Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbeetje verdrietig..

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: beetje verdrietig..
    Posted: 30 November 2009 om 13:00

soms lijkt het alsof alle dingen aan je ontglippen op de een of andere manier.. en alsof alles tegelijk misgaat.. me relatie, thuissituatie, werk, alles voelt op de een of andere manier even niet meer te kloppen en ik weet niet hoe ik alles weer op zn plek kan zetten. hoe ik grip terug krijg op de situatie. probleem is ook dat je te maken hebt met andere mensen dan, dus je kunt niet alles zelf beslissen of bedenken. andere mensen moeten met dingen instemmen, of op zn minst hun mening geven, of naar de jouwe luisteren, maar als dat allemaal niet lijkt te werken, voel je je soms zo genegeerd.. dan zit je in een situatie, waarin niets meer te veranderen lijkt. alsof je vast zit. soms krijg je een beetje het gevoel, dat iedereen maar 'tegen' je is. je tegenwerkt en expres niet wil luisteren. soms krijg ik t gevoel dat ik misschien teveel rekening houd met iedereen, soms juist dat ik teveel aan mezelf denk.

nu is het bijna december en is dat niet een moeilijke maand? juist een maand om je relatie en thuissituatie goed te maken. en dingen bij te leggen en je trots even in te slikken. en ik wil dat ook echt wel, maar niemand lijkt mee te werken...

soms kan je heel veel alleen

en soms realiseer je je pas, hoe weinig je kan beginnen als de rest niet mee werkt..

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 13:13
Tja, da's heel moeilijk als je in zo'n siuatie zit. En ja dan lijkt het wel alsof de ' hele toren ' in elkaar zakt. Misschien kun je je thuis situatie helpen door een brief te schrijven ? Ik heb wel eens gemerkt dat het goed doet om dingen van je af te schrijven. December is wat onder spanning staande relaties betreft een moeilijke maand en hulp, tijd en aandacht van de ' ander(en)' is daarbij onontbeerlijk. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid en hoop voor jou dat ' het ' goed komt. Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Maanhaasje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 13:58
Meis, blijf bij jezelf dat is de beste tip die ik je kan
geven.

Het is zo rot om het gevoel te hebben dat je vast zit. En
ja december is een moeilijke maand, want de meeste
forceren zich tot gezellig gedrag en vrede en blijheid...
Misschien moet je het op zijn beloop laten en proberen
het los te laten.

En als je echt tegen dingen aan loop probeer er over te
praten. Ik denk dat het goed is dat je je (hier) even
uit, dan kan je dat opgekropte gevoel in ieder geval even
kwijt!

Sterkte meis!
Knuff
Thess
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 14:13

tja,ik weet en kan je voorstelen heb ook presis zo'n situatie,en weet je wat ik doe   doe ik mijn hobbys en e.z. maar soms als lukt niet ga ik naar buiten beetje fris lucht is beter

ik wens je heel veel sterkte,komt wel goed

groetjes

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 14:16

Ja hoor,

zoals Misitg zegt, schtijf het van je af, dat lucht op en dan kan je misschien relativeren, als het het naleest

dat help soms

sterkte en een dikke

groetjes rita

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 14:30
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat alles snel weer gaat zoals het "hoort".
Groetjes Teunie
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 15:31

Ik wens je héél véél sterkte en moed !! Ja soms zijn er van die perioden dat alles precies tegenslaat...

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 17:15
Het is in ieder geval goed om al je gevoelens en gedachten op te schrijven, of je dat nu hier bij ons doet of stilletjes voor jezelf. Soms is het ook goed om negatieve en positieve dingen op twee lijstjes te zetten en te zien of er een balans is. Zet ons maar vast op de positieve kant en haken en breien ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marie-Louise View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 17:18

Als alles opschrijven of een frisse neus halen bij een wandeling niet meer helpt, schroom dan niet om de juiste professionele hulp in te roepen. Loop er niet te lang mee rond. Soms heb je professionele hulp van anderen nodig, te beginnen bij je huisarts. Een goede huisarts kan je helpen alles weer op de rit te krijgen.

Ik wens je heel veel wijsheid en sterkte toe.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 17:59

Schrijven helpt inderdaad goed,net zoals al aangegeven is,en niet geforceerd gaan doen omdat het december is,persoonlijk vind ik dat die gezelligheid er altijd moet zijn,en niet zomaar ineens in de decembermaand.

En soms zit het nu eenmaal tegen in het leven,helaas krijg je het niet altijd zoals je graag zou willen.En als het niet lukt,hulp inschakelen,de hulpverleners zijn er niet voor niets.

heel veel sterkte.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 18:04
Het probleem is misschien juist dat jij je trots te vaak wegslikt en probeert om het leven voor anderen glad te strijken. Ik weet niet of december een moeilijkere maand is dan andere, de één loopt al half november te stressen, de ander maakt het niets uit hoe Sinterklaas en Kerst gaan gebeuren. Maar het is wel een donkerder tijd en als het dan niet lekker loopt op je werk en thuis, is het wel het moment om daar iets aan te doen. En Marie-Louise heeft gelijk, wacht niet te lang met professionele hulp te vragen als je er niet uitkomt. Want als je er thuis over begint en onbegrip over je heen krijgt, schiet je niets op of het wordt nog naarder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 19:09
vindt eigenlijk dat iedereen wel gelijk hebt en goede adviezen geeft.
als je alles gaat forceren heb je kans dat het er alleen maar erger door wordt.
groetjes en sterkte want alleen zijn of alleen voelen is niet leuk,maar denk dan aan ons,misschien helpt dat een beetje.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 November 2009 om 23:15
Heel veel sterkte. Deze maanden worden niet voor niets de donkere maanden genoemd, maar probeer voor jezelf toch een lichtpuntjes te vinden.
Ze zeggen toch ook vaak: er is geen wolk zo zwart of er zit een zilveren randje omheen.

Heel veel kracht.

Groetjes
Leonie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 December 2009 om 08:24

Ik zelf vind november en december altijd een beetje moeilijk maanden, ik zit dan niet lekker in mijn vel en het lijkt mij dan net alsof alles me tegen zit. Bij mij is het een terugkeerend iets, ieder jaar heb ik er in meer of mindere maten last van. Maar ik weet dat het zo in januari overgaat en dat ik me dan lekkerder voel.

Ik weet niet of jij er vaker last van hebt gehad of dat het alleen dit jaar is. Is er misschien iets voorgevallen waardoor het je nu allemaal wat moeilijk af gaat. Praat er eens over met iemand over of als je er echt niet uit komt zoek professionele hulp. Soms verlang je ook te veel van je zelf waardoor je helemaal in de verdrukking lijkt te komen. En kom je in een neerwaardse spiraal terecht waarin het lijkt alsof iedereen je tegen werkt. Ga er eens een paar daagjes tussenuit. Alleen of met een vriend of vriendin. En zet op een rijtje wat je echt belangrijk vind. Of zoals Magtelt zegt bekijk eens de positive en negatieve dingen in leven. Als dat in balans is is er niks aan de hand. Misschien focus je je nu te veel op de negatieve dingen in deze donkere regenachtige maanden.

Hopelijk kom je er snel uit en zit je straks weer wat beter in je vel.

odette
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 December 2009 om 10:03
Ik wens je heel veel sterkte toe en een dikke knuf.
GROETJES
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 December 2009 om 10:51
Een aantal jaar geleden zat ik in zo'n zelfde situatie. Gesprekken met een psycholoog hebben bij mij enorm geholpen. En gelukkig vond ik ook mensen die wel met me mee wilden denken. Die wel om mij gaven en die wel onvoorwaardelijk van mij hielden. Het is goed dat je het van je af schrijft. Dat je het uit. Het helpt je om alles weer in een ander perspectief te zien. Maar doe dan niet zo dom als ik deed. De persoon die het meest zorgde voor de donkerheid in mijn leven vond mijn brieven. Daardoor werd de drama en de heisa alleen maar groter. Hij belde mijn eerste hulpverlener op om te zeggen dat ik alles had gelogen. Daardoor vertrouwde ik hem ook niet meer. Ik wist niet meer wat hij nu van mij dacht. Gelukkig kwam ik daarna bij een andere instantie terecht dus bij een andere psycholoog. Dus als je alles van je af schrijft wat niet voor anderen bestemd is, vernietig het dan ook weer. Of berg het daar op waarvan je zeker weet dat niemand het te pakken kan krijgen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 December 2009 om 12:57
gewoon een dikke knuffel geef ik je om je moed te geven en sterkte
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 December 2009 om 15:54
Ik wens je veel sterkte en hopelijk is het snel opgelost
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 December 2009 om 19:27
Oh, wat moeilijk voor je!
Ik wens je heel veel sterkte toe en een dikke knuf.
groeten Creaans
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 01 December 2009 om 20:41

De decembermaand maakt voor jou 'problemen' niets uit.  December staat voor, warmte, gezelligheid, saamhorigheid, cadeautjes enz. Bah, hypocriet gedoe.... Hoeveel mensen voelen zich op de een of andere manier helemaal niet gelukkig! Jouw gevoel wordt hier ook door versterkt. Neem de tijd om alles te relativeren maar durf beslissingen te nemen. Doe wat je goed dunkt!

Veel succes en kop op!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns