Ben zo verdrietig |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||
Mia316
Hobbywonder Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Februari 2015 om 10:04 |
|
Hallo allemaal
Nauw ben ik heel verdrietig is me van de week ingebroken in de computer en die heeft alles leg gemaakt ben alles kwijt mijn foto's mijn haak en breipatronen noem maar op. Hebben hem weggebracht maar ja hellaas te laat konden het niet meer redden . Nu is mijn vraag kunnen jullie mijn weer helpen met patronen ben alles kwijt. Alles is welkom Heel heel erg bedankt Mia
|
||
|
||
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeetje wat erg. Ik ken het probleem helaas ook wel eens meegemaakt
Weet niet wat je zoekt en breispul heb ik niet echt. Maar stuur me een pb wat je zoekt en dan ga ik voor je verzamelen. |
||
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
O meid wat erg. Mijn echtgenoot heeft voor ik meen 40,-- een externe harde schijf gekocht waar we alles op zetten. Zo kan de pc leeggehaald worden, maar ben je nooit je spullen kwijt.
Ik heb ook heel veel stukken en rapporten van de kinderen op de computer staan en die staan er dus ook allemaal op en al mijn patronen. Wat zoek je? Haken, breien, ik heb een aantal gehaakte en gebreide sjaal/omslagdoekpatronen. Wil je die? |
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
heb er al een aantal gestuurd op goed geluk of je er iets mee kan doen
|
||
|
||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
och dat van die foto s is natuurlijk echt balen, kan je moeilijk weer ff overdoen. als je aan internet bankieren doet, heb je de hele zooi geblokkeerd?
|
||
Mia316
Hobbywonder Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
nee gelukkig doe ik dat niet woon in egypte dus in nederland niets meer
|
||
|
||
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat vervelend,
Kun je iets uitgebreider aangeven wat je interesses zijn? Ik heb wel een aantal haakpatronen maar niet van kleding ed. |
||
Mia316
Post Options
Thanks(0)
|
|
hoi nee nee kleding hoef ik niet hooft zakelijk knuffels omdat ik hier knuffels poppen enz maakt voor de kinderen in luxor woon namelijk in egypte |
||
|
||
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Je kunt vast zelf beginnen door o.a. Ravelry leeg te plukken. Ook kun je onder het kopje Links vast dingen bekijken en downloaden.
Je komt zo weer een heel eind hoor |
||
stekelbakske
Groupie Lid sinds: 11 Januari 2015 Locatie: België Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat je op ravelry gekocht hebt blijft daar ook beschikbaar en hoef je niet op te slaan.
Ook als er staat "free download" wordt het opgeslagen, tenminste als je op "store in library" geklikt hebt. Er staan veel gratis haakpatronen op ravelry, op dit ogenblik 58226, en er komen er alle dagen bij! (http://www.ravelry.com/patterns/search#craft=crochet&view=captioned_thumbs&availability=free&sort=best) Maar ik wil je gerust helpen met patronen, als ik weet wat je precies zoekt, ik heb een groot archief.
|
||
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb je wat patroontjes gestuurd, zijn die aangekomen of ben je vergeten even dank je wel, te zeggen |
||
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
||
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik denk dat ze het vergeten is Maaike. Om deze reden stuur ik al niks meer.
|
||
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
||
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Begrijp dat nu heel erg goed! |
||
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
||
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
|
Daarom zei ik ook dat er genoeg online staat en dat kun je zelf weer opzoeken. Maar deze is voor het gemak geboren dat weet ik al van voorgaande jaren
|
||
Mia316
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hallo maaike er zijn geen patronen aangekomen bij mij. |
||
|
||
Mia316
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zo dames er wordt wel fel gereageerd op mij
Ik woon in egypte en ben niet in bezit van internet alleen via flash. dat is niet zo makkelijk om te downloaden en ik vraag om hulp . Hellaas heb ik geen patroontjes van maaike gekregen anders was er wel een persoonlijk bedankje na toe gegaan. In iedergeval dames bedankt voor jullie reaktie voor hulp en ja jips ik ben al opzoek gegaan
|
||
|
||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mia, je moet misschien op de lijn nederland/egypte en belgië/egypte een wacht zetten die alles naar de juiste pc stuurt.
Ik heb na die eerste verzending van patroontjes (waarvoor een bedankje gekregen) nog een ladingetje gestuurd, heb je die dan ook niet aangekregen? |
||
|
||
Mia316
Post Options
Thanks(0)
|
|
HOI Bep Nee die heb ik inderdaad niet gekregen zal eens kijken hoe dat moet bedankt in ieder geval |
||
|
||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mia, dat was voor te lachen he dat van die wacht.
|
||
|
||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik heb ze zojuist nog eens verstuurd. Zie dat ge de dief voor zijt he.
en misschien zitten die allemaal onder 'ongewenste berichten' in de map ongewenst. Dat gebeurt hier ook soms dat de mails dan daar in terechtkomen. |
||
|
||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |