Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

drops patroon 19-8

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AnnetteE View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnetteE Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: drops patroon 19-8
    Posted: 18 Januari 2012 om 21:31

Ik ben bezig met een vestje te haken uit drops tijdschrift 19 model 8.

Daar staat dat ik bij iedere markeerdraad 4 stokken moet meerderen:

Begin met meerderen in het 3e stk voor de markeerdraad en haak 2 stokken in dit stk, 1 stk in het volgende stk, 1 stk in iedere van de volgende 2 stk (markeerdraad staat tussen deze 2 stk) 2 stk in het volgende stk en 2 stk in het volgende stk (16 stk gemeerderd op de toer)

Ik begin dan met 2 stokken in de 3e stok voor de markeerdraad, dus heb ik er 1 gemeerderd, dan 1 stok in de 2e voor de markeerdraad, dan 1 stok voor de markeerdraad en 1 stok na de markeerdraad en dan in de volgende stok twee stokken en de stok daarnaast ook weer 2 stokken, maar dan meerder ik er drie in plaats van vier of maak ik een telfout.

Wie kan mij hier bij helpen?

Back to Top
AnnetteE View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnetteE Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 22:10
Ik heb hem zelf al opgelost, er staat gewoon een fout in het tijdschrift maar op de computer bij garnstudio staat hij wel goed beschreven.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns