Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een redding

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 21:28
Denk niet dat het alleen maar onwil is hoor, soms weten mensen het gewoon niet.
Ze weten niet wat ze moeten doen, en doen daarom maar niets
Soms verstarren mensen bij zulke dingen gewoon ook. Iedereen is weer anders en gelukkig maar.
Zeker als je dan net iemand treft die gewoon iets doet.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 15:58
Wij vonden het heel normaal om te helpen, je laat die man niet liggen, was ik alleen geweest had ik 112 gebeld. Ik begin immers ook niks in m'n uppie, kan en mag niet tillen, zit zelf in een scootmobiel (nog wel)

ben wel blij met alle hartverwarmende reakties, er zijn er meer die zouden helpen!!!!!
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 15:59
Super dat jullie geholpen hebben! Wat voor de een niet meer dan normaal is blijkt dus voor een ander niet zo te zijn. Ongelooflijk dat er zoveel mensen voorbij rijden zonder een hand uit te steken.

Ik heb het zelf als 15-jarig meisje gehad dat ik 's nachts op weg naar huis hulp geroep hoord vanaf een schuine helling. Was nog jong dus durfde niet het donker in naar beneden maar heb wel geroepen om te vragen wat er aan de hand was. Bleek die man daar al uren rond te kruipen maar iedereen reed door. Ben daarna terug gefietst naar het politiebureau om hulp te vragen. Kwam onderweg een agent tegen. Toen ik hem om vertelde wat er aan de hand was zei hij glashard: 'mijn dienst zit er op, fiets maar door naar het politiebureau'. Ik was 15 en moest voor twaalven thuis zijn! Ben natuurlijk toch hulp gaan halen. Mijn vader heeft de volgende dag de politie gebeld om te vragen wat er aan de hand was. Man bleek naar het ziekenhuis te zijn gebracht met verschrikkelijk kramp in zijn been.
Maar snap je nou zo'n agent?
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 16:49
Nee daar kan ik met mijn burgerpet niet bij nee...wel goed dat jij die man zo hebt geholpen.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2012 om 17:17
Originally posted by macheri macheri wrote:

Ik moet eerlijk zijn ik weet niet wat ik zou doen. in dit geval zou ik wel geholpen hebben maar  ik ben meestal wel zo iemand dat  als er iets gebeurd kijk ik eerst om me heen of er iemand anders helpt zo ja dan bemoei ik me er niet mee. Maar soms ook wel omdat ik niet weet wat ik zou moeten doen.

Eerlijk gezegd snap ik dat wel, als ik iemand in nood zie, en ik zie dat er allemaal mensen om heen staan die helpen, loop ik maar door. Tenzij er om (extra) hulp gevraagd wordt, dat is een heel andere zaak. Petje af voor jullie. Clap

Wij hebben jaren geleden (bijna 20 jaar) een keer een zwijn aangereden, het was 's avonds om een uur of 11 langs een 80-weg. Bijna geen voorbijgangers en ook nog geen mobieltjes. Gelukkig stopte er iemand, die toen doorreed om bij een restaurant de politie te bellen. Daar ben ik die persoon eeuwig dankbaar voor, maar ik vraag me nog vaak af of ik gestopt zou zijn, zo midden in de nacht langs een stille weg. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns