Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEven ventileren

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Even ventileren
    Posted: 11 September 2007 om 20:02
Ik ben op zoek naar een tweedehands Gameboy voor mijn kleine vent als cadeautje voor als hij zijn zwemdiploma B heeft gehaald (is weer een rage op school). Dus drastisch op zoek via Marktplaats. Had ik bij een dame nagevraagd wat ze wilde hebben, maar dat vond ik teveel. Dus een vriendelijk bedankje gestuurd, haar veel succes gewenst met de verkoop, maar dat ik toch even verder ging zoeken. Krijg ik me toch een mail terug zeg. Niet te geloven! Kwam er in het kort op neer dat ik nergens een Gameboy zou vinden met zooooooveel spelletjes voor dat bedrag (en dan in niet zo vriendelijke bewoordingen). Waar is het fatsoen van sommige mensen????
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:08
..................ja jammer dat er ook mensen zijn die dit niet fatsoenlijk kunnen afhandelen    en dan schrik je wel even..................sterkte..........
groetjes geesje
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:13
Kreeg tot overmaat van ramp net nog een mailtje, bijzonder hoor.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:17

Hoi Miep,

trek je er maar niets van aan hoor meid; je hebt immers mensen en fietsbellen. De persoon die je onheus behandelt (hebben mijn dochters gelukkig nog nooit meegemaakt en zij kopen en verkopen heel vaak via Marktplaats) is gewoon een fietsbel!!

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:22
...................nou degene zal wel met een groooooooooooot probleem zitten........zielig hoor............Miep niets van aan trekken ........als er weer een mail binnenkomt niet lezen.................trouwens ik dacht te weten dat je zoiets bij de beheerder kunt melden....................
groetjes geesje
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:25
melden dus!  zoiets kan en hoeft niet, toch?
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:27

Zo een mailtje zou mij ook gelijk afschrikken. Ze wil hem wel erg graag verkopen...

Wij hebben ook zo gezocht naar een gameboy (een ds dan) een tijdje terug en als je af en toe ziet wat mensen vragen.

Gewoon doorzoeken er zitten echt wel redelijk betaalbare bij.

odette
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:41
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:57
Ik probeer het wel van me af te zetten, maar vind het zo vreselijk onfatsoenlijk (inderdaad fietsbellen ).
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 21:57
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

http://www.kapaza.be/results/?q=game+boy&id=19&SubRu briekenID=855&prov=&country=&GevraagdAangeboden= &pricemin=&pricemax=

ik weet niet of deze link het doet?

De link werkt goed. Moet maar eens even neuzen. Heel erg bedankt.

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 23:35

Miep je er niet aan storen hoor.Gewoon een gefrustreerde taart.Zo noem ik dat soort mensen.

Maar het is zeker niet leuk om zo'n vervelende mail te krijgen.Gewoon direct verwijderen en niet meer lezen.Is je energie niet waard.

Groetjes Catharina

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 September 2007 om 23:37
Ik zit een beetje in die handel, en ik kan je wel vertellen dat je voor een tweedehands Gameboy SP, ZONDER spelletjes, niet zult slagen beneden de 45 euro.
Nou, vooruit, ik heb er nog wel eentje over ( een kobaltblauwe) die je voor 40 euro kunt overnemen, maar opsturen is een duur geintje, want je stopt het ding niet in een bubbeltjesenvelop.

Zijn ze spic en span zonder beschadigingen met spelletjes erbij, dan zit je zo aan de honderd.

Het beste wat ik je kan aanraden is naar de lokale gameboer, daar heb je een tweedehands voor rond de 55 euro, MET garantie en lader. Een Gameboy Color of zelfs een gewone Advance is goedkoper, maar raad ik je sterk af. Die loopt namelijk op batterijen, en de SP is niet alleen oplaadbaar, maar heeft ook een ingebouwd lampje.

Een DX is te nieuw, te duur en niet zo heel geschikt voor een klein kind, want de (dure) spelletjes stana op een ieniemienie mempory-kaartje.

En als je een spelletje zoekt (ook tweedehands !!) POKEMON en ZELDA zijn eigenlijk altijd goed en nooit zonde van je geld, vrijwel alles met Disney er op is PRUT.

Enne......als ie gameboty van die dame kwam met méér dan 3 GOEDE spelletjes, geen flut-games, en een lader, voor minder dan 100 euro, dan is dat inderdaad een GOEIE DEAL.

't Is duur speelgoed, maar omgerekend per speeluur kun je bijnaniet goedkoper kopen .Zelfs bellenblaas is relatief duurder.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 08:33

Als er goede spellen bij zitten, kun je er toch nog eens over nadenken. De aanschaf van zo'n gameboy is eenmalig. maar als je dan ziet hoeduur de spellen zijn.

Ohhh Zelda, dat is idd een erg mooi spel, maar wel moeilijk, vooral voor de zwemdiploma leeftijd.

Ik heb hier twee fanatieke computergamefreaks en de gameboyadvange sp(pokemonversie), valt erg in de smaak. mede ook door de rede die Marleen al noemde.

Het voordeel is ook dat je spellen van oudere gameboys er gewoon op kunt spelen. het leuke is dat als je spellen hebt van laaaaaaang geleden (die op een zwart wit gameboy draaide) op de sp ook in kleur zijn.

Als je het idee hebt dat hij er erg veel mee zal gaan doen, kun je beter gelijk iets goeds kopen, is mijn ervaring. De jongste heeft een tweedehandse gekregen een color. Maar wil steeds op de sp van zijn broer

Ben benieuwd

Groetjes Syl
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 08:36

Hihje vroeg eigenlijk niet om advies, maar ja.

Wat je wilde was even ventileren. Nou ben het helemaal met je eens. Soms kunnen mensen verschrikkelijk bot uit de hoek komen, op het onfatsoelijke af. Ik zou 'm ook niet meer bij haar kopen, ze kan de boom in. Je kreeg in ieder geval wat terug, veel mensen nemen niet eens meer de moeite om iets terug te sturen. Laat haar lekker in haar sop gaar koken.

Groetjes Syl
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 08:38

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

.Nou, vooruit, ik heb er nog wel eentje over ( een kobaltblauwe) die je voor 40 euro kunt overnemen, maar opsturen is een duur geintje, want je stopt het ding niet in een bubbeltjesenvelop.

Breng me niet in verleiding, Marleen

Groetjes Syl
Back to Top
hanny bennes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 09:54
jammer dat ook jij te maken krijgt met het onfatsoen van de medemens tegenwoordig.

waar is het respect? ik loop nu al maanden op krukken, maar in plaats van dat het naaikransje vlak voor de ingang van een winkel aan de kant gaat, kijken ze je aan of ze een spook zien. als je dan vraagt of je er langs mag dan is er een en al verbazing.

maar er zijn ook goeie mensen hoor, je moet ze alleen steeds meer met een lantaarntje zoeken.

we sit good in our skin.....

creaida
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 11:05

Je hebt gelijk Hanny.Gisteren liep ik bij ons in het centrum.Heb je in een hoekje een terrasje heel gezellig.Wat gebeurd daar? Zijn daar gewoon van die rotjongens met een blikje aan het voetballen en schoppen ze ook richting het terrasje.Zit geen mens meer natuurlijk.Ik had al van de eigenaresse gehoord van dit probleem.Denk maar niet dat er dan een politie is te zien........nee die rijden rond op hun fiets/brommetjes om te zien of ze bekeuringen uit kunnen delen.

Sorrie Miep even wat anders tussen door.

Groetjes Catharina

Back to Top
JessDijk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 11:47

Hahahaha, mamma moet haar frustraties ook even kwijt.

Miep, ik zou in jouw geval sowieso die gameboy niet bij haar kopen en verder zou ik een heel net mailtje terug sturen naar haar om even te laten zien dat er ook nog fatsoenlijke mensen op deze aardbol leven (als je daar tenminste energie aan wilt verspillen). Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt en ik heb dat dus gedaan, voelde me na die tijd heel voldaan hahahaha.

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 19:30

Ik heb er nog wel over gedacht om een mailtje te sturen met het verzoek iets meer respect voor beslissingen van medemensen te hebben, maar ja, ik denk niet dat ik bij deze dame nog iets kan veranderen. Heb er verder dus geen energie meer in gestoken.

Marleen, bedankt voor het aanbod, maar wij hebben inmiddels een gevonden.

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 September 2007 om 19:48
Zo ist. Punt erachter.........
Groetjes Catharina

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 4.250 seconden.
Lang Yarns