|
Reageer
|
Pagina 123 4> |
| Autheur | |
caelum
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
Onderwerp: Lievelingsboek :)Posted: 04 December 2009 om 16:57 |
|
Wat is jullie lievelingsboek, en waarom?
|
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 04 December 2009 om 17:05 |
|
zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel |
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Posted: 04 December 2009 om 17:44 |
|
de Harry potter reeks, je kan je eigen heerlijk verliezen id die fantasie werel. maar ook de baantjers gewoon spannend. en eigenlijk veel meer lees graag over de amish
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 04 December 2009 om 18:26 |
|
Ik heb verschrikkelijk veel mooie boeken gelezen,maar waar ik nog vaak aan denk is het boek,Hawai,van james Clavell,over het ontstaan van Hawai,hoe alle bevolking daar is gekomen,honderden jaren geleden. En het boek Wilde zwanen,over china. Ik hou erg van dit soort romans,maar ben ook niet vies van een goede thriller. |
|
![]() |
|
vcable
Duizendpoot
Lid sinds: 29 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 329 |
Posted: 04 December 2009 om 18:28 |
|
Ik ben niet zon boeken lezer maar de Harry Potter reeks vond ik super leuk om te lezen heb ook alle delen ervan.
|
|
|
Groetjes Kim
|
|
![]() |
|
rita_1709
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Posted: 04 December 2009 om 18:47 |
|
Duizenden !!!! Ik hou enorm van boeken oa. van Virginia Andrews, Danielle Steel, Ruth Rendell en dan reisverhalen en een thriller zal ik ook niet afslaan... Kortom ik ben een echte boekenwurm...
|
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
![]() |
|
Maanhaasje
Duizendpoot
Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 04 December 2009 om 19:25 |
|
De trilogie (ookal is er net het vierde boek) van de
zeven wateren van Julliet Marillier. Het eerste boek is gebaseerd op het sprookje van de wilde zwanen. Het is een prachtig verhaal in een tijd vol magie, Godinnen en de oude religie en past helemaal in mijn wereld. Maar ook de serie Boudica van Manda Scott. Een roman/biografie over de laatste krijgsprinses van de Kelten, zij was de enigste ter wereld die ooit de stad Londen wist in te nemen. Verder De witte merrie en Hert van de Dageraard van Jules Watson, ook in de tijd van de kelten geschreven, vol magie, priesteressen en de Godin. Super mooi ook. Maar goed wij hebben iets van 4000 boeken in huis...dus tja wij hebben wel wat met boeken en lezen ja.....
|
|
|
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com* |
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 04 December 2009 om 19:30 |
|
ik hou alleen van hobbybladen, ben niet een lezer
dus een lievelings boek heb ik niet
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
culimieke
Duizendpoot
Lid sinds: 24 November 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 196 |
Posted: 04 December 2009 om 19:45 |
|
piep, kookboeken, groot, klein, bekende koks, onbekende koks.............
tja culimieke he knufje |
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 04 December 2009 om 19:49 |
|
Ik heb er ook een heleboel waaronder Danielle Steel en een beetje spannende boeken Kathy Reichs bijvoorbeeld.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Posted: 04 December 2009 om 19:55 |
|
Véél hobbyboeken over haken en breien, verder Simenon, Agatha Christie, en Rurh Rendell groetjes rita |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 04 December 2009 om 19:56 |
|
De hele serie van Nevelen van Avalon van Marion Bradley Zimmer, Gejaagd door de wind, Het witte paardje (Prisma jeugdboek, verfilmd als De Maanprinses), alles van Juliet Marillier, de serie over de aardkinderen van Jean Auel, Schoolidyllen, al mijn haak- en breiboeken, ook de romans daarover. Ik heb 4 boekenkasten met gewone romans uitgedund tot 1 en elk boek daarin is eigenlijk mijn lievelingsboek. Dan heb ik twee kasten met fantasy, een met mijn oude kinderboeken, een met fotoboeken, kattenboeken etc en twee met handwerkboeken en bladen. Wie mijn tanden en klauwen wil zien, moet vragen of ik niet wat teveel boeken heb.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 04 December 2009 om 19:56 |
|
Leuke vraag trouwens, Caelum, en wat is het jouwe?
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
BreienHaken
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 04 December 2009 om 20:38 |
|
the stand van stephen king.
Heel realistisch en beeldend geschreven en zo spannend! |
|
![]() |
|
sassa
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Posted: 04 December 2009 om 20:42 |
|
Harry Potter reeks is bij mij de top, ben hem al voor de tweede keer aan het lezen, daarna volgen de boeken van Dan Brown
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
</a> groetjes sandra
|
|
![]() |
|
caelum
Hobbyguru
Posted: 04 December 2009 om 20:42 |
|
Die romans over die breiclub of wat is het waar ik hier wel vaker wat over las.. Wat is de titel Magtelt? Ik maak namelijk een lijstje met dingen die ik echt graag wil lezen in 2010 :-).. Mijn lievelingsboek is: De ondraaglijke lichtheid van het bestaan van Milan Kundera. :-).. En ik heb hem niet eens zelf, maar gelukkig heb ik een bibliotheekabbonement dus kan ik alles lezen en reserveren wat ik maar wil :) Fijn is dat..
|
|
![]() |
|
Maanhaasje
Duizendpoot
Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 04 December 2009 om 21:16 |
Oei hoe kan ik die vergeten! De boeken van M Bradley! Ben zelf een priesteres! Geweldige boeken, prachtig geschreven, Raven van Avalon is absoluut mijn favouriet :) Maar de Nevelen van Avalon is wel echt DE klassieker! |
|
|
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com* |
|
![]() |
|
ikzelf
Hobbyguru
Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
Posted: 04 December 2009 om 21:30 |
|
ik heb niet echt lievelings boeken want als ik een boek lees leef ik altijd zo heel erg mee dat ik dan altijd moet huilen
groetjes alie |
|
![]() |
|
caelum
Hobbyguru
Posted: 04 December 2009 om 22:40 |
|
hihi ja dat heb ik ook wel. maar soms is dat ook heel fijn, zo er in kunnen verzinken :) heb dat ook met films. net of je even in een andere wereld bent. |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Posted: 05 December 2009 om 02:07 |
|
Otfried Preussler: meester van de zwarte molen.
J.K. Rowling; Harry Potter Hector Malot: alleen op de wereld. Die moet je gelezen hebben. C.S. Lewis: Narnia; een sprookje voor kinderen en grote kinderen. Karen Slaughter: heerlijke thrillers om te verslinden. Joanne Harris; Chocolate (verfilmd met Johnny Depp oehhhh), bramenwijn, 5 parten van de sinaasappel. Zalige boeken Dan Brown; Bijna alles van goed Josie Lloyd en Emlyn Rees: zogenaamde "Chicklit" Maar dat staat voor Meiden lectuur, lekkere weglezers dus. Elie Wiesel; Nacht - gebaseerd op zijn ervaringen als een jonge orthodoxe jood wanneer hij met zijn familie naar de Duitse concentratiekampen Auschwitz en Buchenwald wordt gestuurd tijdens de Tweede Wereldoorlog [1]. Het boek maakt deel uit van een trilogie, dit zijn Nacht, Dageraad en Dag. En als laatste Paolo Coehlo: de alchemist - gewoon lezen! Ach als ik er nog langer overna denk dan kan ik er nog wel een aantal noemen. Leuke Topic!!!! |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 123 4> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |