en, allemaal content met de kerstkadoos? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij doen niet aan kadoos met kerst maar van de familie die kwam eten wel een mand gehad met allerlei streek produkten zal blij zijn als het volgende week is gaat alles weer lekker z'n normale gangetje.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och dit jaar vond ik het best gezellig. Alleen erger ik me altijd aan mezelf dat ik zo'n stresskip ben met zulke dagen. Is het eten op tijd klaar, heb ik alles wel in huis gehaald en heb ik wel genoeg enz.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ineens valt het muntje en komt de wijsheid: in dit huis is nog nooit iemand verhongerd, niet op Kerst en niet op andere dagen.
Bij mij gebeurde dat toen ik op 22 december geveld werd door een virus in het evenwichtsorgaan. Ik lag duizelig en doodmoe te bed, zoon, dochter en schoondochter plunderden de proviekast en vriesladen en alles liep op rolletjes. Ik begon na een week al wat op te zitten en vond na twee weken, terug in het gareel, wel alle planken en vriesladen leeg. Daarna heb ik me nooit meer druk gemaakt over wat zullen we eten en heb ik wel genoeg in huis? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb precies hetzelfde, ook het ergeren!!! Dit jaar had ik geluk, niemand kwam, we gingen naar een zoon, de andere zoon is met zijn hele familie in Erfurt schaatsen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij doen nooit zoveel lekker rustig aan en koken wat we in huis hebben dus geen gestress vooraf en tijdens die dagen.
En de kids eten dan ook nog eens alles. Kids zijn lekker verwend maar wij hadden maar wat kleins aangepast naar de beurs wat steeds minder wordt. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier lust de jongste (21) bijna niets, dus die zat er voor pietsnot bij te kijken. Ik had gezegd dat hij wel patat mocht bakken maar daar had hij geen zin in. Ik vind dat altijd wel vervelend en daarom heb ik 2e Kerstdag maar rollade gedaan, want daar is hij dan wel weer dol op.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
o.wat lijkt mij dat erg ,een kind,groot of klein,die bijna niets lekker vindt.gelukkig lustten ze bij ons (ook onze kleinzoon) zo goed als alles..
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn nichtje is ook zo, zit soms kokhalzend aan tafel - heel fijn. Ze wilde al jaren nooit koek, die we zelf bakken, tot afgelopen jaar toen
wilde ze eens proeven en at uiteindelijk 3 plakken op. Daar word ik dan een beetje moe van, het was dat ze het de huisband vroeg
want ik had na plak 2 gezegd dat ze de pot op kon. Je kunt altijd bepaalde dingen iets minder lekker vinden, maar van aanstellerij
hou ik niet.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onze kleinzoon is heel stoer.Wilt altijd alles proeven....Jaren geleden had ik eens mosselen gekookt(grrr die lust ik echt niet) voor Wil en mijn jongste dochter.met frietjes erbij en wat lekkers voor Jesse en mij. Nou hij wilde er wel een proeven...hij pulkte die mossel uit zijn schelp(heel interessant vond hij dat) en stak die in zijn mond,driftig kaauwend vertelde hij dat hij hem toch niet zo lekker vond.Ik had dat ding allang uitgespuugd! Elk jaar opnieuw probeert hij opnieuw of hij m nu wel lekker vindt.Zo knap! Wij hebben hem verteld dat telkens als hij ouder wordt zijn smaak ook kan veranderen en hij opeens iets wel lekker vindt.Is bij oma nooit gelukt,want ik lust ze nog steeds niet,hij ook niet trouwens.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |