even temperaturen |
Reageer
|
Pagina <123> |
| Autheur | |
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 18:46 |
|
inmiddels regent het onweert het hier al weer een poosje. het is flink afgekoeld.
ik weet niet hoe warm het nu buiten is. zonde voor alle avondvierdaagse-wandelaars.... |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 18:52 |
|
tis nu 27,8 buiten en er dreigt onweer, al flinke klappen en flitsen, maar nog geen regen.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 18:58 |
|
hier nog lekker warm en nog stralende zon. Laat het onweer maar daar ;)
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 19:01 |
|
hier ook nog steeds zon helaas nog geen onweer en regen mag van mij best even lekker afkoelen en dan morgen weer gewoon zon
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 19:03 |
|
Hier was het vanmiddag in de zon 37 en aan de noordkant waar echt geen zon komt 27 de graden.
En hier is het echte zuiden, ik weet niet wat bedoeld wordt met zuiden tegen de limburgse grens aan. Dit is zuid zuid-limburg. Onweer is hier nog niet te bespeuren. groetjes, Lida.
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 19:23 |
|
Hier is het momenteel dreigend. Dat is hier vaak zo.
Er wordt 'van alles' belooft door het KNMI maar hier komt het niet. Mag van mij wel een paar graden lager.
Nu doe je helemaal niets en zit je als een lamgslagen vogeltje in de schaduw.
Morgen 'mogen' we een nieuwe schutting gaan plaatsen.
Afgelopen weekend 30 meter coniferen met de buren eruit gehaald......wel fijn..... geen regen
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 20:42 |
|
Hier was het vandaag ook heel warm ( Twente) tegen 18.00 uur een flinke regen en onweersbui gehad en nu druppelt het een beetje door. De binnentemperatuur is nu 23 graden.
Heb trouwens vanmiddag lekker koel bij Ikea geshopt, mijn portomonee is bijna leeg maar badkamer,toilet en gang kunnen weer worden ingericht.
|
|
|
|
![]() |
|
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 20:59 |
|
Heb net Amy naar bed gebracht. Ik hoop dat de arme schat wat kan slapen... het is 29 graden op haar kamer... en dan wil ze nog per se in de slaapzak... en ingestopt worden... Gelukkig heeft ze nog wel een ventilator en ik heb de ramen lekker open gezet.
Hier in de kamer is het 25,3... Op onze slaapkamer zal het wel niet veel beter zijn, want de zon schijnt daar nog steeds op... Gelukkig krijgen we in augustus spouwmuurisolatie... dit helpt in de winter de kou buiten houden en in de zomer de warmte... Oh ja en hier is in Hallum, in Noord-West Friesland.
|
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 21:17 |
|
Snel alle ramen gesloten en alles opgeruimd buiten, want het begint hier ineens aan een stuk te rommelen... net nog een strak blauwe lucht en nu onweer... Het regent alleen nog niet... Ik hou absoluut niet van onweer... en vooral niet van die zonder de regen, want dan blijft het hangen... En Mark moet ook nog eens tot 10 uur werken... Nog maar efkes doorbijten dus...
Amy ligt gelukkig heerlijk te slapen en heeft niet eens gemerkt dat ik haar ramen kwam dicht doen... Hopelijk blijft ze slapen...
|
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2012 om 21:18 |
|
Het heeft hier in de Kop van Overijssel even goed gedonderd. Toch een keer gekregen wat het KNMI belooft heeft :).
Het is niet echt afgekoeld, wel alle deuren en ramen open gezet maar er blijft zo'n 'vettige' warmte hangen van 23 graden. Vanmiddag voelde dat lekker koel......
|
|
![]() |
|
Tams
Duizendpoot
Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 10:27 |
|
Het is hier nu in de schaduw al 28 graden. Heerlijk vind ik dit weer. Mag het van mij het hele jaar wel zijn. ;) Helaas moet ik wel nog een verslag voor school af maken, maar ik ben gister extra lang opgebleven om het grootste gedeelte te voltooien, nog een klein beetje nu en dan lekker buiten gaan liggen genieten van de zon! Met een haakwerkje er bij waarschijnlijk, hihi.
|
|
|
Liefs,
Tamara |
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 10:47 |
|
Den Haag, blauwe lucht klein briesje van uit zee temperatuur weet ik niet nog niet warm genoeg naar mijn zin, ga pas leven bij 25 graden
|
|
|
|
![]() |
|
Vifke
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 10:53 |
|
Genk (in Belgisch Limburg) : binnen is het momenteel 22,6C buiten is het momenteel al 25,6C
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 11:15 |
|
Hier al erg warm, druk aan het werk in de tuin.....binnen ongeveer 23 graden. Buiten???
Gevoelstemperatuur voor de mannen wel 40 graden. Bijna heldere hemel.
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 11:57 |
|
Hier in Bazel ook goed vanavond lekker de Mylene avond buiten geven hopelijk blijft het over
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 14:01 |
|
|
|
|
![]() |
|
nathalie1985
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 15:07 |
|
Oeff hoe houden jullie het zo 'koel' binnen? Wij hebben het hier 26.5 graden pfffffffff!
|
|
![]() |
|
Tams
Duizendpoot
Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 15:28 |
|
Buiten nu 28 in de schaduw en binnen 26.. al voelt het wel een stuk koeler binnen!
|
|
|
Liefs,
Tamara |
|
![]() |
|
Vifke
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 16:24 |
Ik probeer dit zo: 's morgens voor de zon opkomt (ik ben bijna altijd wakker van 6 uur)alle ramen en deuren open zodat de temperatuur binnen zo laag mogelijk is. Eenmaal de zon opkomt rolgordijnen dicht aan kant waar zon in huis schijnt. Wordt het te warm buiten: de warmte proberen buiten te houden, dus eenmaal het warmer wordt dan binnen enkele deuren en ramen dicht doen om zo die stikhete lucht buiten te houden. 's avonds laat zo lang mogelijk alle ramen open om af te koelen. |
|
![]() |
|
geerke
Hobbywonder
Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2012 om 17:13 |
|
Hallo allemaal
Hier bij ons moet 34gr worden nu al 27 gr maar het is nog erg vroeg . Maar verder best te doen ,heerlijk de airco aan . Het is hier de verwarming gaat uit en vaak de airco gaat aan . Maar we kunnen wel regen gebruiken het is zo droog hier allen een hartelijke groet Van Geerke |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |