Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een prachtig vest

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 09:52
Gister eindelijk het verlossende telefoontje gekregen.
De wol is er!
Die gaan we waarschijnlijk morgen " even" ophalen ..... een ritje van zo'n 200 km dus Tongue
Denk niet dat er veel in Nederland zijn die dat voor een wolletje over hebben haha
Ik zal met de mouwen beginnen omdat ik nog niet klaar ben met het patroon over te schrijven
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 10:03
Zo ver rijden voor wol? kun je dat niet laten versturen,is toch veel goedkoper? ben wel benieuwd naar het vest.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 10:37
maar in Scandinavische landen is dat normaal hoor.
wij hebben hier ooit eens een finse te logeren gehad die mee naar een trouwfeest moest. Mijn broer zat in Nederland met een gebroken been op vakantie. Toen is mijn man die gaan halen en de finse verschoot dat hij op twee uur tijd heen en terug was naar een ander land. In Finland was dat om naar een ander dorp te rijden al zo ver.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 20:43
Ben eens in Texas geweest, daar vonden ze de locale fastfoodtent niet goed genoeg dus reden ze een uur naar die in het volgende dorp. Binnen 20 minuten het eten op, en toen weer een uur terug rijden.

Rare jongens, die Texanen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 21:10
haha mooie verhalen,maar ik laat mooi DHL,postnl,Skynet enzv het nog net niet in mijn hobbykamer brengen,sorteren moet ik zelf doen....
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 17:48
Idd, afstand werkt hier anders Smile 40 km ver is " om de hoek".
Daarbij komt dat , omdat er zo weinig verkeer is, je bijna op de minuut uit kunt rekenen hoe laat je weg moet..... En 's winters tel je daar een paar minuten bij op i.v.m. sneeuw enzo.
Ik wilde de wol zelf halen omdat de Noren soms nogal slordig zijn met afspraken nakomen e.d., en de post is nogal duur.
Dus er maar een dagje uit van gemaakt .... maar de buit is binnen!
De eerste steken van de mouwen staan op de pen Big smile
Het feest kan beginnen!
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 10:46
Leuk, veel succes ermee. Het is een prachtig patroon.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 13:15
Ow wat een mooi vest!

Misschien.. over een jaar of 10.. kan ik dat ook breien LOL
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 13:31
Originally posted by Aranince Aranince wrote:

Ow wat een mooi vest!

Dat gaat zeker sneller als je nu al sokjes met een patroontje kunt breien, kun je dat vest ook.
Gewoon goed lezen, dat is bij alle Drops patronen zo en voor de rest vragen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 17:03
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ow wat een mooi vest!

Dat gaat zeker sneller als je nu al sokjes met een patroontje kunt breien, kun je dat vest ook.
Gewoon goed lezen, dat is bij alle Drops patronen zo en voor de rest vragen.

Dat geeft wel wat vertrouwen, dank je Lidwina Smile 
Alhoewel de sokjes mij ook al heel wat bloed, zweet en tranen hebben gekost hihi
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 21:11
Als je met stekentellers en toerentellers werkt, aan de naald of met een blocnote, kom je er wel uit. Geen afleiding van tv of kletsers in de kamer, misschien een waterpistool naast je? Telefoon en deurbel uitzetten. Hoogstens de computer aan om ons te raadplegen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 09:41

Ow wat een mooi vest!

Ik ben ook een sokken breister Smile.
Iemand vroeg mij wat zijn de moeilijkste sokken die je gebreid hebt ... Ik moest er even over nadenken voor ik het antwoord wist ....... Het eerste paar dus Big smile

Ik ben nu met de armen ( 2 paar op een rondbreinaald) bezig ... dat is net sokken breien ... maar dan zonder hiel
Ook schrijf ik het patroon over in kleurtjes, want van stippen en strepen raak ik in de war.
En met een toerenteller weet je inderdaad waar je zit, en dan is het een kwestie van het patroon volgen en doen wat er staat.
En als ik er niet uit kom zullen er hier vast wel een paar aardige mensen zijn die me willen helpen Wink

Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 11:47
Ik sta dikwijls versteld van de werken die hier voorbij komen.
Voor bijzondere sokken verdiep ik me ook graag in de patronen. Maar zulke prachtige vesten zie ik niet zitten, die zouden nooit af geraken vrees ik. Misschien later, als ik in pensioen ben Wink?
Ik elk geval volg ik graag jullie creaties, en vol bewondering.
Grx
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 18:31
Ik moet nog even uitvinden hoe ik hier foto's kan plaatsen...
Kan ik zoiets als van bol naar vest laten zien...
Al zal t wel n tijdje duren voor ie af is .... heb t nogal druk Wink
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 19:07
http://nl.tinypic.com/

Met dit kan je foto's plaatsen
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 16:36
Hei Dames en heren
Lang niets van me laten horen.
Niet dat ik jullie vergeten was hoor.
Ben echter ziek geworden. Niets ernstigs maar wel heel vervelend. :-(
Als gevolg daarvan kan ik ook niet breien :-((
En zoals het er nu uit ziet gaat t nog n tijdje duren voor alles weer oké is.
Was al met de mouwen begonnen maar ben er niet blij mee. Ga het uithalen en met een iets dikkere pen weer opnieuw beginnen, als breien weer gaat.
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 17:02
blij van je te horen meus. ik dacht al dat je van de aardbol verdwenen was.

nog efkes uitzieken en dan stilletjesaan terug aan de slag. Maar heel stilletjes hoor.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.405 seconden.
Lang Yarns