Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even temperaturen

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 18:02
in dordrecht is het niet tedoen met de hitte om mijn post telopen in een kleine 10 minuten al een 500ml sportdrank naar binnen gewerkt en nog steeds het gevoel of ik in de sahara loop denken mensen ook met mijn legionairs petsje op hoor maar is anders niet te doen in de volle zon nergens schaduw
Anne-Marie
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 18:10
Dat zal dan ook een overgang zijn als je naar buiten gaat met de airco aan en dan de hitte in,Geerke.
De zomers zullen bij jullie wel warm zijn en de winters extreem koud he.Wink
 
 
Groetjes van Jolly



Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 18:20
Het is hier de hele dag zo tussen 25 en 30 graden geweest. Wel errug warm en vooral als je dan nog regelmatig opvliegers hebt, dan is het echt niet leuk meerErmm
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 19:28
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Het is hier de hele dag zo tussen 25 en 30 graden geweest. Wel errug warm en vooral als je dan nog regelmatig opvliegers hebt, dan is het echt niet leuk meerErmm
 
én ook nog een nieuwe afrastering plaatsen.....ben nu écht moe........maar voldaan  Big smile.
Straks een heerlijk glas wijn in de tuin en dan plat.
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 13 Mei 2011
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 796
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 19:34
Hallo Jolly

Ja dat is dan zeker even een overgang .
Maar het is echt genieten nu van de zon ,de laatste winter was niet al teveel sneeuw ,maar wel heerlijk hoor ! af en toe een sneeuwstorm ,dan kan het echt spoken hier

Groet   Geerke
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2012 om 23:10
ik huur een appartement net onder het dak, en aangezien warmte stijgt, is het hier nu (23u07) een lekkere 29.5 graden, maar ik probeer niet te klagen Cool
het koelt hier moeilijk af, maar er waait wel een windje langs de dakramen, dus we kunnen nog ademen Big smile
ik heb het liever zo hoor, lang genoeg kou gehad !
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 07:55
Originally posted by geerke geerke wrote:

Hallo Jolly

Ja dat is dan zeker even een overgang .
Maar het is echt genieten nu van de zon ,de laatste winter was niet al teveel sneeuw ,maar wel heerlijk hoor ! af en toe een sneeuwstorm ,dan kan het echt spoken hier

Groet   Geerke
 
ik denk dat ik een gen mis Big smile.......heb helemaal niets met de winter!!!
Wel als het goed vriest en de zon schijnt, verder is het een noodzakelijk kwaad.
Geerke ik vind het bewonderenswaardig dat je in Canada woont en kan genieten van sneeuw, hahahhaha
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 13:15
Het is vandaag niet zo warm als gisteren en het waait stevig. Wij wonen tussen twee meren en de achtertuin ligt op het noord-oosten, als het heel warm is ben ik daar wel blij om, want er is altijd wel een briesje. Daar staat tegenover dat we niet zo snel buiten kunnen zitten. Binnenkort verhuizen we naar een huis met een tuin op het zuiden en ook tussen andere woningen, ik ben benieuwd of ik daar met dit weer nog wel buiten kan zitten.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 16:22
Originally posted by geerke geerke wrote:

Hallo Jolly

Ja dat is dan zeker even een overgang .
Maar het is echt genieten nu van de zon ,de laatste winter was niet al teveel sneeuw ,maar wel heerlijk hoor ! af en toe een sneeuwstorm ,dan kan het echt spoken hier

Groet   Geerke
 
Woon je al lang in Canada ?
Ik ben er nooit geweest, maar het lijkt me er zo mooi wonen Smile
Groetjes van Jolly



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 16:27
Mijn man en ik willen graag naar Canada......
hbben we een vakantieadres ?????  Grapje.
Lijkt me erg mooi om daar te wonen, maar ja die winter......
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 13 Mei 2011
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 796
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 16:28
Al 28 jaar ,en wij vinden het hier heerlijk.
Maar we komen bijna ieder jaar de laatste jaren naar Nederland ,waar het ook gezellig is

Groet   Geerke
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2012 om 17:39
in dordrecht was het vandaag goed te doen tot ik het slimme iedee kreeg dat het dakraam open moest op de slaap zolder met 3 jongen katten niet zo handig zonder wegloop beveiliging dus in ongeveer 40 graden weer even mijn stuk kippen gaas op het raamkozijn gespijkert onder het schuine dak dan weten jullie het wel krammetjes vallen als bakstenen steeds naar beneden maar na een half uurtje ploeteren zit het weer en staat het raampje open met een heerlijk briesje de slaapkamer in dat wordt eindelijk weer eens goed slapen met die hitte
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns