Even mijn ei kwijt |
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Autheur | |
hbootsman
Duizendpoot
Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 19:16 |
Bedankt voor je lieve woorden, Helaas mijn ouders heb ik geen contact meer mee en door wat ik heb heb ik erg veel moeite met vrienden maken, de vrienden die ik heb wonen allemaal ver weg dus niet handig voor therapie. op dit moment kan ik alleen nog maar janken. |
|
![]() |
|
NicoleTeg
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 19:30 |
|
Echt heel erg verdrietig voor je hoor....Kan me heel erg goed voorstellen dat je moeilijk vriendschappen legt,en de club die je hebt wordt met de jaren steeds minder.. Ik hoop echt dat je snel weer een lichtpuntje ziet! Want echt,die zijn er!!!! Vorig jaar ben ik mijn dochtertje verloren,het einde van de wereld..Ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen lachen en de zon echt nooit meer op zou komen. Natuurlijk heb ik hier nog dagelijks verdriet van,maar ik kan zeggen dat ik,ondanks de bak ellende die daarna nog kwam, ik toch merk dat ik soms lach..En dan ook echt lach! En dat toch iedere morgen de zon weer op is gekomen,en er ALTIJD iets is om voor te leven,om voor door te gaan!
|
|
![]() |
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 19:30 |
|
hbootsman, je hoeft je hier niet te komen verontschuldigen hoor, het is heel normaal dat je voelt wat je nu voelt. Het is, momenteel wel heel mistig, de kijk op de toekomst. Als ik in jouw geval zou zijn, dan zou ik proberen gewoon je eigen leventje te leiden en geen rekening meer te houden met hem. Dus hem ook niet naar zijn plannen vragen en zeker geen hulp aan hem vragen. Tenslotte moet je het binnen kort toch ook helemaal zelf doen. Heb je geen vrienden in de buurt die je eventueel kunnen helpen met verhuizen, laminaat leggen enz? Zo ja, dan zou ik hun vragen om je te komen helpen in plaats van altijd weer op je ex vriend terug te vallen. De beslissing is genomen dat jullie uit elkaar gaan, het wordt dan ook tijd dat je jouw eigen leven gaat lijden, wat dus wil zeggen dat je helemaal geen rekening meer moet houden met hem. Wat de auto betreft, heb je een bewijs dat jij die betaald hebt? Zo ja, dan kan je hem verbieden er nog mee te rijden. Want tenslotte is dat jouw eigendom. Heel veel sterkte en hopelijk kan je heel snel in je eigen nieuwe woonst. |
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
hbootsman
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 19:37 |
Als ik eerlijk ben ik heb 2 goede vrienden in het "echte" leven en veel internet vrienden, die vrienden in het echte leven willen mij ook wel helpen geen probleem maar ik word er op dit moment misselijk van bij het idee dat ik dus al te veel ben om zoiets voor te doen. En nee het gaat mij er niet om dat ik de auto ofzo wil hebben (heb niet eens een rijbewijs) maar hij zit opeens moeilijk te doen om geld aan mij te geven als ik iets wil doen (zoals gisteren ben ik naar vrienden geweest) zegt hij dat ik dat wel terug moet betalen zodra mijn uitkering binnen is. Ik had gewoon nooit verwacht dat hij zo met mij om zou gaan. Het klopt dat ik veel aan hem heb gehangen en misschien ook wel tegen gehouden maar ik zelf vind niet dat ik dit verdien ![]() |
|
![]() |
|
hbootsman
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 19:41 |
Weetje, een kind verliezen lijkt mij nog veel verschrikkelijker dan een realtie die stuk loopt ik ben blij dat je al weer iets beter in het leven staat. En ja de zon blijft opkomen en de dagen/maanden/jaren lopen gewoon door en mijn verstand zegt ook wel dat het allemaal gewoon door gaat maar ik heb het erg moeilijk om dat gedeelte van mijn leven af te sluiten en iets nieuws te beginnen, helemaal hoe het nu gaat.Is het zo gek dat ik had verwacht dat hij iets van verdriet zou toonen? Of dat ik hem soms even een arm om hem heen wil slaan gewoon om te laten merken dat het wel goed komt? Ben blijkbaar een blok aan zijn been ofzo... |
|
![]() |
|
stippel
Duizendpoot
Lid sinds: 24 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 147 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 19:43 |
|
goh wat een verhaal lees het allemaal nu pas. zelf niet helemaal helder en dan de situatie die het nog moeilijker maak om te kunnen herstellen. ik wil je heel veel strerkte wensen in deze moeilijke tijd en dat je veel mag snel een andere plek mag vinden waar je helemaal tot rust kunt komen. |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 19:48 |
|
wat een kleuter is die vent toch dat die nog zo durft te
reageren wat een egoisme als ik dit allemaal lees krijg ik de hieperdepiep van en in belgie wil dat zeggen een woede aan val moest die nu bij ij zijn ik zou hem iets aan doen wat hij heel zijn leven zou beklagen bbrrrrrr wat een rotventen dat na al die tijd deed die ook al zo tijdens jullie relatie of is dat door zijn kameraden als wij je kunnen helpen met een luisterend oor dan horen we het wel groetjes christine |
|
![]() |
|
NicoleTeg
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 20:04 |
|
Is het zo gek dat ik had verwacht dat hij iets van verdriet zou toonen? Of dat ik hem soms even een arm om hem heen wil slaan gewoon om te laten merken dat het wel goed komt? Ben blijkbaar een blok aan zijn been ofzo... Nee!Het is helemaal niet gek dat je dat had verwacht!!!! Als je heel veel om iemand hebt gegeven zou je op zijn minst verwachten dat iemand er verdriet van heeft dat de relatie over is,zelfs als je er beide uitbent dat het beter is om er een punt achter te zetten!!!!!!! Sterkte vrouw!!!! Ook voor jou gaat de zon weer schijnen,echt! Ik weet dat dat nu echt een opmerking is waar je helemaal niets aan hebt...Maar ik wens je echt heel veel sterkte! Je hebt ook altijd je diertjes nog! Dieren zijn eerlijk! En vooral trouw!!!!!(ook weer geen oplossing voor je probleem,maar als je de behoefte hebt aan een knuffel kun je je beter op je diertjes storten dan energie in je ex te steken!) |
|
![]() |
|
hbootsman
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 20:06 |
Hij had nooit vrienden tot dat hij dus ging werken ongeveer 8 maanden geleden nu en opeens sinds 2 weken gaan ze dus steeds uit, ik ben niet zo'n uitgaander ![]() Maar ja dit kwam in de realtie ook geregeld voor aangezien hij erg moeilijk met zijn emoties om kan gaan en het soms dan tot een ontplofing kwam. Ik heb ook meer het gevoel dat hij mij weg duwd omdat hij geen idee heeft hoe hij er mee aan moet. Ben nu maar muziek aan het luisteren en internet een beetje aan het afstruinen, haken heb ik in elk geval ook geen plezier meer in... |
|
![]() |
|
hbootsman
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 20:08 |
Klopt, ik heb een hele lieve siamees en weet je wat het rare is die moet opeens niets meer van hem hebben en ligt de hele tijd zowat boven op mijn hoofd! Dus dat is wel weer fijn... Dieren zijn altijd lief en ben ook blij dat die bij mij mee gaan (ook nog zo leuk, ik had eerst zoiets van waarom gaan ze met mij mee, mijn ex zijn reactie daarop was dat hij dan geen rede meer had op zich druk te maken om thuis....) |
|
![]() |
|
NicoleTeg
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 20:17 |
|
Hihi,dieren hebben meer mensenkennis dan mensen vaak ooit zullen hebben! En dieren zijn heeeel erg goed in het aanvoelen van stemmingen! Lekker knuffelen! Je diertjes verdienen het,en jij nog veel meer! |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 20:47 |
|
kennen jullie de woorden
het dierenrijk en het mensendom dit zegt toch genoeg he dat mensen soms dom kunnen zijn en de dieren heel veel rijkdom in het lichaampje hebben dat zijn de wijze woorden van mijn grootmoeder zaliger |
|
![]() |
|
NicoleTeg
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 21:03 |
|
En gelijk heeft ze!!!! Is een mooie trouwens! Dierenrijk en mensendom...
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 November 2011 om 21:26 |
|
ik denk bootsman dat jij daar zo snel mogelijk weg moet , hoe minder je hem ziet hoe beter je uzelf gaat voelen . Want elke keer dat hij u ziet zal hij u weer eens vertellen hoe dit allemaal u schuld is ( wat natuurlijk helemaal niet waar is ) en daardoor zal jij u slechter in uw vel gaan voelen En weet je , ik denk zelfs dat hij dit opzettelijk doet . bah hoe kun je nu zo zijn , je bent hem beter kwijt dan rijk .
gaat het al wat beter met je ? |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
hbootsman
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 November 2011 om 08:15 |
Gaat al wel iets beter, gisteren nog wel een goed gesprek gehad en hij geeft aan dat hij niet goed weet hoe hij met de situatie aan moet gaan. En dat snap ik ook wel want ik weet het zelf ook niet. Ik kan het vinden van een huis niet versnellen dit heeft tijd nodig. Hij gaat vanavond bij vrienden pokkeren en we hebben afgesproken dat als hij daar blijft slapen hij even een sms stuurt. En jullie doen al genoeg hoor, gewoon dat even iemand hier een berichtje plaatst met een hug smilie erin doet al wat goed dat er gelukkig mensen zijn die het wel willen horen. We hebben afgesproken dat wij elkaar zoveel mogelijk met rust laten ook hier in huis, dat wil niet zeggen dat we niet met elkaar praten maar meer als hij boven achter de pc zit dat ik niet kom vragen hoe het met hem gaat. Ik heb hem gevraagd waarom hij niet eerder dit met collega's ging doen, blijkt nu dat ze hem al vaker gevraagd hebben maar dat hij het zielig/lastig om met mij over te praten vond omdat ik dan alleen thuis zou zitten, maar ik heb zoiets "is dit dan niet jou probleem geweest" ik wil juist dat hij zijn eigen dingen gaat doen, want ik moet eerlijk zeggen op dit moment met therapie enz ik heb gewoon niet veel zin om savonds nog een keer iets te gaan doen ik vind het wel best op de bank met mijn laptopje, katjes erbij en een beetje haken/handwerken, is dat dan zo raar? Dat wil niet zeggen dat hij zijn eigen dingen niet kan doen?! Ik blijf toch nog steeds de stille hoop houden dat het nog weer goed komt.... stome he? |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2011 om 08:36 |
|
Nee hoor meisje, heel begrijpelijk. Al zou ik er toch voor proberen te zorgen dat die gedachten niet de overhand gaan krijgen. Uiteindelijk zul je op den duur in gaan zien dat dit toch niet de oplossing is om samen te blijven. Dit blijft schuren. Ook al doet het nu nog zo'n pijn, straks als alles op zijn plaats valt, kom je er vast beter en sterker uit.
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2011 om 08:49 |
|
dit klinkt misschien heel stom maar laat hem zoveel mogelijk zijn gang gaan dal krijgt hij misschien het gevoel dat ie vrijheid heeft. en door dat gevoel krijgt jji misschien ook wwer een beetje vrijheid terug richt je nu vooral op je therapie en vooral op je lieve katjes en probeer zo snel mogelijk een eigen huisje te betrekken. dit zal jou en vooral hem de rust geven voor een eventuele doorstart als goede vrienden denk helaas niet meer als man en vrouw (beter voor jou) heel veel sterkte en kliefs Anne-Marie ps gewoon je hart blijven luchten hier
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
hbootsman
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2011 om 10:42 |
|
Nou gisteren gigantische ruzie gehad.
Wij was uit met vrienden en uit gewoonte had ik hem een sms gestuurd met de tekst of hij het leuk heeft en of hij weet of hij daar blijft slapen. Geen reactie op de sms, komt thuis super boos op mij dat ik hem in de gaten hou en dat dit de 1 van de redenen is waarom hij wil dat ik zo snel mogelijk weg ben. En dat hij niet meer wil helpen met verhuizen en klussen in mijn nieuwe huisje ik was alleen maar een overlast. Ook direct even bij vermeld dat als ik niet zorg voor de boodschappen of het avond eten dat ik dan geen geld meer krijg om voor mijzelf voor eten te zorgen (want ik heb mijn uitkering nog niet) Ik heb hem nu toch echt voor alles in deze wereld uitgescholen ik was zo verschrikkelijk boos over hoe kinderachtig hij zich gedraagd. We zijn 9 jaar bij elkaar geweest en nu gedraagd hij zich opeens als een schoft? Ik ben er kapot van ik heb de hele nacht liggen huilen (op de bank) ik voel mij zo in de steek gelaten. Klap op de vuurpijl krijg je dan vanochtend ook nog te horen dat hij al veel eerder bij mij weg had moeten gaan en dat ik alles alleen maar verdraaie. Ik doe zo'n mijn best om dit op een normale manier af te sluiten maar blijkbaar is hij alleen maar op ruzie uit, hoe kom ik in gods naam nog 2 of 3 maanden door voor ik een huis heb? Had hij maar eerder gedaan zoals hij nu doet, ik heb nu het gevoel dat ik 9 jaar heb verspeeld aan iemand die blijkbaar een opstap nodig had, iemand die alles wel voor hem deed en nu hij zelf een baan/vrienden heeft kan ik opzouten ![]() |
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2011 om 10:50 |
|
het is heel moeilijk voor jou maar laat hem in zijn sop gaar koken probeer die 2a 3 maanden nog zo goed mogelijk door tekomen laat je niet intimideren door hem als jij geen boodschappen kan doen omdat hij geen geld geeft kun je ook niet koken, je moet het even een positieve wendig geven voor je zelf klinkt heel makelijk is het niet maar zo alleen kun jij nog overleven. net wat ik al eerder zij bel en sms hem gewoon niet meer is heel erg triest na 9 jaar maar hij komt er nog wel achter wat hij weg gooit. als het te laat is jij bent veel meer waard als hem sterkte groeten Anne-Marie
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 November 2011 om 11:25 |
|
En als je kunt bewijzen dat de auto door jou betaald is, zet die dan op Marktplaats. Maar laat mensen geen proefrit er in maken. Of laat je door een vriend naar de garage rijden om hem daar te verkopen. Dan heb je wat geld in je zak.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |