Waar verbergen jullie je haak of breinaalden? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 September 2013 om 21:29 |
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuwsgierig hoe en waar iedereen zijn haak of breinaalden bewaart, ik heb een houten kistje waarin ze zitten, maar ondertussen zit het kistje ook vol met van alles en nog wat (stopnaalden, draaddoorvoerders, rammelaars enz. ) haha
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ooit een metalen pennendoosje van winnie the pooh gekregen van mijn tweeling zusje voor onze verjaardag daar zitten alleen haaknaalden in
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor mijn breinaalden gebruik ik een koker van badmintonpluimen :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn rondbreinaalden bewaar ik in zo'n leuk kistje van de action met een bol deksel .
de gewone naalden in een oude houten koker met bloemetjes van mijn Moeder. en de haaknaalden zitten in een ouderwets doosje met schuifdeksel.
|
|
oant Sjen
|
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb een etui gekocht voor me haaknaalden. breipennen die er zijn liggen in de hobby-gereedschap kist die ik gekregen heb.
|
|
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn breinaalden zitten in een vaas, de rondbreinaalden in een etui die voor breinaalden was bedoeld en mijn haalnaalden zitten in een laatje van een ikeabox
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haaknld in de naaibox, zon ouderwetse, die als een harmonica zn ruimte prijsgeeft, mn oma had zon ding ,deze op de kringloop gevonden, zit propvol. De rest zwerft op ieder leeg plekje in huis
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(1)
|
breinaalden in een pvcbuis met doppen en mijn haaknaalden in een leuk koektrommel. en mijn rondbreinaalden in een sigarendoos. zoek nu een leuke trommel voor mijn sokkennaalden.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De tunische haaknaalden in de breikoker van Action, de gewone haaknaalden en de kabelnaalden in pennendozen, rondbreinaalden in een ronde koektrommel samen met een naaldenmeter en de breinaalden staan in een plastic emmer. Voor allerlei gereedschap heb ik zo'n tas van de Voordeelboekwinkel, met diverse elastieken en vakjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bewaar ze op mijn hobbykamer(jawel!!!!,een hele kamer voor mij alleen).De kast heeft twee grote lades onderin,en in een daarvan liggen al mijn breinaalden.Echt wel veel. Heb links en rechts wat volle kokers van oude dames gekregen en kon ze vaak ook op rommelmarkten niet laten liggen.Nu wel hoor.Voor de haaknaalden heb ik een etui gehaakt.
|
|
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
De breinaalden in een houten breinaald doos en in een plastic breinaald doos.
De haaknaalden in een klein etuitje die ik ooit voor 35 cent bij het kruidvat heb gekocht.
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bewaar mijn haaknaalden in een ronde trommel waar Jodekoeken in hebben gezeten en m'n breinaalden liggen in een mand met garen.
|
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bewaar mijn naalden in een houten doosje en de breinaalden heb ik in leuke houten breinaaldendoosjes!
|
|
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik bewaar mijn breinaalden in een grote pvc pijp koker
die ligt op 2 grote spijkers op de dakbalken op zolder mijn haaknaalden zitten in verschillende haaknaaldkokers en overal waar ik ze neerleg (ik kom ze overal tegen) rondbreinaalden (ik wist niet dat daar speciaal ronde houten dozen voor bestonden) in een gehaakte breinaaldtas (ooit gekocht op rommelmarkt) door het hele huis liggen mijn handwerkspullen nia |
|
mick
Groupie Lid sinds: 06 Juni 2011 Status: Offline Points: 65 |
Post Options
Thanks(0)
|
in een la van mijn knutselkast, allemaal door elkaar met breinaalden /haaknaalden en naalden voor in elkaar zetten , dus dat is meestal even zoeken naar de juiste dikte naald
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Xenos heeft ronde spanen dozen, maar ik gebruik gewoon een plastic koelkastdoos of een koektrommel.
|
|
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat ik daar zelf niet op ben gekomen
nia |
|
Anniek88
Groupie Lid sinds: 12 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een mooie 'koffer' wat officieel een naaikoffer is. Bovenin zit een bak met vakken, in het grootste vak zitten mijn Clover Amour haaknaalden. Ik heb er nog veel meer, die zitten in een simpele etui van de Xenos!
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bewaar mijn breinalden in een oude plastick tekeningenkoker (kan dus ook breinaalden koker zijn
Mijn haaknaalden zitten in een oude brillenkoker en mij rond breinaalden kabelnaalden enz. zitten in een oude pennenetui van mijn dochter van school. en mijn stopnaalden e.d. zitten in verschillende kralen kokertjes waarvan de kralen weer in kleine vierkante doosjes zitten i.v.m. het makkelijker pakken dan zo'n smalle ronde koker. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt van vilt een naaldenboekje maken: lapjes vilt van Action aan elkaar naaien, kartonnen voor- en achterkanten maken, twee gaatjes maken met de perforator en het boekje in elkaar zetten. Sorteren op dikte. Kan ook voor spelden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |