouders hun kindjes niet meer te brengen daar je toch denkt dat ze veilig zijn.een eng idee dat je hersenen met je aan de loop kunnen gaan.het is allemaal niet te bevatten.
want zou je dit echt met volle verstand kunnen doen?
dat vraag ik me dan af.als je al in hun lieve oogjes kijkt dan smelt je toch.kan het niet bevatten,vreselijk voor de ouders een nachtmerrie.heel veel sterkte voor de ouders.
astrid


Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2009 om 21:51

Verschrikkelijk! Je snapt niet dat zoiets zo maar kan gebeuren.

Deze man mogen ze dan ook nooit meer vrijlaten maar ik denk dat wanneer hij in de gevangenis terecht komt.......... Ik denk niet dat medegevangenen er tegen kunnen dat er zomaar op baby's ingehakt wordt.

Maar goed, dat is gelukkig niet onze zaak om di eman te berechten want dan zou ik de doodstraf weer in willen voeren en dat kan natuurlijk ook niet.

Meeleven met de ouders en familie van de slachtoffers is wat wij kunnen doen, ik heb dan ook even het plaatje van Rita gepikt, met dat beertje vond ik wel heel toepasselijk een brandend kaarsje.

     All you need is love.

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2009 om 00:28

 

Verder vernomen uit het nieuws...er werd inderdaad gevreesd voor wraakacties bij medegevangen

en hij (de dader)werd vanavond geplaatst in de gevangenis in Brugge!Onder zwaar toezicht voor z'n eigen veiligheid!Een 30 km van mijn huis!!!!!brrrrrrrr

Blijkbaar wil hij niet meewerken,gaf hij tot 5 maal een andere identiteit op en lacht hij de onderzoekers vierkant uit! Laatst bericht !Hij is pas 20 jaar oud!!!!!

Eigenlijk zelf nog ...een kind!Dat net ineens z'n hele leven vergooid heeft met...ja...met wat?

Ik vraag me af wat hem bezielde!? Boosheid? Protest? Geen zin om levenslang te gaan werken en hopende als ik een toer speel mag ik levenslang op vakantie?Ik kan het niet vatten!Spijtig dat dit alles heeft kunnen gebeuren!

De burgemeester van Dendermonde sprak over grote trauma voor de hulpdiensten!Brandweermannen,verpleegkundigen en agenten die gewoon huilden bij het zien van dit tafereel!De bloedende lichamen lagen overal verspreid tot aan de deur!Veel mensen zullen dit weer spijtig genoeg héél lang met zich meedragen!!!!!Op welke manier je ook betrokken bent!Ouders,familie,kenissen,buurtbewoners,hulpdiensten,en zoals ik reeds zei...familie van de dader!

Dan denk ik toch es...God waar was je toch weer!

Momenteel ligt er nog een kindje op intensieve,hopelijk word het gauw wat beter!

 

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2009 om 16:37

Het is allemaal erg voor de familie en nabestaande,maar ook voor de familie van die jongen.Stel maar voor dat ze bij die ouders komen zeggen wat hun zoon gedaan heeft ,iedereenvoed zijn kinderen toch zo goed mogelijk op naar mijn weten toch.ik heb ook 2 kinderen van 22 en 18 jaar ,ik als ouder zo me heel schuldig voelen ook al zou ik er niets aan kunnen doen ,zij moeten er ook hun heel leven mee verder

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2009 om 19:56

goedenavond allemaal.

Conny daar heb je groot gelijk aan , je moet er toch niet aan denken dat een van je zonen bij zo een vreselijke daden betrokken zou zijn . wij hebben zelf ook drie zonen , wat mag je dan blij zijn dat je  kinderen goed terecht zijn gekomen .

nog een fijne avond

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2009 om 22:03
mijn man vertelt net dat hij op de radio gehoord heeft dat hij waarschijnlijk nog een moord op zijn geweten heeft een oudere vrouw,ze hadden het uit dna gevonden,maar verder wordt er weinig meer vertelt,zijn nog bezig met onderzoek,het schijnt dat hij de moord een week eerder heeft gepleegt ,vrouw hebben ze in huis gevonden.groet stridje
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2009 om 08:37

Het is een verschrikking wat in Dendermonde gebeurt is......onbegrijpelijk wat die jongen bezield heeft.....maar wat ons momenteel verschrikkelijk ergert is de sensatiezucht van de mensen en de media !!!!!!

-buren die voor de regionale tv-zender een volledige beschrijving van de dader geven ....zei niet veel, haar geverfd, bleekjes.......om dan op het einde van het interview toe te geven dat ze nog NOOIT met hem gesproken hadden, hem zelfs nog NOOIT gezien hadden. Ze hadden blijkbaar hun krant goed gelezen en kwamen dit herhalen en jawel .....ze waren toch lekker es met hun kop op tv verschenen....ERGERLIJK!!!!! 

 

-kranten die foto's van het ouderlijke huis en de leeftijden van de broer en het zusje vermelden...nog net niet hun namen afdrukken....met als resultaat dat iedereen wel es wil weten wie dat zijn.......begrijpen zij dan niet dat deze kinderen hun leven ook verwoest is ? Ondertussen is hier een heksenjacht ontketend naar de familie......ERGERLIJK !!!!

-kranten die de link leggen met autisme....SCHANDALIG !!!!

-kranten die nu reeds uitgebreide interviews geven met familieleden van een onlangs vermoorde vrouw. De politie verdenkt hem maar geeft toe nog geen sluitend bewijs te hebben....kunnen deze interviews niet wachten tot men 100 % zeker is dat hij de dader is ?????

en nu lees ik hier dat ze maandag op de  radio reeds vertelden dat er DNA-bewijs bij deze laatste moord gevonden is. Pas vrijdag hebben ze de eerste vermoedens gekregen voor deze moord. Wel iedereen weet dat je DNA bewijzen nooit kunt verkrijgen op 2 dagen (en dan nog tijdens een weekend !) ONBEGRIJPELIJK!!!

Sorry dat ik hier zo mijn gal uitspuw...ik ben ook kapot geweest van deze verschrikkelijke gebeurtenissen......en voel ook woede en onbegrip als ik de foto's van de dader zie....maar van zo'n sensatiezucht word ik ziek...........   

Nadine  

 

Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 437
Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2009 om 09:11
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Er staat precies niemand stil bij wat de familie van die kerel meemaakt. Het zal je zoon of je broer maar zijn.
Groetjes

Nathalie
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2009 om 10:08

Hoi Dine,

Ik heb dit item gestart, als blijk van mededogen met de slachtoffers van de dodelijke steekpartij. Mijn gedachten gingen en gaan uit naar de talrijke slachtoffers : de kleintjes, de verzorgsters, de ouders, de hulpverleners, de familieleden van slachoffers en dader. Zovele mensenlevens werden verwoest door dit incident... en zullen moeilijk weer op gang komen.

Het zou nu wellicht voor iedereen het beste zijn als er een serene houding wordt aangenomen in héél dit dossier. Het is inderdaad zo dat iedereen zegt en schrijft wat er in hen opkomt... en niemand wordt hier ook maar ietske beter van !!!

Ik wens voor iedereen die hier van nabij betrokken is dat er nu een rustige en serene sfeer komt, die het mogelijk maakt om het gebeurde stilletjesaan een plaats te geven en het verwerkingsproces te kunnen aanvatten.

 

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2009 om 10:28

Rita,

Inderdaad dit is ook mijn grootste wens : sereniteit en laat het gerecht zijn werk doen en verder onderzoek uitvoeren. Ook als slachtoffer heb je geen nood aan deze hektische toestanden en verlang je rust, vooral rust om je verdriet te verwerken...

Ik hoop van harte dat meer en meer mensen onze gedachtengang volgen ....

Nadine

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2009 om 10:59
dat komt omdat dat in de media soms zo overroepen word en de mensen worden daar in mee gesleept of je nu wilt of niet
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2009 om 13:30
drama,in welke maatschappij leven wij?
maar ik zal zo serene mogelijk blijven.stridje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns