Fenna breigaren nieuw bij de Wibra (?) |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer,ben niet lui maar wel hebberig! ga er maar vanuit dat ze voorlopig genoeg hebben.(alsof ik zelf met mijn voorraad niet nog jaren vooruit kan!) Maar zie telkens weer wat mooiers of leukers. Ben vast niet de enige!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha heel herkenbaar, maar wol in me nek kriebelt verschrikkelijk en zulke leuke kleuren zijn er bijna niet in acryl en die ik gezien heb waren 10 euro voor 200 gram tja!
Katwijk en leiden hadden niet krijgen morgen nieuwe aanvoer dus misschien dan |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb net gebeld naar wibra nijmegen centrum.daar is het nog niet geleverd,misschien woensdag,Ik was niet de eerste die gebeld had.Dussssssssss,des te groter de kans dat er vrijdag nog is.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi ik hebhet net gehaald enhet is mooi garen .ik bener blij mee
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig leuk garen. Afgelopen woensdag afgeleverd bij Wibra Goes en binnen 1,5 dag weer uitverkocht want donderdagmiddag was ik er en was alles al weer op
|
|
Reghaakmaaraan
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
aaarrrrgggg ik kan zaterdag pas richting de Wibra. Ontzettend mooie kleuren! Na ja hopelijk zullen ze iedere keer aanvullen en anders pech .
Fijne dag vandaag dames!
Groetjes Regina
|
|
brietje
Newbie Lid sinds: 12 September 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is hele mooie wol,het is alleen heel gauw uitverkocht je kan het niet online bestellen
|
|
brietje
Newbie Lid sinds: 12 September 2013 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
staat niet op de website maar wibra verkoopt het wel is alleen gauw uitverkocht
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Mag vrijdag eind vd middag bellen en als ..... het binnen is wilt ze? het voor mij wegleggen zodat ik evt zaterdagochtend kan ophalen.Hopenlijk....... duimen!!!!
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons was het ook binnen 1 dag al uitverkocht. Mogelijk volgende week nieuwe levering.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onze Wibra in de stad had 50 tinten grijs en iets van lila, grijs, wit.
Die in de vogelbuurt had geen Fenna, ze kenden het wel, maar ze hadden heel mooie licht hemelsblauwe met een wit accentje, net niet gemêleerd, maar ook niet effen. Hádden, ik heb alle 8 gekocht. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
woensdag gebeld en ja nog 9 bollen van paars blauw enz. de rest was in 1 dag verkocht.
wordt een gestokhaakte stola |
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het ook echt voor de naalddikte die wordt aangegeven? Ik had net geluk, de voorraad was net aangevuld. Heb 1 bol meegenomen om te proberen. Als het me vanavond bevalt haal ik mss morgen nog wat meer. Als er nog is.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
haaknld 4 is goed te doen, 5 wordt erg open en 4.5 heb ik niet
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Mis!!!!! andere dame aan de telefoon gehad,ze krijgen vrijdags helemaal geen nieuwe voorraad!!?? Maandag pas.als het er bij zit ,ligt het dinsdag in de winkel.
hoezo..van het kastje naar de... wachten maar weer,
|
|
elizabethh
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmorgen heb ik ook een paar bollen gescoord...
Er lagen 4 verschillende soorten bollen, maar de voorraad was niet groot meer. Tegelijk met mij nam een andere dame een mandje vol mee. Er is een ware run op deze bollen aan de gang! Ik heb even een proefstukje gebreid met naalden nr. 4 en vond het wel prettig werken, beetje glad is het garen wel.. En ik heb ook een stukje gehaakt, ging ook lekker! Maar uithalen is een ramp, alles klit aan elkaar vast...
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
idd was met teststukjes bezig, uithalen is een drama!
dus hier wat goede raad, neem een patroontje dat je moeiteloos kunt haken/breien |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Loop ik heel onschuldig de wibra in en bingo volle vakken fenna.
Ik heb 5bollen zwart/grijs en 5 bollen bruin /paars gekocht. |
|
Groetjes jenny
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Geluksvogel! |
|
lavendel
Newbie Lid sinds: 04 September 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 39 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er ondertussen een sjaal mee aan het breien. Voelt superzacht aan, heel aangenaam ook om mee te breien én leuk met de kleurtjes !! Een aanrader.
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |