Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenleuk geschenk van de kermis

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: leuk geschenk van de kermis
    Posted: 29 Mei 2010 om 01:41

nu kom ik net terug van de sinksefoor (grote kermis) bij ons en na denk ik al een uur en half er rustig over te wandelen (aangezien mijn heupen kan ik nergens op) komt er ineens een jonge boxerhond naar me toegelopen , aangezien ik hem begon te strelen drukte hij z'n hele lichaam tegen mijn benen aan met de staart tussen zijn benen , ik vond geen halsband rond zijn nek en toen zag ik hoe graatmager hij wel niet is , dat kan je je niet voorstellen ... ik hurkte me neer en begon aan de mevrouw van de kraam waar ik bijstond te vragen of ze hem herkende , bij ons is gekend dat de meeste kramen honden hebben en die dan los lopen .... zij herkende hem niet en zei ook dat de meeste honden vetgemest zijn door al de overschotjes als de kermis sluit en natuurlijk kreeg ik rondom mij vele kijklustigen doordat de hond zo mager is en zelfs mank aan zijn rechterachterpoot , ik keek natuurlijk mijn ventje met droopyoogjes aan en hij wist al wat ik wou , ik heb deze rakker meegenomen naar m'n huisje toe. in de auto heeft hij alleen maar geslapen precies met de emotie van oef , ik moet niet meer staan rondzoeken ..thuis aangekomen begon hij direct te spelen met onze taisen , al goed dat onze taisen zo ne makkelijke is in omgang met andere honden. ik heb ze in de tuin nog vrijgelaten aangezien het er nogal heel speels aan toeging en daar heeft hij al onze tuin afgebakend , nu maandag zal ik laten controleren bij de dierenarts of hij gechipt is en eventueel opgegeven als vermist , maar aangezien hij zo'ne brave is en zo verwaarloosd zal ik er alles aan proberen om hem bij ons te houden , tenslotte is mijn ventje verzot van boxers en heeft vroeger zo ene gehad dus hij is gekend in het ras dus nu maar hopen dat hij bij ons kan blijven dan heeft taisen tenminste een speelkameraad bij

Back to Top
happyknitter26 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 07:15

lief koppie maar wat te mager hé
als ie stamboomgefokt is zal ie zeker een chip hebben
maar wie weet...
mocht ie blijven ...veel boxerplezier ...het zijn schatjes ( ik kan het weten :) )

Back to Top
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 08:24

Ahh wat een schatje

maar inderdaad hij is wel heel mager

Veel plezier met deze lieverd

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 08:31
jij hebt wel de superprijs van de foor, wat een lief koppie heeft hij, ik weet zeker dat hij binnen de kortste keren weer lekker is aangedikt
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 08:40
wat een mager scharminkel, voor de rest ziet tie er wel prachtig en glanzend uit. Dus wat vet op de botten en dan heb je een prachtexemplaar.
Groeten Jacqueline
Back to Top
morgenster View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 10:34
Wat een lief koppie.
Als hij bij je mag blijven heeft hij het zeker goed getroffen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

groetjes morgenster
morgenster
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 10:52
aah wat zielig voor dat beestje... zo te lezen heeft hij zelf zn nieuwe baasje uitgezocht, hopelijk mogen jullie m houden!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 11:08

wat zielig, en wat goed van jullie.

is een dagje kermis toch ergens goed voor geweest.

heel veel succes met de hond.

hebben jullie al stiekem een naam bedacht?

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 12:48

OOOOHHHH, hij is lieffff.

Het zal mij benieuwen of er een chip aanwezig is, Wanneer dat zo is rijst bij mij de vraag waarom hij dan zo mager is en zomaar ergens los rondloopt.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 13:21

ik heb contact opgenomen met de organisatie waar ik taisen vandaan heb , zij halen al lange tijden zo'n graatmagere honden van spanje naar hier om ze hier een thuis te kunnen geven , ze heeft me gemaild dat ze me wilt helpen en mag zelfs bij haar gratis eten gaan halen en zij zal dan kijken of hij gechipt is , dus nog niet direct naar d edierenarts aangezien als hij als vermist staat opgegeven ik hem verplicht moet achterlaten , ik wacht dus op een antwoord wanneer ik met hem mag komen en zij zal me dan helpen dat ik er echt voor kan zorgen dat hij bij ons mag blijven

de nacht heeft hij heel rustig doorgebracht , niet geplast in huis en gewoon lekker liggen slapen , toen ik vanmorgen binnenkwam kwam hij gewoon rustig een lekje aan men hand geven maar sprong zeker niet tegen mij op

een naam komen we niet uit , dus voor de nadenkers , suggestie's zijn welkom

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 13:35
rakker - hope - nobe (spaans voor wolk) - feria (spaans woord voor kermis)?? al enkele suggesties
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 15:44
Originally posted by morgenster morgenster wrote:

Wat een lief koppie.
Als hij bij je mag blijven heeft hij het zeker goed getroffen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

groetjes morgenster

Vind ik ook!
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 16:41

Halo Tamara

wat een lieve hond, als je hem wil houden , hoop ik dat niemand hem opvraagd, want als hij zo mager is is hij toch verwaarloosd, en hij voelt zicht toch al goed thuis bij jullie zo te zien

zoals Sandra zegt "Feria", want hij is tgenslotte op de kermis gevonden hé

ik wens je veel succes met je boxertje

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 16:42
Hij is een schatje hopelijk mag je hem houden want hij heeft jullie gevonden
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 16:50

bij deze krijgt hij de naam van ons feria , hij luisterd er zelfs al naar

ik hoop alleen dat als ik naar sanna ga 'van die stichting) dat hij niet gechipt is

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 17:34
nou ik snap ook niet dat iemand hem niet eerder heeft meegenomen.. gelukkig mag ie even bij jou blijven, kun je hem lekker voeren, dat arme ding!! wat mager zeg.. ik hoop ook dat ie niet gechipt is, hijs echt leuk! . Wat heeft ie een geluk dat jij hem hebt gevonden, Tamaar!!!
[ I've had such a curious dream, said Alice ]
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 17:52
ja ik snap het ook niet hoe het komt dat hij uitgerekent mij heeft gekozen om even heel bang zijn lichaam tegen mijn benen aan te drukken , mijn ventje zegt al dat hij een vroeg verjaardagscadeau is  , de mensen riepen wel allemaal zo van ocharme , zie hoe mager hij is en een knuffel hier en een knuffel daar maar niemand schoot in aktie ... ik heb toch nog rondgevraagd of iemand hem kant maar iedereen keek me zo aan van , zo'n arm ding ken ik niet hoor , zelfs een vrouw zei als ik mijne stafford niet had zal ik hem meenemen ... ja en?? ik heb ook een stafford...wel een opgevoede de meesten nemen alleen staffords voor de show maar ik om hun karakter en kan er dan ook mee om , boxers zijn me totaal vreemd , ik ken echt niets van ze maar zoals hij hier nu is ben ik al helemaal verliefd op hem , hij is een echte schat en zelfs met d ekinderen gaat het super , hij springt niet op of doet wild met ze , hij is nu helemaal de rust zelve, vandaag heeft hij al vijf kleine portie's puppyvoer gehad met extra vitaminen in en hij schrokt totaal niet , wat een schat he , omgaan van de honger maar toch zo beleefd blijven eten , hij deelt zelfs samen met taisen
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 17:53

ooohhhhhh wat een schatje, en ik hoop dat je Feria mag/moet houden,

hij is echt verwaarloosd want wat is ie mager..........

groetjes geesje
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 18:03

Ahh, ja en zo mager word je ook niet in 1 dag! Hebben jullie niet zoiets als Amivedi? Daar kunnen we hier naartoe bellen als je een dier ofzo gevonden hebt, maar alles is ook online te vinden, alle meldingen e.d., dus als we iets vinden kunnen we zo zien of ie als vermist is opgegeven..
Is in Belgie niet ook zo'n soort online zoeksysteem waar iedereen direct in kijkt? Wat lief dat ie alsnog zn eten deelt, ook al moet ie zo'n honger hebben. Hopelijk komt ie snel wat bij en issie alleen maar zo dun doordat ie geen eten heeft gehad, en niet omdat ie wat heeft.. Wormen ofzo..
Hoop dat je snel mag komen om te kijken of ie niet gechipt is, voorda tje je helemaal aan hem hecht, want hij kijkt zo lief!!!

[ I've had such a curious dream, said Alice ]
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 18:38

ik had nog ontworming liggen dus dat heeft hij al gehad , ik heb al vele site's opgezocht waar vermiste dieren opstaan maar geen enkele boxer is als vermist aangegeven , ik vind het een beetje een rara toestand , heeft hij zich nu gisteren misschien losgerukt van de leiband van zijn baasje of is hij gewoon op straat gezet en is op de geur van eten afgekomen op de kermis , god mag het weten

ik houd nog altijd in gedachten dat hij van een ander is maar toch hoop ik dat ik hem wel de goede verzorging mag geven

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns