Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even mijn ei kwijt

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even mijn ei kwijt
    Posted: 08 November 2011 om 19:09
Dag allemaal,

Bah ik heb zo'n alleen gevoel op het moment, hoop niet dat jullie lieve hobbydoosjes het erg vinden als ik even hier mijn verhaal kwijt moet.

Ongeveer 8 maanden geleden nu ben ik helemaal ingestort en bij het GGZ terecht gekomen, bang voor de wereld, bang voor mensen eigenlijk voor alles wel. Onderzoek gehad blijkt dat ik Borderline trekken en een posttraumatische stressstoornis heb, niet zeg gek als je nagaat wat ik allemaal in mijn jeugd heb mee gemaakt maar dat is weer een ander verhaal.

Dus in therapie, best wel zwaar ookal is het maar 3 dagen in de week. Het probleem is alleen dat ik best wel aanhankelijk ben, mij snel zorgen om iemand maak, graag voor iemand wil zorgen en alles voor die persoon doen en daar kan ik nog wel eens in doorschieten.

Met als gevolg... mijn partner en ik hebben besloten dat we uit elkaar gaan na 9 jaar Hij is mijn eerste liefde, ik was 17 en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik hier bovenop moet komen, ik blijf steeds nog maar hopen dat het weer goed komt. We wonen nog wel gewoon samen hier in ons huurhuis totdat ik mijn eigen woning heb gevonden (wat natuurlijk ook niet 1,2,3 gaat maar sta al wel sinds 2007 ingeschreven)

Ik ben erg verdrietig en vind het zorg erg dat we er samen niet uit hebben kunnen komen en dat ik hem het gevoel geef dat ik hem gevangen hou en dat hij de hele tijd bezig is, als hij weg is, of alles wel goed met mij gaat en of ik wel iets doe ec en daar heb ik het zelf ook naar gemaakt.

Ik ben eerlijk gezegd bang voor de toekomst, ik heb nog nooit alleen gewoond, hij trouwens ook niet, en nu moet ik opeens. Ik neem wel onze 3 katten mee en we proberen zo normaal als kan tegen elkaar te doen maar het is erg moeilijk allemaal.

Bedankt voor het lezen en dat ik hier even wat kwijt kon!
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 19:11
Het klinkt of je dit wel kan gebruiken:Heel veel sterkte voor jullie.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 19:12
Sterkte ermee. Enne... is er echt geen mogelijkheid om toch samen een doorstart te maken??? Proberen hoor, niet te vlug opgeven. Ieder huwelijk kent tijden dat het even niet zo lekker loopt.
Groetjes Lmarina
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 19:15
Sterkte het is niet nix
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 19:25
Originally posted by Lmarina Lmarina wrote:

Sterkte ermee. Enne... is er echt geen mogelijkheid om toch samen een doorstart te maken??? Proberen hoor, niet te vlug opgeven. Ieder huwelijk kent tijden dat het even niet zo lekker loopt.


Bedankt allemaal jullie zijn heel erg lief!
En nee ben bang dit keer niet ookal hoop ik er wel op. Dit is niet de eerste keer dat we "het nog proberen" helaas
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 19:43
Och wat een vervelende periode voor jou! Ik wens je heel veel sterkte met alle keuzes die op je pad komen. Stapje voor stapje en loop beslist niet te snel 
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 20:02

Hè wat verdrietig.
Heel veel sterkte hoor!

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 20:53

Bang voor de wereld, bang voor mensen.

Het klinkt me bekend in de oren, ooit was ik ook zo.

Met hulp van heel veel emsen en medicijnen ben ik nu wie ik ben en ik durf ( bijna) alles weer.

Het is zwaar voor je, heel zwaar, dan ook nog je partner kwijt raken, dan lijkt het of de wereld op houdt te bestaan, kan je alleen maar sterkte wensen en hopen dat de mensen om je heen je kunnen opvangen.

Back to Top
Francis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Francis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:03

Inmiddels ben ik al ruim een jaar alleen met mijn 2 kindjes 6 en 3.

En ik dacht ook dat ik dat nooit zou kunnen alleen.

En moet je nu eens zien het gaat heel erg goed met ons en we reden ht prima.

Dus een dikke knuffel voor jou.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:11

Wat een verhaal meid.

Maar ga jezelf niet de schuld geven van het feit dat je partner en jij uit elkaar gaan.

Ik hoop dat als je straks eenmaal je eigen plekje hebt je je steeds beter gaat voelen en dat doormiddel van veel hulp je de wereld weer aan kunt.

En als je nog meer kwijt moet of wilt of wat dan ook weet je ons te vinden.

Ik kan nu alleen zeggen tegen je: meid kop op en een hele dikkevanuit kampen.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:13
Meisje toch, dit is niet niets. Heel veel sterkte en een hele dikke virtuele . Je kunt hier altijd bij ons aankloppen hoor, eer is altijd wel iemand die luistert
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:44

van mij ook een opkikketje

heel veel sterkte met het verwerken van alles en je weet het hier is altijd wel iemand voor je die luistert!

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:50
Heel veel sterkte gewenst
Het niet allemaal opkroppen hoor Schrijf gewoon hier naar
toe en wij lezen en luisteren wel

hou de moed erin
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 22:06

Het gaat je zeker weten lukken... Je zult ongetwijfeld moeilijke periodes moeten doorstaan maar dat heb je ook als je een partner hebt. Nu is het tijd om aan jezelf te denken en je leven weer proberen op de rit te krijgen

Alleen zijn is niet erg, eenzaam zijn wel.

Probeer niet aan je zelfbeeld te gaan twijfelen. Dit gaat niet van de één op andere dag, maar op een zeker moment accepteer je de situatie.

Dikke knuffel voor je katjes en ga er voor!

 

 

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 22:44

Oh,vind het verschrikkelijk voor je!

Zelf moet ik morgen voor het eerst naar een nieuwe psych,zie er heeel erg tegenop en dacht heel de dag al,zal ik het schrijven? Ben blij dat jij het wel durft te delen! Zit zelf anderhalf jaar nu in een diep dal....Ik denk dat het me zal helpen om te leren hiermee om te gaan...

Schrijf het van je af! Je bent niet alleen!!!!

Ik zeg altijd: what doesn't kill you makes you stronger!

Al zie je het soms (vaak) niet,je bent veeel sterker dan je zelf voor mogen houd! Je komt hier echt bovenop!

 

Dikke knuffel!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 08:10
Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke

Het ligt niet alleen aan jou dat jij en je partner uit elkaar gaan. Mijn oma, een hele wijze vrouw, zegt altijd: waar er twee vechten, hebben er twee schuld. Nu vechten jullie gelukkig niet, maar dat laatste, dat blijft waarheid.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 08:18

O meid, ik wens je heel veel sterkte toe. Een lichtpuntje heb je, het kan met jou vanaf hier alleen maar beter gaan. Als je het dal hebt bereikt kun je er alleen maar weer uit kruipen en dat gaat je lukken

Dat je relatie ten einde is vind ik heel erg jammer. Maar wees niet bang voor de toekomst, ook alleen zul je het redden hoor.

Maar in ieder geval voor nu een dikke

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 08:38

In eerste instantie wil ik je een hele dikke virtuele knuffel geven.  Maar ja, wat ben je er mee?  Dat is maar een schamele troost.

Ik kan je heel goed begrijpen hoor, dat je het eventjes allemaal niet meer ziet zitten, maar ik ben er vast van overtuigd, mits een goede begeleiding, dat je naderhand wel zal inzien dat dit de beste oplossing is.  Je zegt immers zelf, dat het niet de eerste keer is dat jullie het proberen, maar dat het niet lukt.  Bij ons zeggen ze altijd, scherven kan je aan elkaar kleven, maar de barsten blijf je zien.  En dit is, wat er denk ik, bij jullie nu gebeurt.  Jullie kunnen niet meer naast de scherven kijken.

Het feit dat jullie op dit moment nog samen wonen en zo goed mogelijk voor elkaar willen zorgen, maakt het er allemaal niet makkelijker op.  Maar wie heeft ooit beweert dat het leven makkelijk is?

Wat me opvalt is, dat je man, ondanks alles, zich toch ook zorgen om jouw maakt en dat hij hoopt dat het je allemaal wel zal lukken.  Dat siert hem toch, dat betekent toch dat hij zich er evenmin gelukkig bij voelt.  Maar ja, soms is het beter door de bittere pil te bijten, dan zal je zien dat het achteraf allemaal wel beter mee valt als wat je nu denkt.

Ik hoop dat je heel snel een eigen woonst kan vinden, dat je die helemaal op jouw manier kan inrichten en dat je omringd wordt door heel veel lieve mensen, die het allemaal goed met je menen.

Kop op meid, je komt er echt wel door heen, al lijkt de toekomst momenteel zo donker en kil, voor je het weet zie je door het bos de bomen weer en lacht een stralende toekomst je tegemoet.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Rachelli View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 15 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rachelli Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 08:56
Ik ken je helemaal niet maar toen ik dit las bekroop me meteen een gevoel
van ongelovelijk veel begrip en sympathie.

Ik heb 10 jaar geleden hetzelfde soort verhaal meegemaakt, daarom
greep het me ook zo aan denk ik. Eerst zelf helemaal in de knoop en als
klap op de vuurpijl ook nog met toenmalige vriend uit elkaar na 10 jaar.
We woonden ook nog een tijdje in 1 huis maar dat ging niet lang goed.
Ondanks we vrienden wilden blijven gingen we elkaar toch verwijten
maken, dus voordat dat uit de hand is gelopen is hij weg gegaan.Dit heeft
trouwens wel een paar maanden geduurd.

Met mezelf heb ik toen een zware strijd gehad en met mijn ex is het een
vriendschap gebleven totdat hij na een jaar voor zijn werk naar het
buitenland vertrok en daar een nieuwe vrouw leerde kennen. Fijn, ik was
blij voor hem. Maar ik voelde me natuurlijk nog meer alleen en ik had een
ongelovelijk schuldgevoel naar hem toe omdat ik het niet had kunnen
laten werken tussen ons door mijn problemen.

Ik kan je niet zeggen dat het een makkelijke tijd was, maar nu, achteraf,
ben ik wel blij dat ik die periode heb moeten doorstaan. Ik ben er zoveel
sterker door geworden. Heb veel meer inzicht in mijzelf en kan situaties
veel beter aan.
De angstaanvallen (zo ben ik het maar gaan noemen) heb ik onder
controle maar blijven denk ik altijd op de achtergrond aanwezig. Maar het
belangrijkste: Ik ben weer heel gelukkig en dat wordt jij ook weer!!!

Maar goed, sterker dus, wijzer, dat soort dingen. Ik weet zeker dat dat jou
ook zo zal vergaan!
Het is moeilijk allemaal maar laat je hoofd niet hangen hoor. Kijk goed om
je heen naar de mooie kleine dingen van de wereld en wees niet al te hard
voor jezelf.

Heel veel sterkte met alles!!

Groetjes,
Rachel
Oogjes nodig?

<a rel=nofollow href="http://www.chellebel.nl">Chellebel.nl</a>



Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 09:09

Wat maak je zo veel mee, en wat een verdriet! Blijf vechten hoor, dan kom je hier sterker uit, en dan zie je achteraf wat het waard is geweest. Ikzelf heb ook veel meegemaakt, psychisch in de knoop, ik weet iets van wat je voelt al heb ik geen relatie gehad die stuk is gelopen. Ik wens je heel veel sterkte toe in alles! Een knuffel voor jou.

Rachelli, wat ontzettend dapper dat je zoveel van jezelf prijs geeft hier! Ook jij sterte met alles.

groetjes Annelies ;)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns