Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een buik van wol

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Fien Speelt View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Speelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Een buik van wol
    Posted: 13 Oktober 2011 om 10:54
Hoi Wol- en breiliefhebbers,

Mijn naam is Fien en ik wil jullie graag laten weten dat ik als theatergroep een familievoorstelling speel waarin wol en breien een belangrijke plaats innemen.

‘Een buik van wol'(6+)speelt zich af in het hoofd van mevrouw Catharina, waar Toon en Kato alle herinneringen op orde houden. Dat doen ze hun hele leven al. In het begin was het hier leeg en kaal; een baby herinnert zich nog niks. Inmiddels heeft zich hier een heel leven verzameld.
Morgen viert mevrouw Catharina haar 90ste verjaardag. Toon en Kato willen haar graag verrassen. Ze hebben taart en een liedje, maar geen cadeau… ‘Een buik van wol’ is een voorstelling over hondjes, heimwee en sneeuw. Over verliefd worden, breien en kwijtraken.

Misschien denk je nu: dat lijkt me wel wat!

30 oktober spelen wij onze première in Nijmegen. Voor andere speeldata en plekken kun je kijken op de website: http://www.theatergroepfien.nl

Groetjes Fien.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2011 om 11:48

Lijkt me leuk, helaas niet echt bij ons in de buurt (Veluwe). Maar alsnog veel succes met de voorstellingen.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2011 om 13:41
Veel succes met de voorstelling maar een beetje ver voor mij
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2011 om 14:53
Wie is deze "Fien"???????????????/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2011 om 15:32
Kijk maar op de ww.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2011 om 19:46
@ Fien (dus niet Fien Speelt) Omdat we onze buik ook vol wol hebben, of wol voor onze buik, of ons hoofd vol wollepatronen zitten  heeft deze groep gewoon reclame gemaakt op ons forum. Zo van: leuk om te komen kijken. Het heeft jullie interesse en het levert ons nieuwe kijkers op. Eigenlijk wel slim bedacht. En ook wel leuk vind ik. Dit is nu marketing waar niemand last van heeft (geen spam in je mail) en als je het niet wilt lezen lees je het gewoon niet. Alleen is ook de locatie voor mij veel te ver weg.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.047 seconden.
Lang Yarns