|
Reageer ![]() |
Autheur | |
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() Posted: 15 September 2009 om 23:00 |
Hoihoi! Mijn nichtje wordt vrijdag 6 jaar. Ze wilt graag een kitten voor haar verjaardag, maar dat mag niet van haar moeder (en logisch ook!), maar omdat ze het al zolang heeft over katten, wou ik heel graag een kat maken voor haar verjaardag. Heb het helaas heel druk gehad, want ik wou de Jinxy cat maken, maar ben bang dat dat te gedetailleerd wordt op zo'n korte termijn! (aangezien ik er alleen 's avonds aan kan werken omdat ze overdag tot kwart voor 8 bij me is).. |
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
![]() |
Ik heb je wat katten gestuurd, hoop dat er iets voor je tussen zit.
|
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
IK heb ook wat katten gestuurd
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
HIER vind je een (gratis) patroon van een vreselijk leuke en tamelijk eenvoudige kat - eerlijk gezegd vind ik hem liever dan de Jinxy Cat.
Dan heb ik recentelijk een leuke techniek opgedoken hier ; met een hondenborstel (of kattenborstel, zo een met fijne ijzeren haakjes( kun je van elke gehaakte knuffel een záchte gehaakte knuffel maken (zal straks even wat foto's uploaden) wat hem nog kindvriendelijker maakt. ![]() HIER nog een die er sprekend op lijkt (volgens mij is het dezelfde) maar dan met haakschema's ; dat vinden sommige mensen makkelijker (zoals ik ;-) ) (De afbeelding was inderdaad inmiddels ook voor mij verdwenen ; effe eenandere gezocht dan maar. Als je googelt op op afbeeldingen van ' amineko' nog veel meer schattige exemplaren..... |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Leentje ik zie niets op de foto!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Even verversen misschien ? Ik zie hem namelijk wel......
Nog schattigere foto's op de site van het Japanse patroon hiervan trouwens ; ![]() ![]() Hopelijk zijn deze wel meteen te zien ? |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Ik zie ze.
Is een leukerd. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
WAT een schatje! groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
![]() |
zoals beloofd, heb ik mailbox gevuld vandaag
|
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu zelf een pluizige versie aan het maken (alleen de snuit en de beentjes moeten nog) en hij wordt echt wel cute !! Hierna moet ik echt weer even stoppen met die hondenborstel, want een nieuw trucje is leuk, maar je moet jezelf niet te veel gaan herhalen natuurlijk .
|
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Wat een schatje hč die poes, ik heb em maar even opgeslagen maar volgens mij had ik hem al, kon het niet nakijken. Externe schijf heeft even pauze geloof ik
![]() |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
Allemaal erg bedankt voor de patronen! Heb inmiddels eentje uitgekozen en ben al druk bezig, het resultaat kunnen jullie vrijdag bewonderen! :-)
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
![]() |
ben benieuwd welke je gemaakt hebt en hoe hij is geworden.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |