Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenkilootje of 6, 7

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: kilootje of 6, 7
    Posted: 04 Mei 2010 om 14:39

Ik wil heel graag een kilo of 7 afvallen maar ik ben een  zwakkeling. Na 2 weken begin ik weer met lekkere dingen eten. Het lukt me niet, bah ik heb geen doorzettingsvermogen genoeg. Ik weet dat het voor een aantal van jullie een luxe probleem is, maar ja die zijn er nu eenmaal ook.

Een dieet hoef ik niet te volgen omdat ik weet waar het van komt. Snaai, snaai, graai, graai. IJs, chocolade, koekje (eigenlijk koekjes) bij de koffie, zijn voor mij de boosdoeners.

Back to Top
pppetra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 15:00
Dan zit er maar één ding op: meer bewegen.

Ik ben nu anderhalf jaar bezig en eet (bijna) alles..door te bewegen ben ik zo'n 10 kilo kwijt.

Ik eet wel eens een koekje, ik neem af en toe een snoepje, op een verjaardag neem ik geen taart en wel hapjes..beetje creatief kiezen. En wat er niet in huis is kun je ook niet opeten.

Koop bewust gezonde en minder gezonde tussendootjes en toetjes: als de ongezonde op zijn eerst de gezonde op maken.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 15:11

hahahahahahaha ik ga nu 2 jaar naar de sportschool 

en ben in die tijd 10 kilo aangekomen

ik snoep bijna niet, drink geen cola enzz ....... heb ik trouwens nooit gedaan

ben wel opgehouden met roken

groetjes geesje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 17:43
Normaal is het motto bewegen,en daarbij dieeten .Ik doe herbalife en dat ging goed tot vorig jaar .Maar ik beweeg bijna niet meer zoals vroeger
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 18:31

ik wil je enkel een hart onder de riem steken, en zeggen kop op meid en probeer vol te houden

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 18:36

ik zou het niet mogen zeggen, geeft geen moed... maar is wel de waarheid.. Ik heb het finaal opgegeven, die bewuste 6 of 7 kg te veel... Ook hier een luxe-proleem en steeds drie er af, vier er bij enz...

Ik probeer nu gewoon zo te blijven, is beter dan steeds afvallen en weer een paar extra bij komen, zo gauw ik meer beweeg gaan ze er inderdaad vanzelf af; en indien niet, dan ook goed voor mij... Ik vind het leven echt te kort om me er druk om te maken, zo lang je gezondheid goed is... Dat staat me voorop...

Maar af en toe knaagt het wel eens ja, ik ken het, vooral zo met de "blote" kleding op komst, hé...

Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 18:43

Geesje, dat is het natuurlijk!!

Ik ben 5 jaar geleden ook gestopt met roken. Het eten smaakte me toen een stuk beter en die snaaimomenten heb ik altijd wel gehad. Beweging krijg ik genoeg, daar ligt het niet aan.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 18:48

ik ben niet gestopt met roken, beweeg amper en snaai, dus tel maar op...

door al die bewegende dames ga ik me toch wel heel lui voelen, haha!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 18:49

Ik snap het helemaal,heb nooit aan de kilo's hoeven te denken.Maar deze winter toch wat aangekomen,en inderdaad ,alleen door gesnoep.meer bewegen kan ik niet.

Dus nu 6 weken geen frisdrank,veel minder snoepen.Veel water drinken.

Ik mag van mezelf iedere dag wel iets lekkers,daardoor ben ik nu drie kilo kwijt,en passen de broeken weer.meer is niet nodig,heb geen overgewicht.

Nu zo houden.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 13:03
Chrisje, ik heb hetzelfde, de ambachtelijk gemaakte chips zijn te lekker, chocola kan ik laten staan, maar bugles met kaas uit de tube, mmmm. En bewegen heb ik deze winter voornamelijk van huis naar auto, van auto naar winkel enz. gedaan. Nu loop ik wel weer elke week met kar naar het winkelcentrum, twee kwartiertjes plus de nodige kilometers in de winkels, markt en bieb. Zolang ik maar onder de 80 kilo blijf (meer kan mijn matras niet aan), vind ik het best.

Van diëten kom je alleen maar aan. Want daarna ga je weer gewoon eten. Dr. Frank verbiedt fruit, dat vind ik nu net zo lekker, en boterhammen mogen ook niet, dat geeft mij het gevoel niets gegeten te hebben, enkel kaas of een ei dat vult niet.

Ik heb net weer een brief van de dietiste, dat ze me eind van deze maand wil zien, het optimistje!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 16:56

Dames ga een opleiding doen. Van examenstress val je spontaan af!

Moet er wel bij vertellen dat je in het begin razendsnel aankomt omdat je dan geen tijd hebt om te sporten/bewegen en nog geen stress hebt. En een koekje tijdens het leren knabbelt dan vlotjes weg (15 koekjes ook).

dus ook niet de oplossing waarschijnlijk ben ik na de examens weer op mijn gewicht van voor de opleiding, iets minder was meegenomen.

Groeten Jacqueline
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 17:16
Volgens Dr. Phil heeft het niets met wilskracht te maken. Je moet de slechte gewoonte door een andere vervangen. Dus als je shopaholic bent, ga dan voedsel uitdelen in de gaarkeuken of voedselbank. Heb je zin in snoepen, ga een wandeling maken, dan is er geen verleiding. Of ga iets doen waar je twee handen voor nodig hebt, dan kun je geen snoep vasthouden. Een opleiding, ook een goed idee, en in de klas mag je vast niet snoepen. En bij het huiswerk gewoon met twee handen je boek vasthouden.

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 17:45
of ga mee naar het tehuis, ik denk dat ik daar ook wel beweging genoeg ga hebben...  Ik kom vast als een twijgje terug, haha!
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:39

Hee magteld in de klas eten we heel wat af, volledige maaltijden schuiven we daar naar binnen, enne met je boek op schoot heb je 2 handen voor koekjes.

Groeten Jacqueline
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:41

Ben nu een paar toffees aan het opkauwen. Zalig. Ik heb me voorgenomen om vanaf morgen (ja, ja) niet meer te gaan snoepen. Een dieet wil ik niet volgen omdat ik echt niet zonder fruit en een boterham kan. Wat mij de das om doet zijn de koekjes, de chocolade en niet te vergeten de ijsjes. Dus daar valt de winst te behalen. Ik wens mezelf heel veel succes.

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 18:53

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Volgens Dr. Phil heeft het niets met wilskracht te maken. Je moet de slechte gewoonte door een andere vervangen. .

Je kan dus ook lekker veel gaan breien/haken, amaai gaan we veel creaties van jou te zien krijgen

Maar alle gekheid op een stokje, veel succes morgen

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 19:16
Mijn motto is in elk geval toen ik begon met afvallen, niet opeens gaan stoppen met alle dingen die je eerst wel at. Maar wel minderen.

Voor dat ik begon at ik nooit ontbijt dit ben ik wel gaan doen, net zoals een normale lunch en s'avonds avond eten. Maar s'avonds mocht ik wel wat lekkers (natuurlijk geen zak chips of 5 koekjes maar bijvoorbeeld een paar chipjes of 1 koekje)

En natuurlijk veel bewegen, ik fiets elke dag naar mijn werk dik een half uur heen en terug en de kilo's vlogen er vanaf!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 19:20
Ja, als je helemaal met lekkers stopt, is het een straf, maar als je jezelf voor het weekend iets lekkers belooft, is het een beloning en hoef je je ook niet schuldig te voelen.

wat rozengeur.
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 20:12
Originally posted by sassa sassa wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Volgens Dr. Phil heeft het niets met wilskracht te maken. Je moet de slechte gewoonte door een andere vervangen. .

Je kan dus ook lekker veel gaan breien/haken, amaai gaan we veel creaties van jou te zien krijgen

Maar alle gekheid op een stokje, veel succes morgen

Kan ik eindelijk Moosje afmaken.  Alle onderdelen zijn gehaakt maar die arme ziel is nog steeds niet in elkaar gezet.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 20:31

Succes hoor. En neem als de trek niet te stillen is een kauwgompje. Dan ben je lekker aan het kauwen en door de vrisse smaak heb je al lang geen zin meer in iets lekkers. Houd ons op de hoogte hoe het gaat. Kunnen wij je een hart onder de riem steken. Alleen om te bemoedigen hoor. Niet om je vermanend toe te spreken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns