Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

en, allemaal content met de kerstkadoos?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 12:16
Wij doen niet aan kadoos met kerst maar van de familie die kwam eten wel een  mand gehad met allerlei streek produkten zal blij zijn als het volgende week is gaat alles weer lekker z'n normale gangetje. Smile
Groetjes Maria
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 13:50
Och dit jaar vond ik het best gezellig. Alleen erger ik me altijd aan mezelf dat ik zo'n stresskip ben met zulke dagen. Is het eten op tijd klaar, heb ik alles wel in huis gehaald en heb ik wel genoeg enz.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 15:40
Ineens valt het muntje en komt de wijsheid: in dit huis is nog nooit iemand verhongerd, niet op Kerst en niet op andere dagen.

Bij mij gebeurde dat toen ik op 22 december geveld werd door een virus in het evenwichtsorgaan. Ik lag duizelig en doodmoe te bed, zoon, dochter en schoondochter plunderden de proviekast en vriesladen en alles liep op rolletjes. Ik begon na een week al wat op te zitten en vond na twee weken, terug in het gareel, wel alle planken en vriesladen leeg.

Daarna heb ik me nooit meer druk gemaakt over wat zullen we eten en heb ik wel genoeg in huis?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 17:12
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Och dit jaar vond ik het best gezellig. Alleen erger ik me altijd aan mezelf dat ik zo'n stresskip ben met zulke dagen. Is het eten op tijd klaar, heb ik alles wel in huis gehaald en heb ik wel genoeg enz.
Ik heb precies hetzelfde, ook het ergeren!!! Dit jaar had ik geluk, niemand kwam, we gingen naar een zoon, de andere zoon is met zijn hele familie in Erfurt schaatsen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 21:42
wij doen nooit zoveel lekker rustig aan en koken wat we in huis hebben dus geen gestress vooraf en tijdens die dagen.
En de kids eten dan ook nog eens alles.
Kids zijn lekker verwend maar wij hadden maar wat kleins aangepast naar de beurs wat steeds minder wordt.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 10:33
Hier lust de jongste (21) bijna niets, dus die zat er voor pietsnot bij te kijken. Ik had gezegd dat hij wel patat mocht bakken maar daar had hij geen zin in. Ik vind dat altijd wel vervelend en daarom heb ik 2e Kerstdag maar rollade gedaan, want daar is hij dan wel weer dol op. 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 18:44
o.wat lijkt mij dat erg ,een kind,groot of klein,die bijna niets lekker vindt.gelukkig lustten  ze bij ons (ook onze kleinzoon) zo goed als alles..
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 11:12
Mijn nichtje is ook zo, zit soms kokhalzend aan tafel - heel fijn. Ze wilde al jaren nooit koek, die we zelf bakken, tot afgelopen jaar toen
wilde ze eens proeven en at uiteindelijk 3 plakken op. Daar word ik dan een beetje moe van, het was dat ze het de huisband vroeg
want ik had na plak 2 gezegd dat ze de pot op kon. Je kunt altijd bepaalde dingen iets minder lekker vinden, maar van aanstellerij
hou ik niet.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 15:46
Onze kleinzoon is heel stoer.Wilt altijd alles proeven....Jaren geleden had ik eens mosselen gekookt(grrr die lust ik echt niet) voor Wil en mijn jongste dochter.met frietjes erbij en wat lekkers voor Jesse en mij.
Nou hij wilde er wel een proeven...hij pulkte die mossel uit zijn schelp(heel interessant vond hij dat) en stak die in zijn mond,driftig kaauwend vertelde hij dat hij hem toch niet zo lekker vond.Ik had dat ding allang uitgespuugd! Elk jaar opnieuw probeert hij opnieuw of hij m nu wel lekker vindt.Zo knap! Wij hebben hem verteld dat telkens als hij ouder wordt zijn smaak ook kan veranderen en hij opeens iets wel lekker vindt.Is bij oma nooit gelukt,want ik lust ze nog steeds niet,hij ook niet trouwens.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.402 seconden.
Lang Yarns