Een nieuw project - haaknaaldenetui |
Reageer ![]() |
Pagina <12345> |
Autheur | |
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hallo leentje zo dat ziet er vrolijk en sierlijk uit zo een etui, leuk hoor,en gelijk alles netjes opgeruimd!!!!!! diny , die van jij zijn ook erg mooi geworden,je en nu blijven oefenen dan komen er nog meer mooie creaties uit je handen!!! |
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
widdy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Ik heb het etui intussen ook gemaakt. Vond de uitleg héél duidelijk, is nog maar mijn vierde projectje dat ik afwerk (na een deken, muts en sjaal voor baby) en ik ben dus ook niet gewend aan de patronen. Dit was alleszins heel goed te volgen! Ik heb catania gebruikt (daar had ik nog leuke kleurtjes van liggen), met haaknaald 3,5 (anders was het wat te klein). Heb geen sluiting gemaakt, weet nog niet of ik het ga doen, maar heb gewoon geen velcro meer in huis dus zou naar de winkel moeten. |
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Heel mooi zeg.
Misschien kan een drukker of klein knoopje ook diest doen als sluitertje. of twee gehaakte kettingetje s en dichtknopen. groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Gaaf geworden !
Ik heb eerlijk gezegd van de mijne het klittenband alweer afgepulkt, want dat was vandat klittenband waarme je een piano aan het plafond kan hangen, zo sterk. Nu heb ik er eigenlijk gewoon niks op, en dat bevalt ook prima ;-) |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik zat er aan te denken om twee kleine knoopjes er op te zetten en dan twee lusjes aan de klep te maken... Maar dat is natuurlijk wel een gepriegel om vast te krijgen...
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Je kan ook een sluiting maken van kam snaps.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Dat zijn interessante dingen....
Die ga ik dus METEEN ook bestellen. Dit is de goedkoopste die ik kon vinden : http://cgi.ebay.de/KAM-Snaps-1000-SETS-You-Pick-Colors-/1706 04656921?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b8d47919 1000 knopen in maximaal 20 kleuren naar keuze, inclusief tang voor 25 euro plus tien euro verzendkosten. Ze lijken me een stuk makkelijker dan de stalen drukkers die ik normaliter gebruik. |
|
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Leentje de link werkt niet.
Er zijn verschillende maten. 1000 sets zijn volgens mijn 250 complete drukkers, toch? |
|
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Volgens de informatie van de verkoper duizend sets 1000 volledige sets (dus zo'n 4000 onderdelen).
Van de site : Hij zegt er trouwens ook eerlijk bij dat het imitatie is, maar dat hoeft geen probleem te zijn ; het prijsverschil is zo groot ,dat er een keer een fout knoopje tussen mag zitten, en bovendien zijn de klanten zonder uitzondering tevreden. Ja, eentje vond de levertijd te lang, maar het moet natuurlijk wel helemaal uit China komen, dat duurt een weekje of wat. Is het weer een verrassing als het op de mat valt ;-) Raar dat de link het niet doet. PROBEER DEZE EENS Bij het betalen (via Paypal bij voorkeur) kun je voorkeur voor de kleuren opgeven, maximaal 20 kleuren. De kosten inclusief verzending waren trouwens maar E 32,96. |
|
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Oeh, dat kriebelt...
Maarja... ik weet niet of ik 1000x die sluitingen ga gebruiken. Zoveel hoef ik nou ook weer niet dicht te maken... Het ziet er wel heel mooi uit... |
|
![]() |
|
Er zijn ook sets te krijgen met 400 of 200 knopen hoor. Is ook weer goedkoper.
Enne, geloof me, als je een beetje doorhaakt (of erger : naait) zijn die 50 knopen per kleur zo op hoor. Tenminste, met die stalen knopen vlógen de doosjes van 20 er door. |
|
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
mag ik ook aub het nederlandstalige patroontje
zo heb ik alles netjes bij elkaar en hoef ik naar niks te zoeken bedankt |
|
![]() |
|
Leentje ik heb ze bij Mardag gekocht, gewoon omdat ik ze eerst wou proberen, ze zijn misschien wel iets duurder dan via Ebay, voordeel is dat je ze snel in huis heb en de kwaliteit goed is. Mardag.nl is de enige die ze in nederland verkoopt.
Ik heb ze ook gebruikt op haakwerk, dat gaat heel goed alleen het open maken van bv een telefoonhoesje(waarvoor ik ze kocht) gaat wat stroef omdat de drukker heel stevig sluit. Je moet echt je nagel er tussen zetten om de knoop te openen, op gewone stof werkt het fijner want dan trek je de drukker zo open, haakwerk rekt mee. Je kan dat wel enigszins voorkomen door een stukje stof(vilt) achter de drukker te leggen mits het haakwerk niet te dik is. |
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Het ziet er super uit en het jeukt om ook zo iets moois aan te schaffen. Alleen, hoeveel moet ik maken wil ik verschil zien in de voorraden
![]() ![]() ![]() @Widdy; mooi!!! Ziet er vrolijk uit zo met het geel ![]() ![]() @linda1959: wij moeten ook zoeken... Op ravelry kan je zoeken naar leentje en dan zelf kiezen welke versie je wil hebben. |
|
![]() |
|
Anniek88 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
Heel erg gaaf! Wat knap gemaakt zeg! Ik zou heel graag dit patroon willen hebben! Groetjes Anniek |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Leentje, ik stuur je een pm ik zou ook graag het patroontje willen. Ik ga volgende week 2 weken naar Zuid Frankrijk en dit is een mooi projectje voor bij de caravan te haken
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Die van mij is af! Moet alleen nog de bloemetjes erop maken... Die zijn al gehaakt, maarja, je weet hoe dat gaat... ;)
|
|
![]() |
|
omamarian ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 160 |
Ohhhh wat prachtig..
Ik durf het bijna niet te vragen
aub aub????
groetjes marian |
|
![]() |
|
Op Ravelry kun je het patroontje gratis downloaden. Ik heb het wel, maar weet niet of ik het door mag sturen. Anders even een PM naar Leentje, ze reageert niet op vragen in dit forum omdat ze het niet altijd op tijd doorheeft!
|
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Ooo, wat leuk en handig!! Mag ik alsjeblieft het patroontje? Alvast dank
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |