afscheid |
Reageer |
Autheur | |
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Onderwerp: afscheid Posted: 30 Juli 2007 om 09:39 |
Na 8 heerlijke weken samen was dan Zaterdag het onvermijdelijke afscheid. En vertrokken mijn zoon en zijn vrouw weer naar Australië. Het was wel even heftig, en er werd menig traantje gelaten. Zelf ben ik op zo'n moment vrij sterk, maar mijn kinderen kennen me en weten dat het bij mij pas later komt, als ik alleen ben. Gisteren was dus een zware dag, mijn schoonzusje kwam 's morgens even kijken, hoe het met mij ging, mijn dochter heeft 2 keer gebeld, en mijn zoon die hier in 'sGravenmoer woont ook. Verder hebben ze me met rust gelaten. Vanmorgen had ik mijn zoon in Australië weer "on line", om me te vertellen dat ze een goede vlucht gehad hebben, en nu klaar waren om in hun eigen bed te duiken, En het leven gaat weer gewoon verder . Bedankt voor al jullie belangstelling en medeleven. Groetjes Tony
|
|
Antonia
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 30 Juli 2007 om 10:02 |
Hoi Tony, afscheid nemen blijft vervelend. Je weet dat ze weer teruggaan, maar na een bezoek van acht weken, zijn ze al bijna weer een onderdeel van je dagelijkse leven. Gelukkig heb je weer een heleboel herinneringen waar je op kunt teren tot hun eventuele volgende bezoek. Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden.
|
|
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 30 Juli 2007 om 15:57 |
Hoi tony,jammer dat ze weer weg zijn,het zal wel erg stil zijn zo na al die tijd.
|
|
x_ophelia
Duizendpoot Lid sinds: 14 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 305 |
Posted: 30 Juli 2007 om 20:00 |
Ik heb echt bewondering voor jullie...het steeds weerkerend afscheid. Ik kan me inbeelden dat daar inderdaad menige traantjes vloeien!
Echt, ik vind dat heel knap dat mensen, dichte familie zoveel van elkaar kunnen houden dat ze elkaar ook kunnen loslaten in alle liefde. Met mijn verlatingsangst zie ik dat voor mezelf als onmogelijk. Dus kijk ik wel op naar jullie, naar jullie kunnen daarin en hoop ik dat ik dat ooit ook zal kunnen. Héél veel moed, sterkte en alles wat je nodig hebt op zulke momenten! |
|
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 30 Juli 2007 om 20:15 |
Hoe is het nu? Gaat het alweer wat beter? groetjes winny
|
|
winnes
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 30 Juli 2007 om 20:31 |
Lieve Tony. Mijn gedachten zijn bij jou!!!!! |
|
Groetjes Catharina
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 30 Juli 2007 om 23:14 |
Lieve tony, Je wist wel dat het maar voor 8 weken was, maar ik begrijp best dat het afscheid niet makkelijk voor je was. Verwarm je aan de mensen die nog dicht bij je zijn en gelukkig heb je internet en kun je zo vaak on line gaan als je wilt, of met australie en als ze daar niet antwoorden dan kan je altijd bij een van ons terecht. Van deze kant heel veel |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Tess
Duizendpoot Lid sinds: 30 Maart 2006 Status: Offline Points: 227 |
Posted: 30 Juli 2007 om 23:22 |
Dat lijkt me zo vreselijk moeilijk als moeder zijnde, er gaat een stukje van jezelf dat vliegtuig in om aan de andere kant van de wereld er weer uit te stappen. Sterkte hoor |
|
Liefs Tess
|
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 31 Juli 2007 om 19:18 |
Een kleine troost: met de communicatiemiddelen van vandaag hou je wel sneller contact dan vroeger.
|
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 31 Juli 2007 om 19:18 |
PS: maar het blijft natuurlijk anders dan live-contact.
|
|
smurfje
Duizendpoot Lid sinds: 12 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 376 |
Posted: 31 Juli 2007 om 19:28 |
Lieve Tony.... ik krijg er kippevel en tranen van in mijn ogen!!!!! Maar weet...uit het oog is niet uit het hart!!!!!!!!! Dikke van mij !!!!!! |
|
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
|
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 01 Augustus 2007 om 09:23 |
Lieve schatten, allemaal bedankt voor jullie medeleven . Het doet een mens zo'n goed om lieve vrienden te hebben. Groetjes Tony |
|
Antonia
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |