Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voelen jullie dat ook

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: voelen jullie dat ook
    Posted: 12 Maart 2015 om 11:00
dat rusteloze dat in je kruipt? Zo van mijn ramen zijn vuil die zouden moeten gekuist worden. Maar ik zou die trui ook moeten afmaken.
En als ik hier rond kijk zou ik ook dringend terug alles moeten gaan reorganiseren.
En die kasten en tafel die ik een paar jaar geleden helemaal heb afgeschuurd tot op het blote hout zouden terug moeten gevernisd worden maar laat ik ze zo of geef ik ze een kleurtje?
En mijne strijk moet ik ook nog doen.
En laat ik hier alles zo staan of zou ik niet beter die kast ginder zetten en dan de zetels zo?
En die planten zouden die nog te redden zijn?
En zou ik dit al wegdoen of ga ik het achtereen nog nodig hebben? Want meestal als ik iets weggedaan heb, heb ik het een paar maanden later terug nodig.
En tegen dat het avond is heb je alleen maar rondgekeken en in gedachten plannen gemaakt.
Volgens mij ligt dat aan die aanhoudende zon van de laatste tijd.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 11:08
Ja hoor, dat heb ik ook. Dan ga ik maar met mijn racefiets het huis uit.. dan zie ik het ook niet :)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 11:24
ja dat had ik ook. maar nu is alles weer klaar en netjes. en dat geeft ook een fijn gevoel
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 11:38
Ik dacht er aan omdat ik het nu pas voelde en ik dacht toen, bloem heeft het eerder gevoeld en kan nu rustig relaxen en ik zit mij hier suf te prakkizeren van wat wanneer eerst hoe te doen. Maar buiten lokt ook.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 11:38
Ja, ik voel ook wel zoiets. Niets doen, stil blijven zitten tot het gevoel over is. Dat lijkt me het beste.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 11:43
ik zit hier al een paar dagen stil te zitten rondkijken en wat aan te modderen. Maar ik voel het. Het wordt heviger en heviger en vandaag of morgen (zal wellicht eerder morgen of overmorgen zijn) ontploft het in mij en vlieg ik er in. En dan alles tegelijk natuurlijk.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 12:34
Begin maar Bep, als je die drang eenmaal hebt. Je kunt ook wachten tot je ouder bent, gaat het vanzelf over.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 13:15
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja, ik voel ook wel zoiets. Niets doen, stil blijven zitten tot het gevoel over is. Dat lijkt me het beste.

Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 13:21
Het gevoel klinkt bekend. Ik mag sedert mijn operatie niet te veel doen, niet tillen, en dat gedurende 4 tot 8(!) weken. Dus ja, ook hier zijn de ramen vuil en op de grond zijn pootjes-sporen van de hond te zien. Maar we zitten toch al aan week 3 - nog 1 week te gaan. Overdag kan ik al computerwerk doen, maar 's avonds rustig aan... dus sokken breien! 
De lente-ontploffing wordt hier wat uitgesteld Smile.
Grx
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 13:38
8 weken volhouden zenne oepske, vooral de dinges waar je een hekel aan hebt en na die 8 weken die ambetante dingen "proberen" en zeggen dat het nog niet goed gaat. (kunt ge die weer aan iemand anders overlaten totdat het bij die persoon een gewoonte is geworden)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 14:14
dat heet; de lente in je bol hebben!!LOL
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 14:38
Ja last van de lentekriebels heb ik ook ja
moet de ramen nog altijd lappen
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 14:45
Originally posted by bep bep wrote:

8 weken volhouden zenne oepske, vooral de dinges waar je een hekel aan hebt en na die 8 weken die ambetante dingen "proberen" en zeggen dat het nog niet goed gaat. (kunt ge die weer aan iemand anders overlaten totdat het bij die persoon een gewoonte is geworden)

Oké  LOL
Grx
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2015 om 14:50
Hmm dat ik gewoon midden op de dag al in de keuken sta te putteren, terwijl ik dat anders pas om 4 uur doe telt dat ook ?
En dat ik de laatste preien uit de moestuin gespit heb (en schoongemaakt en en en), dat ik de snijbieten eruit gespit heb en
dat de kippen, die nu op hebben.
En dat ik me afvraag waarom de kat binnen op de bak gaat terwijl het buiten zulk mooi weer is ??? Misschien heb ik een portier open de deur signaal gemist Unhappy
Dat ik me bedacht heb dat ik de eettafel eigenlijk wel elke week een keer helemaal leeg kan ruimen, dat soort gein ? Echt gaat dat ooit over ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2015 om 10:52
Heel goed nieuws : Het is niet ontploft maar weggeebd. (komt door de koude regen van vandaag en de kille wind van gisteren).
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2015 om 11:37
Nou vandaag geen lente kriebels getver wat is het koud.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2015 om 12:45
Hier voorspellen ze di & wo 16 graden Thumbs Up
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2015 om 19:11
hahah Bep bij mij hetzelfde !!!!!!!!!!!!!!  gisteravond in bed nog een andere indeling van mijn kamer bedacht   nu nog Het Doen     LOL   LOL
groetjes geesje
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2015 om 19:31
geesje, wachten tot woensdag dan gaat het als een fluitje van een cent.

Maar laat in ieder geval de deur open staan als je dat doet.

Ik heb ooit eens de slaapkamer van de kinderen anders gezet. Eerst netjes alles op millimeter papier uitgetekend nadat ik alles had nagemeten. Op de kamer was het efkes zoeken van hoe het juist moet want er stonden 2 kasten en 2 bedden op en een bureau en op een gegeven moment had ik mij zo vast gezet met de meubels overal in de kamer behalve waar dat ze moesten staan. Na lang wringen en klimmen had ik uiteindelijk het ene bed op het andere gekregen zodat ik toch uit die kamer geraakte. En toen ik er terug aan begon ging het vanzelf, ik stond gewoon aan de verkeerde kant.

lw gij woont niet ver van mij dan want hier heb ik dat ook juist gehoord van die 16 graden.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2015 om 19:39
Ik ben s 'morgens om 6 uur klaar wakker, maar 6 uurtjes slaap is voor mij te weinig, dus laat de Zomertijd maar komen. dan ga ik avonds in ieder geval een uur eerder naar bed.
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns